Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

je kan het nog altijd proberen later, want ik heb indertijd een artikel gelezen dat het nog tot november ofzo ging duren eer ze weer operatief waren. misschien dat ze nu met het beeindigen van de werken aan de brug, ook al willen laten doorschijnen dat de camera's ook direct weer actief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

👍

In der italienischen Gemeinde Pieve di Teco im Nordwesten Italiens hat eine neu aufgestellte Radarfalle einen rekordverdächtigen Einstand gehabt. Laut der italienischen Nachrichtenagentur Ansa erfasste der Blitzer in 15 Tagen 58.568 Temposünder. Das sind rund 3900 Geschwindigkeitsüberschreitungen pro Tag. Im Ort leben gerade einmal 120 Einwohner.

http://www.spiegel.de/auto/aktuell/italien-blitzer-erfasst-58-000-raser-in-nur-15-tagen-a-1239795.html#ref=rss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

opgelet forumvriendjes

https://www.hln.be/regio/gent/straks-twee-trajectcontroles-na-elkaar-op-e40-tussen-aalst-en-gent~a7726429/

 

Er komt een nieuwe trajectcontrole op de E40 tussen Merelbeke en Gent. Dat heeft de federale politie bevestigd. In de richting van de kust heeft het Agentschap Wegen & Verkeer alvast een bord geplaatst dat de trajectcontrole aankondigt, en op de signalisatiebrug zullen camera’s worden opgehangen. Vreemd genoeg stond deze nieuwe trajectcontrole niet op de lijst die Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) in de zomer van vorig jaar lanceerde. Het is ook nog onduidelijk wanneer de trajectcontrole operatief wordt. De waarschuwingsborden missen in elk geval hun effect niet - er wordt nu al trager gereden. Opmerkelijk: enkele kilometers verderop, op de E40 tussen Erpe-Mere en Wetteren, is de trajectcontrole intussen al meer dan een jaar buiten werking door technische problemen. 

 

en ik hoor net dat ze vandaag al actief gezet is

 

  • Verdrietig 2
  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, tuscani said:

De waarschuwingsborden missen in elk geval hun effect niet - er wordt nu al trager gereden.

Vooral tussen 7 en 8 's ochtends, maar of het met die borden te maken heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/19/2018 at 1:39 PM, tuscani said:

in aalst hebben ze een tunnel gemaakt. werken zijn bijna gedaan, en nu posten ze dit.

44310996_2111217902232329_12656031971378

44412575_2111217788899007_66143854384109

 

 

Wat stond hier? Kan de foto's niet meer zien. Passeer daar vaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ma: zei:

Wat stond hier? Kan de foto's niet meer zien. Passeer daar vaak...

op het nog ongebruikte afslagvak stond een witte anonieme bestelwagen met driepikkel achter

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, tuscani zei:

en ik hoor net dat ze vandaag al actief gezet is

Je bedoelt de nieuwe trajectcontrole in Gent? Die tussen Erpe-Mere en Wetteren ligt bij mijn weten nog steeds plat (camera's hangen nog niet aan de brug).

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Goesting zei:

Je bedoelt de nieuwe trajectcontrole in Gent? Die tussen Erpe-Mere en Wetteren ligt bij mijn weten nog steeds plat (camera's hangen nog niet aan de brug).

idd degene tussen merelbeke en gent.

tussen wetteren en mere kan je nog gerust gassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/3/2019 om 12:39, tuscani zei:

opgelet forumvriendjes

https://www.hln.be/regio/gent/straks-twee-trajectcontroles-na-elkaar-op-e40-tussen-aalst-en-gent~a7726429/

 

Er komt een nieuwe trajectcontrole op de E40 tussen Merelbeke en Gent. Dat heeft de federale politie bevestigd. In de richting van de kust heeft het Agentschap Wegen & Verkeer alvast een bord geplaatst dat de trajectcontrole aankondigt, en op de signalisatiebrug zullen camera’s worden opgehangen. Vreemd genoeg stond deze nieuwe trajectcontrole niet op de lijst die Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) in de zomer van vorig jaar lanceerde. Het is ook nog onduidelijk wanneer de trajectcontrole operatief wordt. De waarschuwingsborden missen in elk geval hun effect niet - er wordt nu al trager gereden. Opmerkelijk: enkele kilometers verderop, op de E40 tussen Erpe-Mere en Wetteren, is de trajectcontrole intussen al meer dan een jaar buiten werking door technische problemen. 

 

en ik hoor net dat ze vandaag al actief gezet is

 

Thanks om 't te melden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die daar nu effectief actief... CRAP...

Waar is de begin en eindcamera want die heb ik tot op heden nog niet gespot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik ook... Tenzij ze natuurlijk ergens een nieuw systeem hebben met een kleinere camera's die minder opvallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2019 om 12:39, tuscani zei:

opgelet forumvriendjes

https://www.hln.be/regio/gent/straks-twee-trajectcontroles-na-elkaar-op-e40-tussen-aalst-en-gent~a7726429/

 

Er komt een nieuwe trajectcontrole op de E40 tussen Merelbeke en Gent. Dat heeft de federale politie bevestigd. In de richting van de kust heeft het Agentschap Wegen & Verkeer alvast een bord geplaatst dat de trajectcontrole aankondigt, en op de signalisatiebrug zullen camera’s worden opgehangen. Vreemd genoeg stond deze nieuwe trajectcontrole niet op de lijst die Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) in de zomer van vorig jaar lanceerde. Het is ook nog onduidelijk wanneer de trajectcontrole operatief wordt. De waarschuwingsborden missen in elk geval hun effect niet - er wordt nu al trager gereden. Opmerkelijk: enkele kilometers verderop, op de E40 tussen Erpe-Mere en Wetteren, is de trajectcontrole intussen al meer dan een jaar buiten werking door technische problemen. 

 

en ik hoor net dat ze vandaag al actief gezet is

 

Ik had door dat de trajectcontrole niet werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Goesting zei:

Zolang een trajectcontrole niet aangegeven wordt door Waze, is ze niet actief.

 

mere/wetteren is idd al lang buiten dienst. maar 't gaat over een nieuwe gent/merelbeke die nog niet aangegeven was. 'k zou zeggen test ze eens voor ons :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

mere/wetteren is idd al lang buiten dienst. maar 't gaat over een nieuwe gent/merelbeke die nog niet aangegeven was. 'k zou zeggen test ze eens voor ons :D

Zie de commentaren in dat Facebook bericht.

Spoiler: nee, ze werkt nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid