Ga naar inhoud

BMW M550d xDrive


Lefty

Aanbevolen berichten

Bedieningselementen in keramiek?

Op zich heeft het wel iets, maar dat materiaal komt nergens anders terug in de auto, voor mij al de reden om het niet te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bestel nog eens iets

:lolz:

Neen eerst nog een topic hé om advies te vragen, dat zijn de leukste. En dan je bestelling aanpassen :inlove::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan ook een paar dure opties die de meesten niet zullen nemen: Saffierzwart icm M-sportpakket (individual), Volleder nappa, Individual pianozwarte sierlijsten, leder op het dashboard. Enkel deze opties kosten samen al bijna 5k euro.

Dat scheelt al.

Heb je al met een 550d kunnen rijden?

Kriebelt het niet voor zo eentje?(serieus dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel eens testrijden met de 550d om het verschil eens te voelen. Om echter eentje te kopen kriebelt het niet omdat ik 100% content ben van mijn 530d. Als ik dan toch een andere auto zou kopen, dan zou ik eerder een 6 GC kopen, een 650i.

Uiteindelijk is zo'n 550d dezelfde auto als mijn 530d, enkel met meer power. Als ik echt meer power wil, dan koop ik mij de ACS 3.0d kit van AC Schnitzer voor 3k euro. Dat is een fractie van de prijs tov wat ik zou moeten bijleggen voor zo'n 550d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Neen eerst nog een topic hé om advies te vragen, dat zijn de leukste. En dan je bestelling aanpassen :inlove::D

Ik vind dat ook leuk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ding is, als ik daar 2 uur moet wachten om te horen dat ik een CoC moet hebben, dan sta ik daar schoon. :D

Normaal heb je dat nodig ja. En geeft de Belgische invoerder dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal heb je dat nodig ja. En geeft de Belgische invoerder dat niet?

Nope. De dealer heeft dat aangevraagd in Duitsland. Wordt naar hem opgestuurd, en hij stuurt dat door. Nog een week of 4-5.

Ik zal er tijdelijk maar andere platen op vijzen zeker? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar Harelbeke gaat (vroeg genoeg), dan heb je het de andere dag in je brievenbus. Maar als je het opstuurt beland het op een stapel die ze daar maar gaan opmerken als hij hoog genoeg is zodat die dikke erover valt...

Der staat ne Cayenne D bij ons in de showroom, en die staat al los 1,5 maand te wachten op nummerplaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. De dealer heeft dat aangevraagd in Duitsland. Wordt naar hem opgestuurd, en hij stuurt dat door. Nog een week of 4-5.

Ik zal er tijdelijk maar andere platen op vijzen zeker? :D

Zou je durven :ninja:
Als je naar Harelbeke gaat (vroeg genoeg), dan heb je het de andere dag in je brievenbus. Maar als je het opstuurt beland het op een stapel die ze daar maar gaan opmerken als hij hoog genoeg is zodat die dikke erover valt...

Der staat ne Cayenne D bij ons in de showroom, en die staat al los 1,5 maand te wachten op nummerplaten...

Alle nog ongeveer 3 weken te gaan dan :? Inmiddels mail gestuurd met ingeschaald exemplaar van inschrijvingsformulier en antwoord gekregen dat ze een ticket hebben aangemaakt, hierop geantwoord dat ik geen ticket wou maar een nummerplaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poidh

pic00179.jpg

pic00178.jpg

Nadat ik hem eens gekuist had. Dikke kar in ieder geval!

Interieur is stof met alcantara, echt vet imo. Enkel aan de voetmatten kan je al slijtage zien van waar je hiel heeft gestaan. Zou imo toch niet mogen... Kar is 2 weken oud.

Verder nog mooie details hier en daar, bv. de knopjes van de elektrische ramen, daar zit een aluminium gefreesd stukje aan. Best knap!

Voor de rest worden de velgen direct vuil van de remblokken en een miserie om te kuisen, maar als ze blinken:inlove:

Zou er wel eens graag mee rijden, benieuwd:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
Enkel aan de voetmatten kan je al slijtage zien van waar je hiel heeft gestaan. Zou imo toch niet mogen... Kar is 2 weken oud.

Eigenaardig... Ik heb een Audi gehad waar ik zo doorheen de mat zat, terwijl ik met mijn huidige Z4 en 120d nog niet eens zie dat die matten gebruikt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenaardig... Ik heb een Audi gehad waar ik zo doorheen de mat zat, terwijl ik met mijn huidige Z4 en 120d nog niet eens zie dat die matten gebruikt zijn.

Mss heeft ie de velours matten? Zou er mij in ieder geval serieus aan storen:oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Thumb resize.

Nadat ik hem eens gekuist had. Dikke kar in ieder geval!

Interieur is stof met alcantara, echt vet imo. Enkel aan de voetmatten kan je al slijtage zien van waar je hiel heeft gestaan. Zou imo toch niet mogen... Kar is 2 weken oud.

Verder nog mooie details hier en daar, bv. de knopjes van de elektrische ramen, daar zit een aluminium gefreesd stukje aan. Best knap!

Voor de rest worden de velgen direct vuil van de remblokken en een miserie om te kuisen, maar als ze blinken:inlove:

Zou er wel eens graag mee rijden, benieuwd:D

Zalige kar, zeg eens dat 'm het logo eraf doet, megasleeper dan... En die matten, misschien draagt de bestuurder altijd geklede schoenen met scherpe hak ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Thumb resize.

Nadat ik hem eens gekuist had. Dikke kar in ieder geval!

Interieur is stof met alcantara, echt vet imo. Enkel aan de voetmatten kan je al slijtage zien van waar je hiel heeft gestaan. Zou imo toch niet mogen... Kar is 2 weken oud.

Verder nog mooie details hier en daar, bv. de knopjes van de elektrische ramen, daar zit een aluminium gefreesd stukje aan. Best knap!

Voor de rest worden de velgen direct vuil van de remblokken en een miserie om te kuisen, maar als ze blinken:inlove:

Zou er wel eens graag mee rijden, benieuwd:D

Ge hebt hem gekuist maar ge mocht er niet meer rijden? :(

Knappe kar! Geen foto van het interieur? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge hebt hem gekuist maar ge mocht er niet meer rijden? :(

Knappe kar! Geen foto van het interieur? :)

Zal ik de volgende keer eens nemen.

Rijden, tja. Kan je moeilijk vragen he als je hem alleen maar moet kuisen en als het je overbuurman is:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

remblokken switchen naar greenstuff :up:

Zoiets. Want dat gaat echt té hard af, die remblokken. Potzwart zagen die velgen na 2 weken al.

Heb hem duidelijk gemaakt dat je dat er sowieso niet te lang mag laten ophangen, of alles koekt vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid