Ga naar inhoud

Daily vervoer: €5.000 aankoop / Wagen leasen


Porker

Aanbevolen berichten

Ik zou toch een zesbak willen....passat is te "groot" volgens snorker.

 

Zesbak is beetje overrated op die karren imo. 5bak draait echt niet zoveel meer toeren dan 6bak op 130-140.

 

En zo'n passat sedan is nog doenbaar formaat, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eene 3 compact blijf ik een goed idee vinden.
Zo een 323i is wel cool en goedkoop, maar dat zuipt veel te veel, maar ge hebt die toch ook in 316i en 318tds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 opgevoedt.

 

:facepalm:

 

Zesbak is beetje overrated op die karren imo. 5bak draait echt niet zoveel meer toeren dan 6bak op 130-140.

 

En zo'n passat sedan is nog doenbaar formaat, toch?

 

 

Hangt er vanaf...als je lange afstanden gaat rijden vind ik het vanaf 140-150 wat irritant. Voor commute maakt het niet uit, maar als je'm ook voor andere doeleinden gaat gebruiken mogelijks toch interessant, en je hebt er al eentje vanaf 115PK als ik me niet vergis.

 

Formaat vind ik zeer doenbaar...ook in break. Parkeren kan ie als de beste dus daar moet ie imo niet te veel naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een break en een sedan zijn volgens mij exact even lang.

Mensen denken altijd dat een break langer is, zeer vreemd. Terwijl dat meestal helemaal niets of hooguit enkele cm scheelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen denken altijd dat een break langer is, zeer vreemd. Terwijl dat meestal helemaal niets of hooguit enkele cm scheelt.

 

 

lol, even opgezocht uit nieuwsgierigheid:

 

Passat sedan: 4703mm

Passat break: 4682mm

 

Dat had ik nu ook niet verwacht. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, even opgezocht uit nieuwsgierigheid:

 

Passat sedan: 4703mm

Passat break: 4682mm

 

Dat had ik nu ook niet verwacht. :lol:

 

 

Even E60/E61 opgezocht, dat scheelt 3mm - had ik nooit gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila 't is beslist, proficiat met je Passat break Frank, ik wil graag een ritje :)

 

Wat ben je er nog allemaal mee van plan?

 

 

Chippen, Swedish Turbo, FMIC, Sachs Race clutch, Intrax ophanging, Powerflex all around, Brembo BBK, Sparco racekuipjes, airco eruit, radio eruit, alle bekleding eruit, rolkooike erin.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

 ben opgevoedt.

mooi zo

't voelt gewoon veel groter en logger om mee te rijden ook. I don't like it.

Vreemd. Vaak heeft een break zelfs stijvere ophanging/veren achteraan, en grotere remmen.

 

Het gewicht scheelt meestal weinig, de overhang ook niet, en eer dat je het verschil in koetswerkstijfheid voelt mag je toch al hard tekeer gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en als je frieten in de koffer legt, dan stinkt de ganse auto. Als er iets rammelt in de koffer, dan galmt dat door het ganse interieur. Neen, ik ben geen voorstander van een break. :D

De dochter hier zou graag een hondje hebben. Aangezien het dan wel de bedoeling is deze hond mee te nemen als we eens weg gaan, dan zal ik toch ooit zo'n break ding of SUV moeten kopen. Pffff. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid