ir_fuel 58.289 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 1 hour ago, wooter said: In die tijd mocht je waarschijnlijk ook geen GSM gebruiken in ziekenhuizen. Of in een vliegtuig Quote
Bompa 17.785 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 Haha, idd, in de ziekenhuizen. Moest ik dan elke keer mijn gsm moeten afzetten, ik kan niet werken Ik kom nu in heel veel ziekenhuizen, en heb ook al diverse medische apparatuur laten installeren, van mri tot operatiekamers, en een beetje een deftige installatie wordt voldoende afgeschermd. Een scanner die daar gevoelig aan is bv wordt in een kooi van faraday geplaatst: koperstrips in wand, vloer en plafond. Je ziet dat niet, dat is dan onze taak onderandere. Quote
ex-Mooseman 14.618 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 Bordjes zeggen natuurlijk dat het niet mag. Ooit een pomphouder tegengekomen die op een bankje zelf een sigaret zat te roken. Dat vond ik toch wat minder.Aan de Total aan ‘t Kanon in Kortrijk staat die quasi altijd buiten te smoren. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 27 juni 2018 Geplaatst: 27 juni 2018 Geen ergernis maar 't was echt lelijk 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 27 juni 2018 Geplaatst: 27 juni 2018 Wie of wat is dat? Een takelfirma met FAST contract en slechte smaak? Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 29 juni 2018 Geplaatst: 29 juni 2018 Op 27/6/2018 om 23:38, wooter zei: Wie of wat is dat? Een takelfirma met FAST contract en slechte smaak? Echt geen idee, dat paneel op z'n dak kwam ook constant naar boven gewaaid. Stond nogal losjes Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 20 juli 2018 Geplaatst: 20 juli 2018 Een vraagje voor de verkeersguru's. Mag ik me hier aan de rechterkant parkeren na de volle meet? (Is de Hindenstraat in Antwerpen) Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 juli 2018 Geplaatst: 20 juli 2018 https://www.wegcode.be/wetteksten/secties/kb/wegcode/190-art25 Quote Artikel 25. Parkeerverbod 25.1. Het is verboden een voertuig te parkeren : 9° op de rijbaan wanneer deze verdeeld is in rijstroken, behalve op de plaatsen waar het verkeersbord E9a of E9b is aangebracht; E9a E9b Ik zie dat men met belijning 2 rijstroken heeft gemaakt. Even verder staat er een bord E9a waar parkeren wel expliciet wordt toegelaten. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 20 juli 2018 Geplaatst: 20 juli 2018 1 uur terug, wooter zei: https://www.wegcode.be/wetteksten/secties/kb/wegcode/190-art25 Ik zie dat men met belijning 2 rijstroken heeft gemaakt. Even verder staat er een bord E9a waar parkeren wel expliciet wordt toegelaten. Bedankt. Dat wist ik dus niet. Ik kwam aangereden, zag dat de rijstrook zeker 1,50 - 1,75 de breedte van mijn auto was en ik geen gele lijnen op het voetpad had staan, dus parkeerde ik me iets verder dan waar de stippellijn startte. In de winkel er tegenover zag ik een bordje staan om waarop me gemeld werd dat ik er niet mocht. Blijkbaar al veel mensen die het niet weten en een boete krijgen. Ik ga er eens op letten hoe dat in andere straten is. Quote
Luv4DLM 1.282 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Ergernis is veel gezegd, maar toch.Kwam deze daarnet tegen in L'Escala, Costa Brava.Serieuze proefrit dat hij aan het maken is.Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk 2 Quote
Ian 511 Geplaatst: 2 augustus 2018 Geplaatst: 2 augustus 2018 De grotendeels lege wegen zijn heerlijk om te rijden, nu iedereen op congé is. Scheelt zeker al 10 minuten op m'n woon-werk traject. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 De grotendeels lege wegen zijn heerlijk om te rijden, nu iedereen op congé is. Scheelt zeker al 10 minuten op m'n woon-werk traject. Gisterenavond stond alles toch weer goed vast rond Antwerpen.. had alleszins niet het idee dat het de vakantieperiode is :s Quote
Ian 511 Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 Gisterenavond stond alles toch weer goed vast rond Antwerpen.. had alleszins niet het idee dat het de vakantieperiode is :sMja, Antwerpen is weer een geval apart natuurlijk. Passeren daar sowieso niet veel vakantiegangers? Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 On 7/30/2018 at 7:55 PM, Luv4DLM said: Ergernis is veel gezegd, maar toch. Kwam deze daarnet tegen in L'Escala, Costa Brava. Serieuze proefrit dat hij aan het maken is. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Zou je eigenlijk als garagist in een ander land met je Z-platen een testrit kunnen doen, met het oog op aankoop? Dus met je Z-platen in de koffer naar NL (of ES in dit geval) rijden, en daar even testrijden. Quote
ICM 24.896 Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 14 minutes ago, DDke said: Zou je eigenlijk als garagist in een ander land met je Z-platen een testrit kunnen doen, met het oog op aankoop? Dus met je Z-platen in de koffer naar NL (of ES in dit geval) rijden, en daar even testrijden. Nee, ZZ platen enkel geldig binnen België. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 3 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2018 5 hours ago, Germinal said: Gisterenavond stond alles toch weer goed vast rond Antwerpen.. had alleszins niet het idee dat het de vakantieperiode is :s Dat de A12 was afgesloten helpt ook niet natuurlijk Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 11 oktober 2018 Geplaatst: 11 oktober 2018 Geen ergernis maar wel even schrikken toen vanochtend de kamion voor mij zijn band ontplofte. Veel stof en stukken maar hij heeft hem rechtgehouden. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Quote gezien te Oostkamp afrit E40 richting Zeebrugge , 90:km per uur was blijkbaar te traag , daarom hangen ze zo vaak in de vangrails 1 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Dat is, euhm, vlot gereden ... Quote
toere 16.929 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Zijn eten zal klaar geweest zijn zeker? [emoji16] Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Gisteren een lompe boer die van zijn oren begon te maken omdat ik links van de weg reed met de fiets. Ik was een folderke in de brievenbussen aan het steken samen met een collega die rechts reed. Die man was voor geen rede vatbaar, bleef van zijn oren maken, dreigde zelfs dat hem de flikken ging bellen, ... Tot ik begon over zijn "scharminkel" waar hij mee rond aan het rijden was, zonder nummerplaat, zonder zwaailicht of eender welke andere verlichting. Toen was het dat ik mij met mijn eigen zaken moest bemoeien, waarop ik antwoorde "nee, nee, laat ons de flikken maar bellen". Uiteindelijk is hem verder gereden. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 (aangepast) 52 minuten geleden, knight-rider zei: Gisteren een lompe boer die van zijn oren begon te maken omdat ik links van de weg reed met de fiets. Ik was een folderke in de brievenbussen aan het steken samen met een collega die rechts reed. Die man was voor geen rede vatbaar, bleef van zijn oren maken, dreigde zelfs dat hem de flikken ging bellen, ... Tot ik begon over zijn "scharminkel" waar hij mee rond aan het rijden was, zonder nummerplaat, zonder zwaailicht of eender welke andere verlichting. Toen was het dat ik mij met mijn eigen zaken moest bemoeien, waarop ik antwoorde "nee, nee, laat ons de flikken maar bellen". Uiteindelijk is hem verder gereden. Gelukkig heeft hij u niet omver gereden... zonder verzekering enz. Misschien was hij daarom zo boos... En was hij verschoten, u in die richting te zien rijden... en als niet verzekerde u dan omver rijden... en was het gewoon een angstreactie... vechten of vluchten... 4 november 2018 aangepast door Dirk75 Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Hij zag me al van ver aankomen, dus was zeker niet verschoten. Ik reed trouwens ook op de stoep, dus tenzij hij op de stoep ging komen rijden kon hij mij ook helemaal niet omver rijden. Verder ben ik ook goed zichtbaar met oranje posttassen op de fiets en oranje kleding aan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.