Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, dragonfly zei:

Pascal Smet is de auto aan het wegpesten. Op zich geen slechte zaak voor de Brusselaars maar dan moet er een alternatief zijn en dat is er nog altijd niet.

Vorige zomer heeft hij een verkeersinfarct veroorzaakt met de sluiting van de Leopold II tunnel. De omliggende straten werden aangepast met een busstrook en fietsstrook. Er bleef 1 rijstrook over voor de wagens dus je kan al raden wat er gebeurde. En de fietsstrook bleef leeg net zoals zijn randparking omdat die verkeerd gelegen was.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ben-weyts-vrees-bestaat-dat-pascal-smet-de-brusselse-files-gewoon-cadeau-doet-aan-vlaanderen~a5ea8a0e/

Eerlijk gezegd heeft hij gewoon gelijk. Die file hoort niet in de stad zelf te staan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die file verplaatsen is ook geen oplossing he, ze moeten voor alternatieven zorgen zodat die files er niet meer zijn, maar daar is de gemiddelde politieker te lomp voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, meneer Smedt of hoe noemt die heeft ergens zelf in een gazet laten optekenen dat hem rekent op het intellect van de burger om een oplossing te zoeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/2/2019 om 14:56, msxx zei:

Eerlijk gezegd heeft hij gewoon gelijk. Die file hoort niet in de stad zelf te staan.

Er is geen volwaardig alternatief. Ze vergelijken graag met het buitenland maar daar heb je een metro & treinen 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dragonfly zei:

Er is geen volwaardig alternatief. Ze vergelijken graag met het buitenland maar daar heb je een metro & treinen 😄 

Direct eens!

Maar geen reden om de file in de stad te laten staan. Als verantwoordelijke voor Brussel heeft hij groot gelijk. Als je kijkt naar heel Vlaanderen is dat uiteraard een fiasco eerste klas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet persoonlijk tegengekomen vandaag, maar als ik die dwaze stakingspiketten op het journaal zie dan krijg ik het al op mijn systeem. 

Snap niet dat ze daar niet harder tegen optreden... . Wat als er een ambulance of dokter moet passeren voor het een of ander?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, 4rings zei:

De gepensioneerde pateetjes die gaan tanken en dan op het gemakske een ticketje gaan nemen.

Wat doen die eigenlijk met die ticketjes?

Nakijken of het wel klopt, want met al die competuters tegenwoordig ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, 4rings zei:

De gepensioneerde pateetjes die gaan tanken en dan op het gemakske een ticketje gaan nemen.

Wat doen die eigenlijk met die ticketjes?

Ik neem die mee om dan thuis uit te rekenen wat mijn verbruik per 100km mij kost. Is sneller dan opschrijven en je hebt dan direct papier om het te noteren ook. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, CAS zei:

Ik neem die mee om dan thuis uit te rekenen wat mijn verbruik per 100km mij kost. Is sneller dan opschrijven en je hebt dan direct papier om het te noteren ook. 

Kidding, right??? :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, msxx zei:

Kidding, right??? :) 

Neen. Tank lpg en benzine. Wil graag weten wat het totaal verbruik is. Doe dat niet altijd, maar gelijk nu alles aan het vernieuwen, wil ik wel zien of dat spel meer of minder verbruikt. 

Nog nooit iemand moeten wachten daarvoor ook trouwens. Je tankt en ticket is er al uit terwijl je pomp er weer in steekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, CAS zei:

Neen. Tank lpg en benzine. Wil graag weten wat het totaal verbruik is. Doe dat niet altijd, maar gelijk nu alles aan het vernieuwen, wil ik wel zien of dat spel meer of minder verbruikt. 

Nog nooit iemand moeten wachten daarvoor ook trouwens. Je tankt en ticket is er al uit terwijl je pomp er weer in steekt. 

Dat doe je toch met een app zeker?

Check mijn onderschrift 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Dat doe je toch met een app zeker?

Check mijn onderschrift 🙂

Ik wil gerust er 250 euro op inzetten dat mijn manier sneller is. 

Vroeger via app gedaan en vind dat omslachtig. Je moet dat dan ook doen wanneer je daar bent. Mijne is echt niks van tijd verlies. Enkel dagteller onthouden of opschrijven. Rest kan later. 

Of je moet al foto's gaan nemen van teller van de pomp, maar neemt ook meer tijd in beslag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/1/2019 om 16:32, dragonfly zei:

Wordt een echte pest, heb er ook ééntje in m'n buurt. Is vmax 70 na BBK dus iedereen blijft gewoon 50 rijden omdat Weyts die borden heeft weggehaald.

Als je al moet beginnen inhalen in een TC 😔

de expressweg zeker?

ik heb precies de indruk dat ze op den duur ook expres borden "vergeten".

aan de vijfhuizen ook, je gaat naar mere op en daar stond vroeger een bord dat je 50 mag en aan de dorpsstraat een bord van 70. na de werken is dat bord van 70 weg en blijven er nozems 50 rijden. :facepalm:

natuurlijk krijg je dan op de matrix die wat verder staat een groene dank u wel, ze rijden verdorie 20km/u te traag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat toch tegenwoordig met die rage van blafkes bij opschakelen? Autos die luid optrekken en aan de snelheid van schakelen te horen duidelijk geen manuele bakken hebben maar toch de tijd vinden om bij opschakelen flink te blaffen.  Klinkt artificieel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steekt tegen na 2km rijden, na 4km wordt het schaamtelijk door de kunstmatigheid.

Je kan even goed Auto5-accesoires monteren op een S-klasse. Even belachelijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bof, de meeste vind ik nog kunnen . Maar er zit er hier ene in de wijk die ik al teveel gehoord heb dit weekend. Het kunnen er ook verschillende zijn. Telkens 1 luid blafke dat ge straten ver hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn overbuur rijdt met een cls 350 diesel en dat maakt het geluid van een amerikaanse v8....als hij er content mee is, ok, maar ‘t is echt wel echt belachelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kom just een wagen tegen op de snelweg die met neus in de verkeerde richting staat op de pechstrook, met iemand erin. 

Dacht toch effe de politie te waarschuwen...

 

05184958-BFE4-4BC6-B69D-7B41CCB6A9AD.thumb.png.dce35f22d9053696698015cc887a35ff.png

 

heb het na 8 minuten in de wacht maar opgegeven... :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, DDke zei:

Kom just een wagen tegen op de snelweg die met neus in de verkeerde richting staat op de pechstrook, met iemand erin. 

Dacht toch effe de politie te waarschuwen...

 

05184958-BFE4-4BC6-B69D-7B41CCB6A9AD.thumb.png.dce35f22d9053696698015cc887a35ff.png

 

heb het na 8 minuten in de wacht maar opgegeven... :fp:

112 bellen

En die bellen je terug, zelf meegemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, dragonfly said:

112 bellen

En die bellen je terug, zelf meegemaakt

en dan? Dan ben je bij de brandweer/ambulances. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid