Ga naar inhoud

Toon ons uw vervangwagen!


Jupke

Aanbevolen berichten

Op 9/7/2023 om 14:18, jan.van.gent zei:

niet echt vervangwagen, eerder aanloopwagen (wat wel even kan duren want ze zijn de carpolicy bij ons aan het herzien, dus kan nog niet bestellen).

 Citroen C5X, en eigenlijk nog aangenaam verrast. heel ruim binnenin, en mooi afgewerkt. de 130 pk van de 1.2 liter benzine valt goed mee in stad en secundaire wegen, door de 8 traps automaat. Maar op hogere snelheid mis ik uiteraard wel het vermogen/koppel van de 535d...

IMG20230708210450.jpg

IMG20230708210457.jpg

IMG20230708210506.jpg

Ik heb deze nog als hybride test gereden, vooraleer ik uiteindelijk voor een EV "moest" kiezen van mijn werkgever.  Over looks kan je altijd discussiëren, maar zelf vind ik hem knap, en dat reed écht lekker, vond ik persoonlijk. 

Afwerking ook echt top, zeker voor die prijsklasse.

Soms moet je ook eens voorbij een badge durven kijken 😉

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan u trouwens zeggen dat er behalve de bumpers niet veel plastic op een C1 zit. Kan het weten want elk paneel hebben we al minstens 1 keer vervangen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kan u trouwens zeggen dat er behalve de bumpers niet veel plastic op een C1 zit. Kan het weten want elk paneel hebben we al minstens 1 keer vervangen :D 

Kleine motor/vbak,... :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Kan u trouwens zeggen dat er behalve de bumpers niet veel plastic op een C1 zit. Kan het weten want elk paneel hebben we al minstens 1 keer vervangen :D 

Het is die van uw vrouw ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Ugeken zei:

Ik vind dat er lelijker dingen rond rijden dan dit, een zwarte voor mij.

oooh !!

 

...

 

Ah, je hebt het over een auto, sorry.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

We vertrekken maandag met deze op reis.

Net even wat reiskoffers/sportzakken gepast…. F**k, Ik ga bagage moet bij kopen,  denk ik, er kan meer in die koffer dan in zeecontainer.

Geen goed signaal naar mijn drie madammen toe.  Die nemen sowieso al altijd veel te veel mee.  En volgend jaar gaat het moeten passen in de koffer van een 320e touring, en die lijkt me op het eerste zicht nog iets kleiner dan die van onze C (geen plek onder de laadvloer bv)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Heb je dan zoveel bagage nodig voor een zomervakantie? :D 

Gelukkig ga je er niet mee op wintersport dan.

Ik niet.  Wat shorts en polo’kes, vers ondergoed, en een tweede paar schoenen, een paar slippers, en wat boekskes. 
Je wil niet weten wat drie vrouwen misschien wel nodig kunnen hebben voor vijftien dagen.

 

ik zou liegen: ik heb dit jaar mijn shorty wetsuit, surfschoenen en seatharness mee, gezien ik wil windsurfen op het Garda- of 4woudstedenmeer.  Huur-wetsuitd vind ik vies, en met mijn postuur vrees ik er trouwens voor dat ze mijn maat hebben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben begonnen aan het pakken van de G21. Je mag dan echt niet aan een V70 denken.

En hoewel deze een 40 liter ruimer zou moeten zijn dan een V60, gelooft mijn vrouw niet dat die ruimer is. De wielkasten komen meer naar binnen en de bench van de hond kan al niet mee. Leg het dan maar eens uit aan een vrouw he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ex-Mooseman said:

ik zou liegen: ik heb dit jaar mijn shorty wetsuit, surfschoenen en seatharness mee, gezien ik wil windsurfen op het Garda- of 4woudstedenmeer.  Huur-wetsuitd vind ik vies, en met mijn postuur vrees ik er trouwens voor dat ze mijn maat hebben

Ik weet anders nog iemand met een handige remorque hier voor @gTa :D 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bompa said:

Ik ben begonnen aan het pakken van de G21. Je mag dan echt niet aan een V70 denken.

En hoewel deze een 40 liter ruimer zou moeten zijn dan een V60, gelooft mijn vrouw niet dat die ruimer is. De wielkasten komen meer naar binnen en de bench van de hond kan al niet mee. Leg het dan maar eens uit aan een vrouw he.

Meer koffervolume is idd niet altijd gelijk aan "makkelijker kunnen laden".

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ex-Mooseman said:

Ik niet.  Wat shorts en polo’kes, vers ondergoed, en een tweede paar schoenen, een paar slippers, en wat boekskes. 
Je wil niet weten wat drie vrouwen misschien wel nodig kunnen hebben voor vijftien dagen.

Kan je ter plaatse kleren wassen? Indien ja heb je ook geen 15 stuks ondergoed nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ex-Mooseman said:

Mocht het überhaupt al kunnen:  daar gaan we echt niet aan beginnen…. 
 

Dus als je 3 weken op reis gaat is het minstens 21 paar sokken, 21 onderbroeken, 21 t shirts .... 

Damn dat is nogal een verhuis :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Dus als je 3 weken op reis gaat is het minstens 21 paar sokken, 21 onderbroeken, 21 t shirts .... 

Damn dat is nogal een verhuis :D 

Ja.  Maar nu gaan we 15 dagen, en langer dan dit hebben we eigenlijk nog nooit gedaan.  De nood is er dus nog niet geweest.

Ga je die T-shirts dat ook strijken op vakantie?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij doen een wasje. Maar met kleine smurfen die hun graag vuilmaken is het meer zodat zij kleren hebben en dan doen we onze was ook maar (en nemen we minder mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid