Yucei 10 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Het was gisteren weer mistlichten festival Ik rij al een half jaar mistlichtloos want heb er geen hihi Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Geplaatst: 15 november 2011 Ik rij al een half jaar mistlichtlooswant heb er geen hihi Wedden van wel? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Ik rij al een half jaar mistlichtlooswant heb er geen hihi Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 E17 gent - kortrijk deze middag. Een vrachtwagen beslist op de wisselaar in zwijnaarde komende van antwerpen een andere vrachtwagen in te halen. Echter dit gaat niet zo snel als verwacht. In tegendeel, eens ernaast geraakt hij er niet over en rijdt even snel als de 2 vrachtwagens op het rechtervak. E17 wordt 3 baanvakken breed en we rijden nu dus op de 2 linkse vakken. Op het rechtervak voegen er een aantal vrachtwagens in die ook weer ongeveer dezelfde snelheid gaan rijden. We hebben dus aan 90 mogen rijden met een 6 tal vrachtwagen over de 3 rijvakken verspreid ... ... Net voor de afrit depinte was mijn geduld op en ben ik er mij langs recht beginnen tussen wurmen en zo van links naar rechts naar midden, terug naar rechts en dan naar midden. Zo ben ik erdoor geraakt en kon ik eindelijk weer verder. Toen ik mijn afrit de pinte nam zag ik in mijn spiegel dat ze nog steeds op de 3 rijvakken aan het rijden waren WTF ! Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Het was gisteren weer mistlichten festival Gisteren was het op bepaalde momenten nodig om de mistlichten te ontsteken, echter moeten de mensen ze weer leren uitschakelen ook. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 ondanks de mist bijzonder weinig ongemakken! 'k Heb er op 200 km slechts een 11-tal rechts voorbijgestoken, en een drietal niet omdat het te onveilig zou worden. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Het was 2°C, ik rij op een licht slalommende, slechtverlichte, 70baan... Ik rij mooi 70, mijn zwangere vrouw zit dan ook naast mij... Zit er er héél die baan een jonge sul in een e34 krel continu in mijn gat te boren, te remmen, zwaar op te trekken om dan weer op het laatste momentje te remmen... En dit terwijl er in de verste verste geen tegenligger was en die me dus zelfs tegen 71 gemakkelijk kon passeren... Ik was half uitgestapt aan het rood licht, vrouwtje heeft me toen terug in de auto getrokken en me tot kalmte gemaand... Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Gisteren was het op bepaalde momenten nodig om de mistlichten te ontsteken, echter moeten de mensen ze weer leren uitschakelen ook. Tot op vandaag heb ik nog geen situatie meegemaakt dat een achtermistlicht nodig was... Tenzij je met een oud krel rijdt met slechte achterlichten, dan misschien wel... Ik haat achtermistlichten!!! ondanks de mist bijzonder weinig ongemakken!'k Heb er op 200 km slechts een 11-tal rechts voorbijgestoken, en een drietal niet omdat het te onveilig zou worden. Das wel een heel laag gemiddelde Quote
Sjoerie 399 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Wat deed die Audi? :unknown: Ik bedoel straatje Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Das wel een heel laag gemiddelde ja, en ook vandaag! Om 7:30 stond ik al in de Kempen (gelukkig maar, want achter mij zouden er twee ongelukken gebeurd zijn - me know nothing! - met anderhalf uur vertraging tot gevolg voor andere partijen aan de deels lege vergadertafel deze ochtend ) en dankzij het vroege uur slechts 2 moeten voorbijsteken op illegale wijze. In 't terugkeren deze middag ook slechts 3. Al scheelt het wel wat als je jou aan je 120 houdt. Dan zie je ze meestal in de verte of achter je blijven plakken. Jammer genoeg zijn dat dan ook onregelmatige rijders, meestal, zodat je ze toch even tegenkomt. 5 op 320 km dus Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 E17 gent - kortrijk deze middag.Een vrachtwagen beslist op de wisselaar in zwijnaarde komende van antwerpen een andere vrachtwagen in te halen. Echter dit gaat niet zo snel als verwacht. In tegendeel, eens ernaast geraakt hij er niet over en rijdt even snel als de 2 vrachtwagens op het rechtervak. E17 wordt 3 baanvakken breed en we rijden nu dus op de 2 linkse vakken. Op het rechtervak voegen er een aantal vrachtwagens in die ook weer ongeveer dezelfde snelheid gaan rijden. We hebben dus aan 90 mogen rijden met een 6 tal vrachtwagen over de 3 rijvakken verspreid ... ... Net voor de afrit depinte was mijn geduld op en ben ik er mij langs recht beginnen tussen wurmen en zo van links naar rechts naar midden, terug naar rechts en dan naar midden. Zo ben ik erdoor geraakt en kon ik eindelijk weer verder. Toen ik mijn afrit de pinte nam zag ik in mijn spiegel dat ze nog steeds op de 3 rijvakken aan het rijden waren WTF ! Allé, we hebben de held weer uitgehangen! :punish: Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Dat hij eens aan z'n kinders denkt ook eh... Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Donderdagavond een top-dagje op de E40...87 stuks tussen drongen en brugge Dan nog eens 7 extra op de E403 tussen brugge en torhout... Gisteren met mr fuel aan boord over u bezig geweest terwijl we ons met dezelfde activiteit bezig hielden. Heb ze niet geteld, we zijn nog redelijk geduldig geweest.... Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Gisteren met mr fuel aan boord over u bezig geweest terwijl we ons met dezelfde activiteit bezig hielden. Heb ze niet geteld, we zijn nog redelijk geduldig geweest.... We zijn niet aan uw record geraakt, Naish. Stuk of 100 in 1 rit zeker? Quote
MMVV 280 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Allé, we hebben de held weer uitgehangen! :punish: Bam! Nog geen dag lid en 't is al zover. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Tot op vandaag heb ik nog geen situatie meegemaakt dat een achtermistlicht nodig was... Tenzij je met een oud krel rijdt met slechte achterlichten, dan misschien wel...Ik haat achtermistlichten!!! Dan heb je maandag toch niet in onze contreien gereden veronderstel ik. Maandagavond richting Ieper was de mist serieus dik! Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Mijn bijdrage aan het topic: 1 van mijn grootste ergernissen in het verkeer is het dubbele vak op een rondpunt. In Groot-Brittannië is dat allemaal geen probleem; de mensen die uiterst links moeten afslaan, gaan op het linkerrijvak gaan staan, die die rechts moeten afslaan op het rechterrijvak. Klinkt allemaal logisch volgens mij. Het verwondert me gewoon dat er niet meer mensen tegen elkaar rijden op een rondpunt. Volgende ergernis is de stelling: Let op voor de zwakke weggebruiker! Ben ik volledig mee akkoord, zolang die zwakke weggebruiker er niet van uitgaat dat hij vanaf nu voor niets meer moet opletten en de auto's dat wel in hun plaats gaan doen. Er zijn nog zo veel meer ergernissen, maar wil nu niet direct de stempel krijgen van een zaag. Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 En btw. Ik heb gisteren aan de heer Simoni moeten vragen welke mistlichten de achterste en de voorste waren. Bewijst denk ik dat ik ze nog niet veel heb gebruikt. (of dat ik een vrouw ben) :grin: Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Gisteren met mr fuel aan boord over u bezig geweest terwijl we ons met dezelfde activiteit bezig hielden. Heb ze niet geteld, we zijn nog redelijk geduldig geweest.... Ik denk dat ik tegenwoordig geen dag op de snelweg ben geweest zonder er minstens 1 zo te passeren... We zijn niet aan uw record geraakt, Naish. Stuk of 100 in 1 rit zeker? Idd tegen de 100 is het record als je niet de auto's meetelt die je rechts voorbij gaat als het echt file is. En die 100 haal ik alleen maar op vrijdagavond richting kust of voor een verlengd weekend hoor, dan komen al die Antwerpenaars en Brusselaars eens op de snelweg die anders nooit met de auto rijden... Mijn bijdrage aan het topic:1 van mijn grootste ergernissen in het verkeer is het dubbele vak op een rondpunt. In Groot-Brittannië is dat allemaal geen probleem; de mensen die uiterst links moeten afslaan, gaan op het linkerrijvak gaan staan, die die rechts moeten afslaan op het rechterrijvak. Klinkt allemaal logisch volgens mij. Het verwondert me gewoon dat er niet meer mensen tegen elkaar rijden op een rondpunt. Volgende ergernis is de stelling: Let op voor de zwakke weggebruiker! Ben ik volledig mee akkoord, zolang die zwakke weggebruiker er niet van uitgaat dat hij vanaf nu voor niets meer moet opletten en de auto's dat wel in hun plaats gaan doen. Er zijn nog zo veel meer ergernissen, maar wil nu niet direct de stempel krijgen van een zaag. Rondpunt vind ik goed dat ze er geen gebruik van maken, op die manier is er altijd een vrije strook voor mij Zwakke weggebruikers 100% correct... Deze morgen weer een 4-tal boze blikken in Gent hier van gasten die gewoon stopteken negeren en waarvoor ik niet stop... Quote
kaiser 11 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Niet echt een ergernis maar toch. De extra rijstrook, net na en voor de ring van Antwerpen is toch een een half fiasco, kom er iedere avond op in Wommelgem richting kennedytunnel, alles pot toe op de normale rijstroken, de extra aangelegde geen kat die er zich op begeeft nu voor mij mogen ze zo blijven doen! 8) En natuurlijk moeten er altijd bij zijn die moeten pharen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 18 november 2011 Auteur Geplaatst: 18 november 2011 Niet echt een ergernis maar toch.De extra rijstrook, net na en voor de ring van Antwerpen is toch een een half fiasco, kom er iedere avond op in Wommelgem richting kennedytunnel, alles pot toe op de normale rijstroken, de extra aangelegde geen kat die er zich op begeeft nu voor mij mogen ze zo blijven doen! 8) En natuurlijk moeten er altijd bij zijn die moeten pharen. Eum richting kennedytunnel is er daar toch geen spitsstrook? :? Richting Ranst vind ik die spitsstrook op de E313 wél goed werken. Het zit bijna nooit meer dicht op de E313 zelf, en ook de Ring van Antwerpen is vlotter. Wél zijn er nog veel te veel die de spitsstrook hardnekkig niet gebruiken, terwijl ze het makkelijk zouden kunnen. Quote
kaiser 11 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Eum richting kennedytunnel is er daar toch geen spitsstrook? :? Tja, als je er in wommelgem aan het rondpunt er op komt, is er wel degelijk een extra strook (de vroegere pechstrook) Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 18 november 2011 Auteur Geplaatst: 18 november 2011 Tja, als je er in wommelgem aan het rondpunt er op komt, is er wel degelijk een extra strook (de vroegere pechstrook) Ben je zeker dat je daar mag rijden? Volgens mij is dat een busstrook hoor ... Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ben je zeker dat je daar mag rijden? Volgens mij is dat een busstrook hoor ... Enkel met dit Quote
kaiser 11 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ben je zeker dat je daar mag rijden? Volgens mij is dat een busstrook hoor ...fak, serieus?Daarom het overaanbod aan pharen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.