Ga naar inhoud

Toon ons uw vervangwagen!


Jupke

Aanbevolen berichten

IMG_3233.jpeg
 

Rijbereik van +1400 km… het zal wennen worden als ik weer moet om de twee dagen gaan tanken.

En deze heeft dan ook nog een eco-setting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Jenkins zei:

Hopelijk niet te veel kosten aan de ‘2…

Hoop ik ook want tis nu echt niet het moment om grote kosten te doen🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenkins zei:

Triestige jantekes wel, onder zo’n slee 😄. Hopelijk niet te veel kosten aan de ‘2…

Toch keigoed zo gewoon plain silver. Tijdloos. Goed wat band errond. Mooi.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/6/2023 om 18:38, Niko80 zei:

Vandaag deze gaan afhalen, de Focus ingeleverd. Dit is normaal de laatste aanloopwagen tot de Tesla er is. De Focus geruild omdat een 1000cc met manuele bak niet echt leuk is in de file. 
 

De Corolla is wel een CVT boite, laat ons zeggen dat dat speciaal rijdt… 🥳

IMG_3631.jpeg

IMG_3632.jpeg

Join the club :D 

6B51BD21-AB28-4093-BB03-66FF631CB908_1_105_c.jpeg.3080e7f0543bd13f2b91596ed4fedfa2.jpeg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Thebiemerke zei:

Join the club :D 

6B51BD21-AB28-4093-BB03-66FF631CB908_1_105_c.jpeg.3080e7f0543bd13f2b91596ed4fedfa2.jpeg

 

Nogal een machine hé ;-). Die boite blijft toch wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Al een 3-tal weken een Q4 als aanloopwagen. Is relatief basic uitgerust, maar vooral de harde afstelling valt me op. Zeker achterin geen pretje op een ouderwetse betonbaan. Qua ruimte zeker wel ok, middenconsole is wel belachelijk ontworpen imho. Verder weinig positiefs of boeiends te melden, best een saai interieur overall. Qua range zeker niet verkeerd. 
Eind deze week gelukkig inleveren.

IMG_9340.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, recent meegereden met eentje, is niet zo overtuigend als zijn buitenkant laat dromen. En dan was ik slechts passagier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/7/2023 om 12:57, Quill zei:

Al een 3-tal weken een Q4 als aanloopwagen. Is relatief basic uitgerust, maar vooral de harde afstelling valt me op. Zeker achterin geen pretje op een ouderwetse betonbaan. Qua ruimte zeker wel ok, middenconsole is wel belachelijk ontworpen imho. Verder weinig positiefs of boeiends te melden, best een saai interieur overall. Qua range zeker niet verkeerd. 
Eind deze week gelukkig inleveren.

IMG_9340.jpeg

Vind dat wel een mooie auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Januari gaan testrijden met zo'n Q4, dat was de grootste teleurstelling in mijn autocarriere. Zelden zo'n saaie, nietszeggende auto meegemaakt. Qua design, interieur, rijden, het hele pakket. Ik vond het ook helemaal niks. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig vanmiddag ook een toertje gedaan in mijn collega zijn Q4 

S-line 50E

Qua rijden vond ik hem best OK en zeker niet te hard voor mij. (stond op 21" velgen)

Maar het interieur vind ik voor die prijsklasse ook benedenmaats, eigenlijk. Erg veel hard plastic, en oogt gewoon niet top premium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt vervangwagen, eerder aanloopwagen (wat wel even kan duren want ze zijn de carpolicy bij ons aan het herzien, dus kan nog niet bestellen).

 Citroen C5X, en eigenlijk nog aangenaam verrast. heel ruim binnenin, en mooi afgewerkt. de 130 pk van de 1.2 liter benzine valt goed mee in stad en secundaire wegen, door de 8 traps automaat. Maar op hogere snelheid mis ik uiteraard wel het vermogen/koppel van de 535d...

IMG20230708210450.jpg

IMG20230708210457.jpg

IMG20230708210506.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, saabi zei:

Hebben ze je niet zo graag op het werk?

 

:D als aanloopwagen ga ik toch niet lopen klagen. Is een ruimte wagen (een pak meer beenruimte achteraan dan bij mijn F11 535d), voldoende comfort (audio is meer dan ok uiteraard geen match voor de B&O van de F11, NVH is beter dan ik verwacht had, infotainment zit niet slecht in elkaar), niet slecht om enkele maanden mee te overbruggen.

Focus ligt duidelijk wel op comfort, ondanks hij net zoals mijn 535d op 19" staat, is de ride toch comfortabeler bij de C5X, maar zonder dat het een boot wordt. Is natuurlijk wel een stukje lichter dan een F11.
Power-wise uiteraard geen raket 😞 
Voor een fransoos vind ik hem nog niet al te lelijk ook :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1,2 in zo'n auto.

Eigenlijk bijna 2 auto's, want het is precies of er daar een kleine stadswagen extra is gemonteerd achteraan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, jan.van.gent zei:

:D als aanloopwagen ga ik toch niet lopen klagen. Is een ruimte wagen (een pak meer beenruimte achteraan dan bij mijn F11 535d), voldoende comfort (audio is meer dan ok uiteraard geen match voor de B&O van de F11, NVH is beter dan ik verwacht had, infotainment zit niet slecht in elkaar), niet slecht om enkele maanden mee te overbruggen.

Focus ligt duidelijk wel op comfort, ondanks hij net zoals mijn 535d op 19" staat, is de ride toch comfortabeler bij de C5X, maar zonder dat het een boot wordt. Is natuurlijk wel een stukje lichter dan een F11.
Power-wise uiteraard geen raket 😞 
Voor een fransoos vind ik hem nog niet al te lelijk ook :D

Wat zeg jij allemaal???

Zwaar doorgezakt gisterenavond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Naish zei:

Wat zeg jij allemaal???

Zwaar doorgezakt gisterenavond?

🤣 Neen toch niet.

Het is appelen met peren vergelijken hé.
Zo'n C5X kost sub 40k€ catalogus prijs. Met de acties op de Citroën website zak je zelfs tot 34k. Dat vind ik voor hetgeen je krijgt niet slecht.
Ik zit te vergelijken met mijn F11 535d, een kist die in 2016 (voor de gigantische indexeringen/prijsverhogingen bij auto's) een cataloguswaarde had van 98k... Ik denk dat je vandaag de dag dan misschien al richting 115k zult gaan? Dus een auto van >110k vergelijken met <40k, dan moet je wat gaan nuanceren imo.
 

15 minuten geleden, Naish zei:

1,2 in zo'n auto.

Eigenlijk bijna 2 auto's, want het is precies of er daar een kleine stadswagen extra is gemonteerd achteraan :D

Klopt, is wel te licht. Maar ondanks het een gigantische auto lijkt (en is), is hij wel bijna 400/500 kg lichter dan mijn F11.
 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/9/2023 at 2:18 PM, jan.van.gent said:

niet echt vervangwagen, eerder aanloopwagen (wat wel even kan duren want ze zijn de carpolicy bij ons aan het herzien, dus kan nog niet bestellen).

 Citroen C5X, en eigenlijk nog aangenaam verrast. heel ruim binnenin, en mooi afgewerkt. de 130 pk van de 1.2 liter benzine valt goed mee in stad en secundaire wegen, door de 8 traps automaat. Maar op hogere snelheid mis ik uiteraard wel het vermogen/koppel van de 535d...

IMG20230708210450.jpg

IMG20230708210457.jpg

IMG20230708210506.jpg

Dat is dan de Peugeot 408 van Citroën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid