ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 1 hour ago, Gastje said: Idd lemans = proto , maar laat gerust de lmp1 maar uitdoven die zijn nu veel te buitenaards Proto, te buitenaards ... zie je de contradictie? 1 hour ago, Gastje said: . Een topteam zoals porsche die een lmp2 ontwikkeld zal ook moeilijk te kloppen zijn ontwikkelT En Porsche mag zelfs geen lmp2 ontwikkelen. Dat is net het hele concept van lmp2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastje 157 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 3 minuten geleden zei ir_fuel: Proto, te buitenaards ... zie je de contradictie? ontwikkelT En Porsche mag zelfs geen lmp2 ontwikkelen. Dat is net het hele concept van lmp2. Als ze de lmp1 laten doodbloeden wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Just now, Gastje said: Als ze de lmp1 laten doodbloeden wel. Waarom zouden ze dat wel mogen? Dat haalt het hele concept van LMP2 onderuit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastje 157 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Le mans enkel voor amateurs , veel geluk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 2 minutes ago, Gastje said: Le mans enkel voor amateurs , veel geluk. Wat noem jij amateurs? Wat denk jij dat er nu in LMP2 zit qua teams? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastje 157 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Euhh , fabrieksteams . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 2 minutes ago, Gastje said: Euhh , fabrieksteams . Ah sorry, ik wist niet dat we met een kenner te maken hadden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastje 157 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Je weet het nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 De #13 Rebellion Oreca LMP2 van Nelson Piquet Jr, Matthias Beche en David Heinemeir Hanson verliest de derde plaats algemeen en de tweede in LMP2 na afloop van de 24 Uur van Le Mans.De Oreca werd uit de uitslag geschrapt nadat Rebellion onrechtmatige wijzigingen aan het bodywork zou hebben aangebracht en ook de parc fermé-regels werden naar verluidt niet gerespecteerd..Daardoor komt naast de eerste nu ook de tweede Oreca van Jackie Chan DC Racing op het algemene podium, die van teambaas David Cheng, Alex Brundle en Tristand Gommendy. De derde plaats in LMP2 is nu voor de Signatech Alpine van André Negrao, Pierre Ragues en Nelon Panciatici.Bron: rallyandracesVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Jawadde. Wel lullig als je zo op het podium moet komen, achteraf. Wij hebben dat ooit op de BGDC meegemaakt. Maar als je dat in Le Mans meemaakt lijkt me dat echt een pest, want dat podium wil je toch meegemaakt hebben, zeker dit jaar! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
#166 255 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 die mecaniciens op de #2 porsche verdienen wel een extra premie. knappe teamprestatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Ok, ik heb de exacte reden van de diskwalificatie gevonden. Mja ... letter van de wet vs geest van de wet ... Ik zou in hun plaats exact hetzelfde gedaan hebben. Dat was die kar die na X uren niet meer gestart geraakte na de pitstop, omdat er een probleem was met de startmotor. Ze moesten daar good old fashioned style met een hamer op kloppen om die aan de praat te krijgen bij iedere start. Wat hebben ze dan gedaan, een spare stuk bodywork gepakt, er een gat in geboord en bij de volgende stop de achterkant van de auto vervangen en dat stuk daar gestoken. Dan konden ze vanaf de volgende stops gewoon iets door dat gat steken en kloppen, ipv telkens de hele achterkant te demonteren. Maar dat is dus een illegale aanpassing van fixed-spec bodywork ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.452 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 26 minutes ago, #166 said: die mecaniciens op de #2 porsche verdienen wel een extra premie. knappe teamprestatie. amai ni... echt top. Die hebben LM gewonnen!!! Waar ik nog een antwoord op zoek is waarom Lapierre zo snel is teruggereden naar de pits met lekke band... daar heeft Toyota mijns inziens ook LM verloren want die auto zou nooit zoveeltijd als de "2" verloren zijn. Enfin, we bashen hier Lapierre maar het team is evenzeer verantwoordelijk. Ze hadden hem maar moeten kalmeren eigenlijk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Just now, Mich said: amai ni... echt top. Die hebben LM gewonnen!!! Of de mensen die de 919 hebben ontworpen? Want dat stuk vervangen was een pak simpeler dan bij Toyota, die dan bovendien ook nog eens de batterij moesten swappen. Just now, Mich said: Waar ik nog een antwoord op zoek is waarom Lapierre zo snel is teruggereden naar de pits met lekke band... daar heeft Toyota mijns inziens ook LM verloren want die auto zou nooit zoveeltijd als de "2" verloren zijn. Enfin, we bashen hier Lapierre maar het team is evenzeer verantwoordelijk. Ze hadden hem maar moeten kalmeren eigenlijk. Idd. De piloot moet op dat moment maar orders krijgen en opvolgen. Met alle data die ze binnen krijgen + de live beelden hadden ze toch kunnen ingrijpen? Of was het kwaad al geschied en probeerden ze hem binnen te krijgen voor hij compleet dood viel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.452 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Volgens mij wilden ze zo min mogelijk verliezen op den "1" .... achteraf bekeken vrij zuur natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 *fout* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 6 minutes ago, Mich said: Volgens mij wilden ze zo min mogelijk verliezen op den "1" .... achteraf bekeken vrij zuur natuurlijk Dat is toch een beginnersfout? Toch niet de eerste keer dat ze met een platte band moeten rijden. En 't is ver he. Worst case hebt ge bijna 2 toeren Spa aan uw broek. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
utah 552 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 (aangepast) De LMP2 Rebellion 13 van Nelson Piquet Jr, Mathias Beche en David Heinemeier Hansson is uit de uitslag van de 24 Uur van Le Mans geschrapt. Dat maakte de organisatie vandaag bekend. De Rebellion 13 werd derde in de uithoudingsrace en tweede in de LMP2/klasse, maar werd na een technische controle gediskwalificeerd. 20 juni 2017 aangepast door utah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
#166 255 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 7 uur geleden zei Mich: amai ni... echt top. Die hebben LM gewonnen!!! Waar ik nog een antwoord op zoek is waarom Lapierre zo snel is teruggereden naar de pits met lekke band... daar heeft Toyota mijns inziens ook LM verloren want die auto zou nooit zoveeltijd als de "2" verloren zijn. Enfin, we bashen hier Lapierre maar het team is evenzeer verantwoordelijk. Ze hadden hem maar moeten kalmeren eigenlijk. die onbezonnenheid was de reden, waarom ze hem een paar jaar geleden hebben buitengegooid. ze wisten wat ze terug in huis haalden. eigen schuld, dikke bult. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.452 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Klopt. In spa kegelde hij er ei zo na zichzelf en een paar anderen uit bij de start. Mah bon, het team kon hem hier met de lekke band gerust aanmanen kalmer te rijden ook 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.171 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 9 uur geleden zei ir_fuel: Ok, ik heb de exacte reden van de diskwalificatie gevonden. Mja ... letter van de wet vs geest van de wet ... Ik zou in hun plaats exact hetzelfde gedaan hebben. Dat was die kar die na X uren niet meer gestart geraakte na de pitstop, omdat er een probleem was met de startmotor. Ze moesten daar good old fashioned style met een hamer op kloppen om die aan de praat te krijgen bij iedere start. Wat hebben ze dan gedaan, een spare stuk bodywork gepakt, er een gat in geboord en bij de volgende stop de achterkant van de auto vervangen en dat stuk daar gestoken. Dan konden ze vanaf de volgende stops gewoon iets door dat gat steken en kloppen, ipv telkens de hele achterkant te demonteren. Maar dat is dus een illegale aanpassing van fixed-spec bodywork ... Pff... regels zijn regels natuurlijk maar dit is toch echt sneu. Was mooi om te zien hoe die mechano's zich bij elke pitstop opnieuw moesten inspannen om die auto telkens weer gestart te krijgen. Respect! Een beetje menselijkheid zou hier wel welkom zijn toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.304 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 1 hour ago, Maxime S said: Pff... regels zijn regels natuurlijk maar dit is toch echt sneu. Was mooi om te zien hoe die mechano's zich bij elke pitstop opnieuw moesten inspannen om die auto telkens weer gestart te krijgen. Respect! Een beetje menselijkheid zou hier wel welkom zijn toch? Dan zouden ze een voordeel genieten tegenover andere teams die bij panne geen workaround kunnen toepassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.171 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Ja weet ik... en ik begrijp de beslissing wel. Maar komt toch hard aan hé. Moesten ze nu nog een penalty geven ofzo waardoor ie toch nog finisht, maar diskwalificeren...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.304 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Ik denk dat de race leiding écht niet wil dat de teams dat doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Idd, een voorbeeld stellen, want anders is het hek van de dam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.