Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die wagens kunnen trouwens ook niet veel kilometers rijden. Alles wordt zwart gelakt en met zwarte tape omwikkeld. Meer dan 20 km aan een stuk en dat valt stil door oververhitting.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Zoals ik wel zei: rekening houdend met de afzet...

En daarbij komt dat Porsche zichzelf positioneert onder de top-kwalitatieve merken, als niet hét 'beste' merk.   Nuja, dan stel ik mij toch vragen...

Toen ik mijn stage deed enkele jaren terug bij een Benz-dealer ging het op een bepaald moment over motoren vervangen...  Die mensen hoorden het bijna donderen in Keulen.  Op een paar uitzonderingen na natuurlijk.  Weet niet hoe het daar nu zit, maar ik vermoed dat die mannen niet aan de lopende band motoren steken? 

En moest je nu nog zeggen dat zo'n 997 blok hoogstaande techniek is, oké, maar dat is het dus verre van.

Nog steeds uitzonderlijk

Geplaatst:

Nog steeds uitzonderlijk

Geldt dat ook voor de AMG blokken? Daar zijn toch minder schitterende ervaringen over te hebben op het net waaronder onze eigen AMG man @@The Swede

Geplaatst:

Ja, maar nog altijd veel minder dan bij andere merken, lijkt me? En alle slechte verhalen vinden hun weg makkelijk naar 't internet, dat is geweten. Dat ook Benz wel eens iets te snel door de R&D gaat of te weinig test voor iets uit te brengen, en dus wat bad reps scoort online, is normaal. Maar in globo moet je toch toegeven dat dat merk online bitter weinig horror stories kent? En de dingen die écht niet goed zijn, zoals die SBC op de Mk.I 211, daar liegt men niet over, dus handig dat 't online te vinden is.

Zuiver op langeduurkwaliteit kijkend: geef mij maar een AMG V8 met automaat in plaats van een ///M hoogtoerige V8/V10 met SMG. :D

Geplaatst:

Ja, maar nog altijd veel minder dan bij andere merken, lijkt me? En alle slechte verhalen vinden hun weg makkelijk naar 't internet, dat is geweten. Dat ook Benz wel eens iets te snel door de R&D gaat of te weinig test voor iets uit te brengen, en dus wat bad reps scoort online, is normaal. Maar in globo moet je toch toegeven dat dat merk online bitter weinig horror stories kent? En de dingen die écht niet goed zijn, zoals die SBC op de Mk.I 211, daar liegt men niet over, dus handig dat 't online te vinden is.

Zuiver op langeduurkwaliteit kijkend: geef mij maar een AMG V8 met automaat in plaats van een ///M hoogtoerige V8/V10 met SMG. :D

Vetgedrukt staat de fout :lol:

Dat geluid van de AMG :inlove:

Geplaatst:

Maar eigenlijk heeft elk merk wel zo iets, BMW doet het ook slecht op zo'n gebied. Hebben ze in het ene model iets opgelost is het in het volgende weer iets anders. Ik hoor dat ALLE laatste generaties 320d eco redelijk snel kettingproblemen krijgen en is een engine out job. Elke E9x en F3x volgen BMW mechanieker.

458 italia vloog ook in brand soms zeker. Ongelofelijk eigenlijk dat in zo'n moderne tijden er nog zoveel mislukkingen gemaakt worden, zeker nadat constructeurs zeggen dat ze xxxxxxxxxxxx km's gereden hebben met testwagen etc...

grappig filmpje trouwens. klein onderhoudje uitvoeren op een gloeiend hete motor.

Geplaatst:

Geldt dat ook voor de AMG blokken? Daar zijn toch minder schitterende ervaringen over te hebben op het net waaronder onze eigen AMG man @@The Swede

Jury is still out. Blok is goed, maar de bovenkant en de garantie zijn rommel.

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

copy-paste uit Porsche lovers topic:

dit 991 GT3 RS schaalmodel zou 'the real deal' zijn. Let op luchthappers

bron: Rennteam forum

post-7-0-90029900-1402926393_thumb.jpeg

Geplaatst:

You will know more soon. This car is NA engine. 

Price is accoring to my source sky high. 

Just... Some things are cooking rather strange in P HQ lately. Even some huge changes are possible. Like NO RS at all! I do not belive in that but, we will see soon...

&

Since this leak which Porsche is directly responsible for official intro could be in July. But, start of sale for sure end of 2014 in that case.

Price? Between base 991T and 991TS....

:o vreemde uitspraken toch van KresoF1 vanop Rennteam (zit er heel zelden naast, ook bv. over Audi in het verleden)

Geplaatst:

copy-paste uit Porsche lovers topic:

zou dat niet eerder een GT2RS zijn, aangezien hij ook de turbo inlaten heeft

Geplaatst:

Nee ik hoor dat er geen GT2 meer zou komen ondertussen zwellen de geruchten aan dat de GT3RS wel eens een turbo zou kunnen krijgen....

Geplaatst:

Dat is exact wat we wilden toen we een manuele bak vroegen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De GT3rs krijgt de motor van de RSR en geen turbo

Geplaatst:

De GT3rs krijgt de motor van de RSR

Pardon?

Geplaatst:

The wishful thinking is high on this one :D
Geplaatst:

The wishful thinking is high on this one :D

Denk niet dat ge de motor van de RSR in uwe straatauto wilt :D

Geplaatst:

Nee ik hoor dat er geen GT2 meer zou komen ondertussen zwellen de geruchten aan dat de GT3RS wel eens een turbo zou kunnen krijgen....

Dat was. Laatste tijd is het weer andersom: wel atmosferisch. De air intakes op z'n heupen betekent niet noodzakelijk dat 't een turbomotor moet zijn. DuckieRS had daar een zeer mooie (technische) theorie over.

Geplaatst:

ofwel willen ze idd extra koeling, om kleine brandjes in de kiem te smoren. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

:lolz:

Dus terug Mezger en revisies aan de lopende meter?

Geplaatst:

wat natuurlijk wel kan is dat ze een nieuw 4.0 blok ontwikkelen en dat de volgende RSR een race-variant daarvan ingelepeld krijgt, bijvoorbeeld.

Geplaatst:

wat natuurlijk wel kan is dat ze een nieuw 4.0 blok ontwikkelen en dat de volgende RSR een race-variant daarvan ingelepeld krijgt, bijvoorbeeld.

Ze zouden bij Porsche beter eens een flat-8 ontwikkelen, als ze nog willen gaan racen de komende 10 jaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in