Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

In termen van productie was de top drie verleden jaar nog Toyota, GM en VW met elk rond de 10 miljoen voertuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zalig, dat rijbereik begint er ook echt op te trekken. Bij realistisch rijgedrag een dikke 400 km, als je reist en 't niet te bont maakt meer dan 600 km ... daar kom je al ergens mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei gTa:

Zalig, dat rijbereik begint er ook echt op te trekken. Bij realistisch rijgedrag een dikke 400 km, als je reist en 't niet te bont maakt meer dan 600 km ... daar kom je al ergens mee.

@BMWMB : je kan ervoor gaan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt al even erg als een iPhone.

"WAUW DE DIKSTE GEKOCHT, P85D!" 130K afgetikt.

4 jaar later ---> compleet voorbijgestreefd, outdated "brol".

 

Binnenkort een refurbished Tesla P60 op iBood ofzo :D 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lefty:

Begin me trouwens verschrikkelijk te ergeren aan het acceleratie show-off gehalte bij dat soort volk. 120 rijden met voor hen een zee van ruimte, gigantisch acceleren om dan aan 90 te gaan hypermilen op het rechtervak.

Rot toch eens op.

:lolz:precies geen fan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tesla doet me ook meer aan dat apple volkje denken... Spijtig dat er idd weer zo een rotte appels in de mand zitten die zich beter voelen dan de rest.

Maar voor Tesla slim gezien, als ze elk half jaar met een upgrade komen, komen ze weer in het nieuws, zoals bij apple

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
16 minutes ago, Timo said:

Ik snap de adoratie van veel Amerikanen niet voor (hun) Tesla. Het is maar een auto. Lijkt wat op Apple fanboys. 

Neen.

Ze zijn erger.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Timo:

Ik snap de adoratie van veel Amerikanen niet voor (hun) Tesla. Het is maar een auto. Lijkt wat op Apple fanboys. 

Knappe technologie anders hoor, die kan je toch wel apprecieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8-4-2016 om 00:07 zei Ambi:

Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van het Model S. Ondertussen moeten er toch bij zijn die al aardig wat kilometers hebben afgelegd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Ook geitewollen sokken en Birkenstock sandalen zijn een optie binnenkort. Alles voor het milieu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook volledig organisch verkrijgbaar. Gemaakt van natuurrijst en tabaksbladeren, volgens het fair trade procedé. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid