Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Mja, 'k zou het ook durven.

Vandaag in een zilvergrijze S90 met zwart interieur gezeten. Is saai. Deze kar verdient beter. Android auto en Apple Car play zijn nu ook geïntegreerd. Wou kijken of de waze vanop de iphone ook doorkwam, maar had geen tijd meer. Spotify ging wel zeer vlot en goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Bompa zei:

Mja, 'k zou het ook durven.

Vandaag in een zilvergrijze S90 met zwart interieur gezeten. Is saai. Deze kar verdient beter. Android auto en Apple Car play zijn nu ook geïntegreerd. Wou kijken of de waze vanop de iphone ook doorkwam, maar had geen tijd meer. Spotify ging wel zeer vlot en goed.

als het een R-line interieur is mag het wel zwart zijn. dan heb je contrasterende stiksels. maakt hem idd veel mooier dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Waze via CarPlay kan nog niet.

Eigenlijk bijzaak want de gps doet hetzelfde :)

Maar ik wissel nog af en toe eens, om te kunnen zien of er evolutie zit in waze waardoor er weer voorsprong zou zijn. Voorlopig niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Bompa said:

Eigenlijk bijzaak want de gps doet hetzelfde :)

Maar ik wissel nog af en toe eens, om te kunnen zien of er evolutie zit in waze waardoor er weer voorsprong zou zijn. Voorlopig niet.

Een groter (vast) scherm vind ik toch een voordeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, ik zeg ook niet het tegendeel. Maar ik gebruik dagelijks mijn ingebouwde gps. En op piekdagen qua file, zet ik er nog eens waze naast.

Ik was begonnen met me af te vragen of waze op dat groot scherm van de 90 getoond zou worden, maar dat is al beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 06/12/2017 at 1:35 PM, Bompa said:

Tuurlijk, ik zeg ook niet het tegendeel. Maar ik gebruik dagelijks mijn ingebouwde gps. En op piekdagen qua file, zet ik er nog eens waze naast.

Ik was begonnen met me af te vragen of waze op dat groot scherm van de 90 getoond zou worden, maar dat is al beantwoord.

Eerlijk, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik laatst m'n GSP gebruikt heb in mijn V60 ... Ik kijk wel uit naar CarPlay ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Pine Grey afgelopen week voor het eerst gezien op een XC90[emoji33]:inlove:. Onbegrijpelijk dat je dit zo goed als nooit tegen komt.

De nieuwe van mijn vader wordt normaal deze vrijdag geleverd, is Pine Grey, zelf nog niet in het echt gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Stijn zei:

Iemand ervaring met het VIDA systeem?

Volgens dit document zou je het IntelliSafe pakket kunnen installeren achteraf, met enkel software ... ?

 

Ik had ervaring met VIDA. Maar krijg het nu niet meer geinstalleerd ... ook moeilijk te vinden. Als je een tip hebt ;)  Jaartal speelt geen rol, is voor onze S60 en 940.

Helaas geen ervaring met IntelliSafe. Maar het lijkt me niet onmogelijk, tenminste als alle sensoren effectief reeds gemonteerd zijn af-fabriek, en dat zal wel weer zo een "ik hoop dat mijn kar van het juiste bouwjaar is"-verhaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/10/2017 at 9:16 AM, Ugeken said:

Dat Pine Grey afgelopen week voor het eerst gezien op een XC90:o:inlove:. Onbegrijpelijk dat je dit zo goed als nooit tegen komt.

Die kleur bestaat toch nog niet lang neen?
Zat iig niet in de lijst toen ik de mijne bestelde (of toch niet op R-Design)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 09:37, WoKe zei:

Die kleur bestaat toch nog niet lang neen?
Zat iig niet in de lijst toen ik de mijne bestelde (of toch niet op R-Design)

Geen idee, had het nooit eerder gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 5-12-2017 om 17:31, Tom Bentley zei:

Die V90 en XC90 zijn echt bijzonder goed geslaagd imo.

Default-7.jpg.237f54a3d13f82d4ede27fc7254dac2e.jpg

Default-10.jpg.2d6d2fdab5e376f80757146769f4feb8.jpg

Die XC90's zijn echt knap.

Jammer dat deze te duur was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner mij nog de brochure destijds, en die van de 740 waarbij er een koetswerkkleurstrip was tussen de lichten en de grille, was mijn favoriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner mij nog alles :D

Ik vond die versie van de 740 net de lelijkste ... Was ook steeds de basisuitvoering (GL). Gle had deze neus. Heel vreemde politiek op dat moment. Heb al altijd zin gehad om dat eens ergens te archiveren welke versie wat was. Want het achterste heeft 3 versies gehad, het voorste ook, en die hebben ze onderling wat gemengeld zodat een voorkant niet altijd garantie was voor hoe de achterkant er uit zag :)

Zo typisch Volvo toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid