Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Toch wel, ik reed toen Alfa én BMW. Proves you nog hin bitje wrong. Je hebt de discussie ondertussen al goed van de oorspronkelijke lijn afgehaald met enkele vreemde (en vooral foute) veronderstellingen. Dat je 't niet correct vindt dat ik de beslissing sterk in vraag stel om de 4C te brengen zoals 'ie eruit ziet en met die eigenschappen (technisch, prijsmatig, ...): akkoord, da's je volste recht en ik maak er ook geen strijd van dat meningen kunnen verschillen. Maar houd het daar dan bij. Ik heb mezelf altijd gerelativeerd door te stellen dat ik hóóp dat ik 't niet bij het rechte eind heb. En ik heb me nooit uitgesproken over 't bestaansrecht van de 4C: ik verwelkom 'm zeker, maar vind het vreselijk dat 'ie alléén komt, niet gesterkt door een gamma modellen die wél in voldoende grote getallen zullen worden verkocht om het merk terug uit 't slop te halen en z'n eigenheid terug te geven. Deze 4C voel ik marketingtechnisch en inzake verkoopskansen en nut voor het merk an sich aan als "de Phaeton van een noodlijdend VW" (beetje raar uitgedrukt maar ik krijg 't niet properder). Ja, en je hebt ervoor in de horeca gewerkt terwijl je door de dag nog je rechtenstudie en een bestuurszetel bij 4 NGO's combineerde. Die verhalen ken ik onderhand wel. Waarom wil jij nu eigenlijk zo graag ruzie stoken ? Persoonlijke aanvallen hoeven toch niet ? Quote
binnenmuisarchitekt 13.850 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Persoonlijke aanvallen gebeuren hier wel meer Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ben je pas een liefhebber als je overal toekomt met een Alfa petje en T-shirt dan? Floris is fan! *tijdelijke foto* 1 Quote
Parsifal 4.592 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ben je pas een liefhebber als je overal toekomt met een Alfa petje en T-shirt dan? Je hebt liefhebbers en fanboys eh. Als een merk een nieuwe shitbox uitbrengt dan zijn er altijd enkele Maxime Soete's die staan te trappelen om die kar alsnog de hemel in te prijzen. En dan heb je de liefhebbers die het nuchter bekijken en kritisch zijn tov het uitbrengen van zo'n auto, rekening houdend met het verleden van het merk Doet me denken aan @@zwoemba zijn Ferrari outfit 1 Quote
Parsifal 4.592 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Floris is fan! *tijdelijke foto* **** schone naam Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 schone naam T-shirtje van tante Kristal Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ben je pas een liefhebber als je overal toekomt met een Alfa petje en T-shirt dan? Je hebt liefhebbers en fanboys eh. Als een merk een nieuwe shitbox uitbrengt dan zijn er altijd enkele Maxime Soete's die staan te trappelen om die kar alsnog de hemel in te prijzen. En dan heb je de liefhebbers die het nuchter bekijken en kritisch zijn tov het uitbrengen van zo'n auto, rekening houdend met het verleden van het merk Nee, ik vind enkel dat je recht van spreken hebt als je het merk in het verleden niet alleen een warm hart toegedragen hebt maar ook gewoon trouwe klant geweest bent. Quote
Parsifal 4.592 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Shit... Dat wilt zeggen dat ik alleen maar een mening kan hebben over Alfa... Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Doet me denken aan @@zwoemba zijn Ferrari outfit Met hem in gedachte schreef ik dat Nee, ik vind enkel dat je recht van spreken hebt als je het merk in het verleden niet alleen een warm hart toegedragen hebt maar ook gewoon trouwe klant geweest bent. Dus alle leaserijders die toevallig enkele jaren Alfa hebben gekregen en dat compleet hebben afgeragd met alle gevolgen van dien, mogen dat terecht een kutmerk vinden? Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Shit... Dat wilt zeggen dat ik alleen maar een mening kan hebben over Alfa... Heel het principe van reclame onderuit getrokken. Je mag alleen maar een mening hebben over wat je zelf hebt gehad Ga maar ander werk zoeken, ploert! Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ja, en je hebt ervoor in de horeca gewerkt terwijl je door de dag nog je rechtenstudie en een bestuurszetel bij 4 NGO's combineerde. Die verhalen ken ik onderhand wel. Je geheugen laat je in de steek. Overdag werkte ik als werkstudent, m'n studies deed ik enkel in mei en juni (en soms eens augustus ook). Van NGO's heb ik me nooit aangetrokken: world peace, climate change, panda bears, ... allemaal leuk op Discovery Channel maar m'n tijd ga 'k er nou niet meteen aan spenderen. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Maakt niet uit. Ik blijf bij mijn mening en indruk dat, zelfs als Alfa Romeo zich naar jouw wensen zou schikken, de kans zeer klein zou zijn dat je er eentje koopt. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 En daar verschil je wáár exact van mening met mij? Miljaar seg, al dat rond-de-pot-gedraai gewoon omdat ik je irriteer, maakt niet uit of 't over Alfa gaat of niet. Ge hebt gelijk, zeker als ik mijn "wensen" enigzins realistisch zou maken, daarmee bedoelende: niet enkel aan mezelf denkend maar aan iets wat, mogelijkerwijs, veel meer mensen mij alleen zou aanspreken. En dan nu graag smikkel houden, want ik vind enkel dat je recht van spreken hebt over mij als je mij in het verleden niet alleen een warm hart toegedragen hebt maar ook gewoon trouwe klant geweest bent. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ik voldoe inderdaad alleen aan de eerste voorwaarde. 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Wat een topic, dit wordt gewoon een verkoopsflop om meerdere redenen zoals elke alfa tegenwoordig punt . Quote
toere 17.054 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Wat een topic, dit wordt gewoon een verkoopsflop om meerdere redenen zoals elke alfa tegenwoordig punt. Kom kom , naar het schijnt stromen de bestellingen binnen ... wachttijden lopen op tot + 1 jaar ! Quote
brjefs 15.519 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Kom kom , naar het schijnt stromen de bestellingen binnen ... wachttijden lopen op tot + 1 jaar ! De wachttijden voor onderdelen van een 10 jaar oude Alfa durven even lang te zijn, en dat is niet vanwege een stormloop. 1 Quote
brjefs 15.519 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ze zouden gewoon een reincarnatie van de 75 moeten uitbrengen. 2 Quote
toere 17.054 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ze zouden gewoon een reincarnatie van de 75 moeten uitbrengen. ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Ze zouden gewoon een reincarnatie van de 75 moeten uitbrengen. 75 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Z'n achterkant is by far het knapste aan de wagen 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 I stand corrected. Live klopt 'ie. Alles valt in z'n plooien. Zelfs de facetogen passen opeens in 't plaatje. WTF Verrassend leuk ding (looks). En goed rijden moét dat doen: carbon monocoque met alu front crashbox en read ladder, double wishbones, enz. en 900 kg droog max. Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Alleen jammer van de prijs natuurlijk... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.