Ga naar inhoud

Huurauto op vakantie


mrbbs

Aanbevolen berichten

Eind september trek ik er een weekje tussenuit om de Route Napoleon voor een stuk af te rijden.

Vliegtuigtickets naar Nice zijn al geboekt, rest nu nog een leuke auto voor daar te vinden.  Iemand suggesties waar ik zoiets kan huren? Ik denk aan een GT86, Swift Sport, Fiesta ST, ...

BMW M2 of krachtiger is voor mij geen optie. Deze vond ik immers wel.

 

Trouwens, leuke adresjes van hotels, wellness, gîtes of restaurants zijn ook zeer welkom! Als ook wat ik zeker moet hebben gezien.

Danke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
19 minutes ago, Polygoon said:

Kan je de topic titel niet wat algemener maken? Dan is het ineens opgelost :D 

;)

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, ik zoek eigenlijk een locatie waar je voor 1 dag iets leuks kan huren in BE ( @Jupke hoeft niet per se op vakantie te zijn :D )
Doel: een Ardennenrit (op het gemakje) rijden. Moet dus zeker niets exclusief zijn, een MGB zou bv. ook al een zeer valabele optie zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Polygoon zei:

Bon, ik zoek eigenlijk een locatie waar je voor 1 dag iets leuks kan huren in BE ( @Jupke hoeft niet per se op vakantie te zijn :D )
Doel: een Ardennenrit (op het gemakje) rijden. Moet dus zeker niets exclusief zijn, een MGB zou bv. ook al een zeer valabele optie zijn :)

http://www.renties.be/wagenpark/categorieen/personenwagens/page-2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

Zit niet echt iets speciaals bij. Kan ik beter de CLK gaan halen, of de 116i nemen. :) 

Wat zoek je dan precies? En welk budget heb je? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, dragonfly zei:

Wat zoek je dan precies? En welk budget heb je? 😛 

Ik zoek "iets leuks met open dak" om een ARD-achtige rit mee te rijden (heel op het gemakje uiteraard). Eventueel een oldtimer oid.
Budget is afhankelijk van de wagen natuurlijk. Geen 500 euro voor een dag in ieder geval :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek een adres waar ik een oude corvette kan huren? Bij voorkeur een C3 . Voor een tochtje. (mijn eigen voorkeuren zijn wat specifieker maar ik ben al kontent met een C3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ik zoek een adres waar ik een oude corvette kan huren? Bij voorkeur een C3 . Voor een tochtje. (mijn eigen voorkeuren zijn wat specifieker maar ik ben al kontent met een C3)

Ik heb een C3 geërfd ,1976 C3 Stingray 5.7 . Is traag, zuipt veel, geen wegligging en iedereen denkt dat je een pooier bent.

Ik heb er 2 keer mee gereden, de eerste heb ik de cardan overgetrokken en 2de problemen met de carbu. Heb hem gerepareerd en verkocht.

Voor een leuke rit huur een Classic Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan waren ze wel op hun slechtst.  Maar als ik eens een stevig ritje wil denk ik niet aan een ouwe Corvette nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid