Ga naar inhoud

Toon ons uw vervangwagen!


Jupke

Aanbevolen berichten

10 dagen een vervangwagen is inderdaad al de moeite. Maar als je met iets “beter” kan rijden, is dat uiteindelijk niet erg. En de op te lossen problemen lijken zoals je het beschrijft toch ook niet zó exotisch? Ik zou denken dat ze zulke zaken altijd op stock hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen een vervangwagen is inderdaad al de moeite. Maar als je met iets “beter” kan rijden, is dat uiteindelijk niet erg. En de op te lossen problemen lijken zoals je het beschrijft toch ook niet zó exotisch? Ik zou denken dat ze zulke zaken altijd op stock hebben. 


Nee inderdaad. Ik kan niks verkeerd zeggen hoor over de service van Hedin. Ze hebben me snel een andere wagen/meer dan upgrade gegeven dus maar ik vond het gek dat zo’n materiaal niet op stock is of bij een andere dealer in de buurt te vinden is. Het is niet dat het de garage op de hoek is [emoji28]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/11/2019 om 13:14, kefkie zei:

Weer een vervangwagen meegekregen.

Ik zag de reclame bij het buitenkomen uit de garage, ah leuk een hybride.

Bleek het maar een T3 te zijn.

Wel nog een pittig blokje met 156pk. Maakt wel een acceleratiegeluid precies of het heeft 300pk aan vermogen :lol: , maar het klinkt wel beter dan een schetenlatende 4cilinder a la golf R oid.

 

5015c961fcf26afffd66c0d55c33c24a.jpg

Ondertussen rij ik hier al 3 dagen mee rond.

Leuk autotje.

De oudste dochter vindt het een "dikke bak" :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
1 hour ago, kefkie said:

Het is weer eens wat anders.

 

:lolz:

0E6AF265-E07E-45DB-8B91-3BFBDEDB8FE0.jpeg

Haha die batterijen gaan al even mee.. maar ja wie weet zijn die ook al vervangen geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En ik die dacht dat het na de i30 van vorige keer niet erger kon. Wat een rammelkar jongens 😂 Zelden een interieur gezien dat zo plastiekerig aanvoelt en rammels in dat interieur, wauw. 

IMG_0464.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Jules_W zei:

En ik die dacht dat het na de i30 van vorige keer niet erger kon. Wat een rammelkar jongens 😂 Zelden een interieur gezien dat zo plastiekerig aanvoelt en rammels in dat interieur, wauw. 

IMG_0464.jpg

3 weken heb ik met zo'n Cactus gereden/moeten rijden.  Hell, hoe onprettig kan autorijden gemaakt worden ?

Vind je ook dat de achteras rare dingen doet als je van een verkeersplateau af rijdt ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ex-Mooseman zei:

3 weken heb ik met zo'n Cactus gereden/moeten rijden.  Hell, hoe onprettig kan autorijden gemaakt worden ?

Vind je ook dat de achteras rare dingen doet als je van een verkeersplateau af rijdt ?

 

Ja dat zwalpen? Heeft deze ook, zelfs bij putten in de weg doet die achteraan vreemd. Wat is dat? Onbegrijpelijk hoe Citroen na een degelijke C5 anno 2010 dit in 2019 heeft kunnen produceren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, saabi zei:

Alle vervangwagens rammelen toch, gelijk welk merk...daar wordt niet bepaald zacht mee omgesprongen imo.

Deze heeft nog geen 5000km 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jules_W zei:

Ja dat zwalpen? Heeft deze ook, zelfs bij putten in de weg doet die achteraan vreemd. Wat is dat? Onbegrijpelijk hoe Citroen na een degelijke C5 anno 2010 dit in 2019 heeft kunnen produceren... 

inderdaad.  Alsof die in één keer door zijn poten zakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb hier woensdag ook een auto gehuurd, Toyota Yaris, via Europcar en volledig nieuw, er stond 6km op de teller. Ik was de eerste huurder die er mee reed. Dus corona proof tot en met 🙂 

Ik zal er ook eens een fotootje van nemen want is in een mooi blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/17/2020 at 11:17 AM, Hazen said:

Vooral onbegrijpelijk dat mensen zoiets privé WILLEN aanschaffen. :lolz:

jama... ze willen een niéuwe auto he, die binnen hun budget past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/9/2020 om 23:00, teus_ zei:

jama... ze willen een niéuwe auto he, die binnen hun budget past.

vele mensen kopen een auto uit noodzaak voor de A naar B en hopen heel snel op zelfrijdende auto's terwijl dit nog een beetje de enige vrijheden hebben die er zijn. Al sturen ze ons ook al enorm in een richting door dure taksen etc voor de leuke auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren moest mijn 1 op onderhoud, had een nieuwe 118i automaat mee. Als ik hem ging terugbrengen kon ik er 28l bijtanken en had 'maar' 310km gereden :lolz: 

62D8EDB6-0AEA-404C-9BCE-5D8A0071F14E.thumb.jpeg.382a32196b821850785c39e78d695b75.jpeg4EFCC69E-76E8-4704-8232-72A9C0B245E0.thumb.jpeg.c4fd5bbedc91ae3c239a24989c665be4.jpeg9BFF7F04-31F6-46F6-BAC0-951D10029210.thumb.jpeg.07f7cf99426adde337b257665aa3bc18.jpeg657239F4-3349-44F9-9D9C-5AE1C070B4E4.thumb.jpeg.656da4c99ac5e0d8cdc4b7f7e11dd8d2.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Hazen said:

Zegt me niks.

Mij ook niet, 1000x liever mijn f20 16d. ZF automaat en balans in die auto. Deze was sneller, maar voelde zo niet in het gewone gebruik. Ging door de grotere en betere banden veel sneller bochten om, maar te 'gemakkelijk'. Bij de F20 voel je die zich wat zetten, voelt veel speelser aan :inlove: 

Het mag dan maar een 116d zijn, maar by far de beste van de 3 die ik al had :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid