Ga naar inhoud

Detailtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Op 7/3/2020 om 07:40, walter zei:

Het verdunnen van die Lube, tast dat niet teveel de werking van het product aan? Ik zou dat gelijk puur gebruiken of is dat zonder van het product en geld? 

De Lube van Gyeon kan je effectief goed verdunnen. Met andere producten heb ik het nog niet geprobeerd :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rikske zei:

Thx die uitlaatstukken zijn van Kunststof kan dat geen kwaad met die staalwol?

ik zou geen staalwol op kunststof gebruiken. Eventueel met een milde polish eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zand/modder afspoelen met water lukt doorgaans slecht.

Foamlance besteld, hopelijk veroorzaak ik op die manier wat minder waskrassen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jenkins zei:

Is al de moeite precies 😱. Ik heb hier ooit een zwarte E85 gehad, die was bijna grijs door de swirls 🙁

993 Targa. Die had dat ook. Ongelofelijk hoe mooi die glans nadien was.

D51C4322-ADF7-442D-AD5B-CB5398A1F578.jpeg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, HCO said:

Gezocht: leerreiniger (lichte vervuiling) en voedend product (Jaguar XJ).

Thx.

Die van Swisswax is echt wel goed. Vraag es aan de wax-it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/3/2020 om 10:58, Alexx zei:

993 Targa. Die had dat ook. Ongelofelijk hoe mooi die glans nadien was.

D51C4322-ADF7-442D-AD5B-CB5398A1F578.jpeg

Heerlijk hè, dat verschil. Daarvoor doe je het :inlove: 

@HCO kijk eens op de site van @Wax-it.be zoals @The Swede zegt. Je hebt veel verschillende producten. Ik heb die van Auto Finesse gebruikt (Cleaner + Hide) en dat is oké, maar Swissvax speelt in een andere league. Je kan er ook een coating op zetten van bv. Gyeon zodat het iets beter/langer beschermd blijft. 

ADE1B05D-8F2E-454F-933F-E515B4A0BED9.jpeg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken er gene zak van, en dacht niet mij hier ooit te moeten begeven, maar ik heb ook een vraag.

Als je online kijkt naar hoe je moet polijsten enzo dan zijn dat altijd van die mooie voorbeelden op grote quasi vlakke oppervlaktes genre een deur of een motorkap.

Hoe polijst je dit?

IMG_9250.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn geen 25 oplossingen voor: Met geduld en handigheid (en een kleinere pad natuurlijk).

Is het crisis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, The Swede zei:

Je neemt hebt mee en laat het bij Wax-it doen.

 

22 minuten geleden, The Swede zei:

Daar zijn geen 25 oplossingen voor: Met geduld en handigheid (en een kleinere pad natuurlijk).

Is het crisis?

Serieus Swede :fp: 

Ik heb u graag maar zo'n posts zijn nutteloos hé. We hebben hier een aantal serieuze topics waar mensen komen die hulp zoeken. Die hebben geen nood aan zo'n antwoorden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, ir_fuel zei:

Noem het bezigheidstherapie.

Dit is maar een heel klein stuk ervan :D 

Er bestaan toestellen met heel kleine backing plates en pads, à la Rupes iBrid.

Als je dat maar één keer nodig hebt is dat wel een serieuze investering, maar op kleine stukjes, hoekjes en kantjes werkt dat supergoed. Hoe kleiner de pad, hoe voorzichtiger je wel moet werken.

Ik heb het zelf ook niet, dus voor de kleine kantjes durf ik het gewoon met de hand doen. Niet ideaal, maar vaak wel een hele verbetering.

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de hand is op zich ook haalbaar denk ik. Ik moet maar een paar oppervlakken doen. Het is wel een serieus correctiewerkje dat nodig is echter. 

Ik ga ook niet voor 1000 euro materiaal kopen voor zoiets. Dat zou te zot zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Jenkins zegt. Ik heb een groot poliermachine, klein en dan die Rupes Ibrid. Is een heel handig en krachtig toestel voor zijn grote. Maar zoals reeds aangehaald, als je dat moet aankopen voor een klein stukje... Toestel kost toch een 5-600€ dacht ik. 

Voor echt lastige plekken heb je hier ook nog een Extender voor.

D8A3B376-63EC-4E67-BA09-E74853F39489.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

500 euro voor 1 keer, dat gaan we idd niet doen.

Valt dat manueel te doen? 

 

Mits juiste pad en polish kan dat helpen ja, naargelang de schade. Ik doe daar soms deurklinken mee en dat verschil is toch de moeite. Nu ja, met die detaillamp blijf je bijna altijd wel iets zien van krassen :P 

Manueel lijkt me prijs/oplossing de beste keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook niet voor ne showroom state he. Ik heb hier 1K lak gespoten en da spel ziet er gigantisch slecht uit (nog slechter dan de originele en die trekt al op niks). Zou het gewoon even slecht willen zetten als de rest errond.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid