Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goho dat is een moeilijke. 

Voor een jaar pak ik zowiezo een Landcruiser maar voor een week....ga ik naar IJsland met dit:

Schermafbeelding2025-02-18220509.png.9b852fccf2227d2d785d36c490b21023.png

Geplaatst:

Doe maar een 599 SA Aperta of een 458 Speciale Aperta (*) om elke dag belachelijk veel km te klokken. Gedurende de nacht naar de Spaanse/Franse grens, dan 1 à 2 dagen Pyreneeën (vooral de zuidkant) knallen, daarna 4d Spaanse binnenland, zo vlot mogelijk richting Alpen en dan daar zo veel als mogelijk lonely roads (niet noodzakelijk de klassieke cols). Ik zie wel waar ik geraak. De laatste nacht naar huis bollen, als ik te moe ben gewoon dakje open en tempomat op 170, zal wel lukken.

trip.jpg.cd36b679eb05b799699da1628a272504.jpg

* ook mogelijk: manuele Aston V12 roadster, een 991 Speedster, etc. Maar liefst van al de 599 SA Aperta, toch, ook al is het niet manueel.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@gTa ; smaak heb je !!!

Al geef ik toe dat een 612 scaglietti duidelijk niet alleen in mij opkwam. 😉 @kefkie

Geplaatst:

Met een AMG SLS GT door de alpen en dolomieten lijkt me zalig 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid