Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Vraag je je niet af, hoe krijg ik die nog ooit verkocht?

Ik denk wel dat je dit nog verkocht krijgt, maar wel aan een lagere prijs dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze kinderen zijn 7 en 8 en die zitten liever in de M3 dan in onze 5. :yes:

Dat is dan ook leeftijdsafhankelijk en van de lengte, Toere zijn kinderen zijn ouder en groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat privé?

want als bedrijfswagen komen er nieuwe regels ivm beslasting op voordlen in natura

Was de bedoeling ja , maar ik denk dat dit niet zo slim zou zijn als ik die nieuwe berekeningen zie ivm firma wagens

:(

Als firma-wagen wordt dat wel een financiele aderlating als alles hier door gaat...

Stom he :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat je dit nog verkocht krijgt, maar wel aan een lagere prijs dan voorheen.

Dat zijn zorgen voor "morgen" ...

nu is het belangrijkste dat ik perfect weet wat een M3 mij zou kosten met die nieuwe wetgeving voor firma wagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn zorgen voor "morgen" ...

nu is het belangrijkste dat ik perfect weet wat een M3 mij zou kosten met die nieuwe wetgeving voor firma wagens.

Als ik al die verhalen hier lees, kan dat best wel 's HEEL veel zijn toere..

Heb ik niet ergens horen waaien dat Tuur Bo met zijn GT3 er aan denkt te verkopen omdat de tax zo absurd hoog wordt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik niet ergens horen waaien dat Tuur Bo met zijn GT3 er aan denkt te verkopen omdat de tax zo absurd hoog wordt ?

Heb ik ook al gehoord ...

Morgen bel ik eens met mijn boekhouder om te vragen wat mij dit effectief zou kunnen kosten .

Misschien is het interessanter om een M3 prive te kopen of blijft dit hetzelfde?

Allez zeg dat kan toch niet die nieuwe wetgeving :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je hem best privé koopt, en nog dit jaar inschrijft... En een andere auto op de zaak zetten..

Maar hoe zit dit prive ?

Of is het enkel de zelfstandigen en de firmawagens die ze "straffen" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Privé "straffen" ze nu toch ook de mensen? Vanaf januari.

Ja, maar enkel de nieuwe biv hé. Die nieuwe berekening vaa op basis van co2 uitstoot is uiteraard enkel voor bedrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe zit dit prive ?

Of is het enkel de zelfstandigen en de firmawagens die ze "straffen" ?

Prive moest je al altijd je auto en brandstof zelf bekostigen om op je werk te geraken.

Werknemers met een firmawagen zullen ook meer moeten betalen.

Ben je eenmansvennootschap, dan voel je het in je bvba die meer bijdrage heeft, en in je prive, omdat je een auto op naam van je bvba gebruikt.

Volgens mij, zoals het er nu uit ziet, een dure kar prive zetten, eventueel zuinige goedkope (best zelfs lichte vracht) in je bvba. Of anders met die dure je onkosten bewijzen aan je bvba.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje ,

Ik heb een gepersonaliseerde nummerplaat op de Lotus , maar als ik die verkoop moet ik die normaal inleveren .

Kan ik bv met de zaak een andere auto kopen maar prive verzekeren om de plaat te behouden?

Of kan ik bv de Peugeot van mijn vrouw opnieuw inschrijven ( die op mijn naam staat ) en die plaat daar op hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf je iets gaat gaan veranderen (adres, auto,...) zal je een nieuw model moeten gaan halen met een 9 voor dacht ik?

Weet ik niet , daarom mijn vraag ... Ik vermoed dat ik de Peugeot van mijn vrouw waarvan de verzekering ook op mijn naam staat opnieuw kan inschrijven zonder kosten met de nummerplaat van de Lotus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid