Ga naar inhoud

Daily vervoer: €5.000 aankoop / Wagen leasen


Porker

Aanbevolen berichten

Denk er ook met weemoed aan terug. Ooit aan Brucargo op zo'n duo rondpunt een achterlijk mens in m'n flank gereden...even uitstappen, gezegd dat ik vond dat dat niet kon en doorgereden. Het aanrijdingsformulier was al meer waard denk ik :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porker,

 

Mocht je interesse hebben, ik geloof dat mijn buurman overweegt om een Golf 5 of 6 weg te doen...

 

Is een gewone 4-deurs en ziet er zo uit, maar is een lichte vracht!

 

Recent ding, zal niet veel kosten vermoed ik (misschien wel meer dan budget), geen hol kosten aan om te rijden, volgens mij niet veel km's want ding werd gekocht voor en gebruikt door zijn moeder...

 

Heeft volgens mij nooit iets of ietwat vuil in die kar gelegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan hij toch beter die MiTo houden?

 

 

Ideaal, dan hoeft hij geen heimwee te hebben naar de sublieme motor in de mito die hij momenteel te koop aanbiedt!

 

Wist niet dat dit de reden was van verkoop ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou, voor dat doeleinde, eigenlijk gewoon de factor "fun" elimineren en echt zoeken naar iets pokkegoedkoop om te rijden.

 

Waarom zoek je b.v. niet een lichte vracht dieseltje?

 

Iets in dit genre:

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=220837728&cd=634842587600000000

 

Je hebt airco, 't is recent, 't is een relatief betrouwbare diesel, 't is lichte vracht dus kost u niks aan taksen, etc.

 

Ik weet het, heb ik ook aan gedacht, daarbij een Kangoo met een vlot dieseltje rijdt echt nog goed, kijk naar dat groen ding van Freud...

 

Ik wil enkel vermijden dat ik iets te shabby koop waar ik uiteindelijk een bloedhekel aan heb en toch in de BMW stap, die MiTo van Klara is daar zo'n voorbeeld van, ik kan daar hoogstens twee dagen mee pendelen vooraleer ik dat ding kotsbeu ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porker,

 

Mocht je interesse hebben, ik geloof dat mijn buurman overweegt om een Golf 5 of 6 weg te doen...

 

Is een gewone 4-deurs en ziet er zo uit, maar is een lichte vracht!

 

Recent ding, zal niet veel kosten vermoed ik (misschien wel meer dan budget), geen hol kosten aan om te rijden, volgens mij niet veel km's want ding werd gekocht voor en gebruikt door zijn moeder...

 

Heeft volgens mij nooit iets of ietwat vuil in die kar gelegen ;)

 

Je mag altijd eens horen, klinkt alleszins interessant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste voorstel tot nu toe vond ik eigelijk een chris harris'ke... passat tdi van 03-04. 100pk versie ofzo.

Ik zou toch een zesbak willen....passat is te "groot" volgens snorker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid