Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ICM zei:

Volgt iemand Wooter's commentaren daarop op het Teslaforum?

Why? Why?! Why would you do that?!

Al zijn posten waren zodanig gekleurd dat er geen objectiviteit meer te bespeuren was, dat was vroeger in het mototopic ook al. Eerst was de RT1200 het van het, maar eens hij de GT had was de RT een nutteloze fiets geworden. En als je dan ook nog eens de bronnen/auteurs van zijn artikels ging nachecken, dan was de nuttige hoeveelheid van zijn inbreng echt wel miniem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Tjeu said:

Why? Why?! Why would you do that?!

Al zijn posten waren zodanig gekleurd dat er geen objectiviteit meer te bespeuren was, dat was vroeger in het mototopic ook al. Eerst was de RT1200 het van het, maar eens hij de GT had was de RT een nutteloze fiets geworden. En als je dan ook nog eens de bronnen/auteurs van zijn artikels ging nachecken, dan was de nuttige hoeveelheid van zijn inbreng echt wel miniem. 

Tjeu, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat te doen. Zuiver ironisch bedoeld, en ik vraag mij af hoe wij zouden worden gepercipieerd op dergelijk forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ICM zei:

Tjeu, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat te doen. Zuiver ironisch bedoeld, en ik vraag mij af hoe wij zouden worden gepercipieerd op dergelijk forum.

als een stel idioten die het licht nog niet gezien heeft.

En vervolgens als een stel trollen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Tja.. lijkt mij logisch.. 90% zal eerder een model 3 kopen dan een s die dubbel zo duur is en buiten meer ruimte weinig tot niets extra te bieden heeft.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/1/2019 om 11:58, Tjeu zei:

Why? Why?! Why would you do that?!

Al zijn posten waren zodanig gekleurd dat er geen objectiviteit meer te bespeuren was, dat was vroeger in het mototopic ook al. Eerst was de RT1200 het van het, maar eens hij de GT had was de RT een nutteloze fiets geworden. En als je dan ook nog eens de bronnen/auteurs van zijn artikels ging nachecken, dan was de nuttige hoeveelheid van zijn inbreng echt wel miniem. 

Dat was wel de M5 van de motoren!!!

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik ken nog wel een eigenaar die zich wil opofferen.

Wooter en ik zijn de beste vrienden op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/index.php
 

Brrrr, vreselijk forum. Gerund door van die gepatenteerde "gepensioneerden met IT als hobby". Veranderingsbereidheid nul, innovatie nul.

Was eventjes lid van de club, 2 jaar zelfs denk ik. Zag er geen meerwaarde in (het maandelijkse ledenboekje stelt ook nauwelijks iets voor), dus mee gestopt.

Schoolvoorbeeld van een club die gedoemd is om te sterven, tenzij die ouwe knarren afstand kunnen doen van hun bestuurspositie en wat jong volk aan 't roer toelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrrr, vreselijk forum. Gerund door van die gepatenteerde "gepensioneerden met IT als hobby". Veranderingsbereidheid nul, innovatie nul.
Was eventjes lid van de club, 2 jaar zelfs denk ik. Zag er geen meerwaarde in (het maandelijkse ledenboekje stelt ook nauwelijks iets voor), dus mee gestopt.
Schoolvoorbeeld van een club die gedoemd is om te sterven, tenzij die ouwe knarren afstand kunnen doen van hun bestuurspositie en wat jong volk aan 't roer toelaten.
Nochtans is dat bestuur al een paar keer gewisseld, ik zelf heb er niks mee te maken. Maar twee collega's van mij waren jaren actief lid en organiseerde praatavonden en ritten. Tot ze afgelopen zaterdag eruit zijn gezet door, naar hun mening, een daad van jaloezie van het bestuur.

Zou al jaren zo zijn blijkbaar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Filmpje opgedoken van een Tesla waarvan de odometer de kilometerstand terugdraait.

Het woord fraude valt ook meteen omdat dat betekent dat Tesla de kilometerstand van zijn tweedehandsauto's kan achteruitdraaien. 

 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Alexx zei:

FAKE NEWS! 

 

:lolz:

Allemaal clickbait en een complot tegen Tesla, dat heeft de Staatsveiligheid mij zelf bevestigd!

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier niet voor de auto's, wel voor het gebruik van de haven en de ruimte op de boot te optimaliseren. Zeebrugge heeft beloofd om even gewillig mee te werken aan de bijhandel als Antwerpen dat voor anderen doet, zolang ze de wagens ook maar mogen doen voor gans Europa. Beetje geven beetje nemen.

https://www.manners.nl/elon-musk-drugshandel-tesla-fabriek/

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid