Ga naar inhoud

Flitserdeflits!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ge enkel maar daar gepasseerd zijt: you're safe. :D 

Er staat nog zo'n muur tussen Waregem en Deerlijk ook, denk ik. Maar ik heb absoluut geen weet van zo'n sneaky gat. :oops:  En aan de middenberm te zien ... plus combinatie met brug: ik denk dat het de E40 is, 'k zie 't voor me maar 'k kan 't ook niet pinpointen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geluidsmuur van Deerlijk kleurt rood-zwart, ziet er helemaal anders uit.

Geplaatst:

is toch de E17 nabij Beervelde?

Geplaatst:
Op 10/12/2017 om 09:01 zei gewoon ik:

Lijkt mij ook, richting Gent.  Nu kunnen ze eender wat zetten in dat gat want ge ziet het toch pas als ge voorbij zijt, maar doordat ze de opstelling zo onopvallend mogelijk maken duurt het langer voor ze gerapporteerd wordt op verkeersapps.

Ik heb daar eens een boete gehad jaren geleden. 123 gecorrigeerd om half zeven 's ochtends, want ik had net iemand ingehaald.

Geplaatst:
Zojuist zei Le Capri Mauve:

Lijkt mij ook, richting Gent.  Nu kunnen ze eender wat zetten in dat gat want ge ziet het toch pas als ge voorbij zijt, maar doordat ze de opstelling zo onopvallend mogelijk maken duurt het langer voor ze gerapporteerd wordt op verkeersapps.

Ik heb daar eens een boete gehad jaren geleden. 123 gecorrigeerd om half zeven 's ochtends, want ik had net iemand ingehaald.

Wat een crapuleuze actie zeg!

Geplaatst:

is idd beervelde richting Gent.

Geplaatst:

Een volautomatische aktie vooral. Maar frustrerend ja.

Geplaatst:

is toch een gekende plek?

Geplaatst:
6 uur geleden zei gewoon ik:

Klopt! Nu je 't zegt.

Maar dan moeten ze niet zeggen 'richting Kortrijk', dat gebruikt men toch maar voor het stuk vanaf Gent?

Geplaatst:
3 uur geleden zei gewoon ik:

is toch een gekende plek?

Ik ben daar dus niet meer mee mee :noparty: da's het nadeel van niet veel meer te rijden. (Grootste voordeel dat ik het ook niet moét, i.e. voor woon/werk-verkeer, maar dat ik het enkel maar doe als ik er voor kies.)

Geplaatst:

@PJH heeft die vermeld en telkens ik daar passeer (en ik rij daar zelden) staan ze daar.

Geplaatst:
57 minuten geleden zei gewoon ik:

@PJH heeft die vermeld en telkens ik daar passeer (en ik rij daar zelden) staan ze daar.

Hoe weten die dat toch?!?

Geplaatst:
[mention=82]PJH[/mention] heeft die vermeld en telkens ik daar passeer (en ik rij daar zelden) staan ze daar.

Dat is daar al 20 jaar een gevaarlijk plekje. :D
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb afgelopen zaterdag prijs gehad in Beervelde, ik passeer er regelmatig en weet ik dat de kans er is maar even niet opgelet.

Geplaatst:

Op de autostrade of daar in de Rivierstraat aan de afrit?

Geplaatst:

Achter die geluidschermen onder de brug richting Gent. 134 op teller (128 GPS).

Geplaatst:

Daar tussen staan ze inderdaad dikwijls.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

De werken aan de brug over de e40 worden 10september beëindigd. De camera's worden dan weer geïnstalleerd. 

@PJH en anderen ?

Geplaatst:
Op 1/9/2018 om 09:48, tuscani zei:

De werken aan de brug over de e40 worden 10september beëindigd. De camera's worden dan weer geïnstalleerd. 

@PJH en anderen ?

Welke, die van de trajectcontrole tussen wetteren en erpe mere, of over wat gaat het hier? 

Geplaatst:

idd de werken aan de brug zijn afgerond (reden ook dat de autostrade deze nacht dicht ging) en de camera's komen terug op hun plaats.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid