Ga naar inhoud

Daily vervoer: €5.000 aankoop / Wagen leasen


Porker

Aanbevolen berichten

Lupo 1.2 tdi, vree zotte kist met 4 bar op de achterbandjes!

 

Ff serieus, met zo'n smart ga je je toch steeds opjagen aan de limiter? Leuk dat je op 140 blijft plakken wanneer je iemand wil voorbijsteken die zelf 138 rijdt :)

Zo'n Lupo is op de autobahn eigenlijk best stabiel en redelijk vlot. Maar qua carrosserie rondom je stelt dat weinig/niets voor, en als je vlot gaat rijden zit je vrij snel aan de limieten waarin zo'n ding nogal vaag wordt. Gerobotiseerde bak -> overstuur is automatisch ontkoppelen, wat het nogal moeilijk maakt om een fwd terug recht te krijgen. En oversturen doet dat ding wel.

 

Imo ben je het beste af met een Golf 4 of Audi A3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hééérlijke karretjes, gaat me helaas meer kosten dan me lief is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lupo 1.2 tdi, vree zotte kist met 4 bar op de achterbandjes!

 

Ff serieus, met zo'n smart ga je je toch steeds opjagen aan de limiter? Leuk dat je op 140 blijft plakken wanneer je iemand wil voorbijsteken die zelf 138 rijdt :)

Zo'n Lupo is op de autobahn eigenlijk best stabiel en redelijk vlot. Maar qua carrosserie rondom je stelt dat weinig/niets voor, en als je vlot gaat rijden zit je vrij snel aan de limieten waarin zo'n ding nogal vaag wordt. Gerobotiseerde bak -> overstuur is automatisch ontkoppelen, wat het nogal moeilijk maakt om een fwd terug recht te krijgen. En oversturen doet dat ding wel.

 

Imo ben je het beste af met een Golf 4 of Audi A3.

 

Ik heb gezocht naar die Lupo 3L TDI's, blijkt niet dik gezaaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Smart overweegt, kan je dan nie beter naar een Toyota IQ uitzien, die rijden iets leuker dan een Smart vind ik

 

IQ's zijn allemaal relatief recent, dus te duur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een alfa 147/156 jtd kan je zeker ook vinden voor 5000 euro. Zelfs de facelift versie en met niet overdreven veel km's.

Oké, ik weet ook zo een alfa dat rammelt en kraakt wel wat, maar motorisch zijn ze best betrouwbaar, en ze rijden nog leuk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemaild ivm. deze A2, is net ingevoerd uit Italië en wordt gekeurd voor verkoop. Staat in de buurt van Charleroi.

 

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=224551231&cd=634896444350000000

 

Wens de verkoper proficiat met zijn breedbeeldcamera!

Geinige karretjes, die A2's, en naar verluidt ook erg zuinig en kwalitatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koopje als dat klopt! Dat krijg je er volgens mij makkelijk voor terug binnen een jaar of 2.

Wel fatsoenlijk nagaan of er ooit een ongeval mee gebeurd is: aluminium laat zich vrij moeilijk repareren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem me voorbarig, maar import italie + charleroi + koopje... :mellow:

 

 

Geef de man nog een week en hij beseft dat hij een VAG 1.9tdi moet kopen.

Takes a while with some people who are nuking futs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is gewoon zo, en stukken zijn er bloody cheap voor te vinden :)

 

die turbodarm trouwens al vervangen? Veel verschil van gevoeld?

 

 

Nope, ben aan een test bezig. De test hoe lang houdt een golf het uit als je onderhoud helemaal negeert. Wat een kar, hij doet het briljant :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid