Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

i3 zou binnenkort uitkomen met batterijen voor 150 km reële afstand.

 

Model S moet het nu hebben van fiscale voordelen, maar is daardoor in running costs en afschrijving even duur als een 530d.

 

Zelfs toen we even twijfelden over de M2 kwamen we erachter dat een aangeklede Model S quasi even duur zou uitkomen. Wat meer euro's in de renting, heel wat minder in verbruik en taksen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

i3 zou binnenkort uitkomen met batterijen voor 150 km reële afstand.

 

Model S moet het nu hebben van fiscale voordelen, maar is daardoor in running costs en afschrijving even duur als een 530d.

 

Zelfs toen we even twijfelden over de M2 kwamen we erachter dat een aangeklede Model S quasi even duur zou uitkomen. Wat meer euro's in de renting, heel wat minder in verbruik en taksen...

 

 

http://www.carbofisc.be/hoeveel-de-kost-voor-een-elektronische-wagen-vergelijking-met-een-niet-elektronische-wagen/

 

Is wel voor een "elektronische wagen". :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, dan zal het zoals de B250e en de i3 zijn, maar in een leuker jasje

Als ze met iets komen dat een pak minder range heeft dan een Model S hoeft het al niet meer. Dat is net het nadeel van alle huidige alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een bericht van gisteren over de Model 3

zou dus 35 000 dollar zijn, dat is iets van een 30 000 euro...dat geloof je toch nooit, mijn Golf VII kost zelfs meer!

 

http://www.engadget.com/2016/02/10/tesla-will-unveil-its-35-000-model-3-on-march-31st/

Sorry, maar dan maak je geen gebruik van Tesla-wiskunde, want bij hen is 1 $ = 1 €...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar dan maak je geen gebruik van Tesla-wiskunde, want bij hen is 1 $ = 1 €...

 

Mustang in de USA  vanaf 25000$   hier  vanaf 37000 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mustang in de USA  vanaf 25000$   hier  vanaf 37000 euro

 

prijzen in de US zijn al zonder sales tax, dus je moet al minstens US prijs * 1.21 doen om de Belgische prijs te kennen, en dan hebben we het nog niet over import- en transportkosten + homologatiekosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoe zit het met die huisbatterij van Tesla? Iemand wat relevant leesvoer over wanneer dat uitkomt in België? Zijn er al Belgen die het -al dan niet toegelaten door de overheid- hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Het is zelfs al op het nieuws geweest met een inhuldiging in een privewoonst met de ministers erbij.

'T zal dus wel al toegelaten zijn zeker? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal nutteloos in België als je alleen maar zonnepanelen hebt. Uiteindelijk betaal je nog steeds prosumententarief omdat je in de herfst/winter niet toekomt met je eigen energie en dus nog het net moet gebruiken. Ofwel neem je een bidirectionele teller zodat het prosumententarief wegvalt, maar dan betaal je uiteindelijk hetzelfde aan netvergoedingen.

 

Je kan natuurlijk ook genoeg panelen leggen zodat je ook in de winter toe komt. Maar is het niet een beetje een achteruitgang als je in onze maatschappij zelf voor je eigen nutsvoorzieningen moet zorgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van het Model S. Ondertussen moeten er toch bij zijn die al aardig wat kilometers hebben afgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van het Model S. Ondertussen moeten er toch bij zijn die al aardig wat kilometers hebben afgelegd.

 

Ik ken een aantal mensen die eentje hebben. Lijkt me momenteel niet slechter dan de gemiddelde BMW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in de Tesla showroom in San Jose, zeer dicht bij de fabriek in Fremont geweest.

Model X stond er ook je ziet ze hier ook regelematig rijden, ziet er allemaal beter uit dan ik had verwacht.

De handvaten op een model S is wel een knap detail wat ik nog niet had opgemerkt.

Voor dinsdag hebben we ook testrit geboekt ging echt vlot, maar omdat ik nog geen 25 ben mag ik er nog niet rijden.  :cry:  :cry:  :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hier ook een testrit geboekt voor 6 juli in Hasselt. Ik denk dat deze toch mijn huidige wagen gaat vervangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs in de pers: Tesla stoot Volkswagen uit de top 10 van meest waardevolle automerken. Ik slikte even, toen ik dat las. Hoe wordt dat berekend? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gTa:

Onlangs in de pers: Tesla stoot Volkswagen uit de top 10 van meest waardevolle automerken. Ik slikte even, toen ik dat las. Hoe wordt dat berekend? 

Aandelenkoers * aantal aandelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid