Jerain 2.474 Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Worden deze eigenlijk al geleverd? Daarstraks 99% zeker ene voorbij zien rijden in dat nieuwe blauw op Duitse platen. Kan blijkbaar ook 4S aerokit zijn? DIK! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.581 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Zieke klank en schakelsnelheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.363 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Waw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.704 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Zegt mij niks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwiekie 2.523 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 9000 rpm, heerlijk. Om de hoeveel km wil dat een onderhoud? Hopelijk wat meer dan die 6000 km die onze S2000 eigenaars aanhouden, of dat wordt snel duur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.824 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Mooie en toch vrij eerlijke reportage ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.859 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Dat geluid, W-T-F moest me inhouden om niet te beginnen giechelen van genot 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Die Chris Harris toch .... "het grote pluspunt is dat deze auto veel meer "planted" is op de voortrein. De vorige onderstuurde maar hebben ze hier volledig weggewerkt". Ikke eens een Chris Harris review gaan zoeken van de 997.2 GT3. En wat zegt hij daar? "het grote pluspunt is dat deze auto veel meer "planted" is op de voortrein. De vorige onderstuurde maar deze niet". 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 welke kuipzetel zit er trouwens in aan de chauffeurskant? En wat is dat vakje achteraan de middentunnel? Wist trouwens niet dat die velgen optioneel zijn? Dacht dat dat de standaard setup was. Hele dikke kar wel. Die 9K rpm redline is te zot voor woorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.195 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Viel me ook op. Nou is die RS 4.0 plots niet meer the God of motoring? Niettemin: beestige kar. Allebei. De zetel aan de bestuurderskant is duidelijk 'n andere. Niet te zien in de catalogus, alvast. En de velgen lijken me ook stock te zijn, ja. Toch in DE. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.363 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Is toch niet tegenstrijdig? Je weet maar wat nog beter is tot je het ervaart? Het interieur van een 996 is goed tot je dat van de 997 zag, dat van de 997... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Viel me ook op. Nou is die RS 4.0 plots niet meer the God of motoring? Ik had het over de gewone GT3. Die die ik heb gehad dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.195 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Hmmnee, nu stelt 'ie 't letterlijk als "de 997 heeft een probleem, 'ie stuurt niet in, veel onderstuur" ... terwijl je dat niét hoort (ook geen beetje) als je reviews van de GT3 3.8 en 4.0 bekijkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Is toch niet tegenstrijdig? Je weet maar wat nog beter is tot je het ervaart? Het interieur van een 996 is goed tot je dat van de 997 zag, dat van de 997... Zo simpel is het niet. Onderstuur heb je of heb je niet, of heb je een beetje, of veel. Als je in een review zegt dat er GEEN onderstuur is kan je niet spreken over MINDER onderstuur in de auto die je erna test. Vandaar dat ik die review terug ben gaan zoeken want ik kon mij geen specifieke klachten herinneren van zijn kant over de voortrein van de 997. Dat is wat anders dan wanneer we het over iets mode-gevoelig als een interieur of de lijn van de auto spreken. Nuja, je kent het gezegde: als je een objectieve review van een bepaald model wilt lezen moet je wachten tot het nieuw model uitkomt en ze het vergelijken met het oude. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 bmw is daar het beste voorbeeld van. Die auto's zijn altijd stront eens het nieuwe model er is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Zo simpel is het niet. Onderstuur heb je of heb je niet, of heb je een beetje, of veel. Als je in een review zegt dat er GEEN onderstuur is kan je niet spreken over MINDER onderstuur in de auto die je erna test. Vandaar dat ik die review terug ben gaan zoeken want ik kon mij geen specifieke klachten herinneren van zijn kant over de voortrein van de 997. Dat is wat anders dan wanneer we het over iets mode-gevoelig als een interieur of de lijn van de auto spreken. Nuja, je kent het gezegde: als je een objectieve review van een bepaald model wilt lezen moet je wachten tot het nieuw model uitkomt en ze het vergelijken met het oude. vind jij dat je gt3 onderstuurde? kan mij toch moeilijk inbeelden dat zo een auto daar echt last van heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 vind jij dat je gt3 onderstuurde? Die van mij had 3 graden negatief camber op de voortrein. Nee dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.363 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Te weinig ervaring om er diepgaand op te antwoorden, maar mijn idee was gewoon dat eens je ervaart hoe goed iets is, je pas beseft waar het vorige tekort schoot. Mijn Audi A4 S-line reed zeer strak tot ik met m'n BMW E92 met M-ophanging reed. Ik vind die E92 super rijden, om dat ik me niet kan inbeelden wat beter kan. Theoretisch ben ik me er wel van bewust dat een Carrera die BMW zal doet verbleken. Idem GT3 tov Carrera. Idem 991 GT3 tov 977 GT3. Makes sense? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.824 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Zo simpel is het niet. Onderstuur heb je of heb je niet, of heb je een beetje, of veel. Als je in een review zegt dat er GEEN onderstuur is kan je niet spreken over MINDER onderstuur in de auto die je erna test. Vandaar dat ik die review terug ben gaan zoeken want ik kon mij geen specifieke klachten herinneren van zijn kant over de voortrein van de 997. Dat is wat anders dan wanneer we het over iets mode-gevoelig als een interieur of de lijn van de auto spreken. Nuja, je kent het gezegde: als je een objectieve review van een bepaald model wilt lezen moet je wachten tot het nieuw model uitkomt en ze het vergelijken met het oude. vind jij dat je gt3 onderstuurde?kan mij toch moeilijk inbeelden dat zo een auto daar echt last van heeft Nooit geen last van onderstuur gehad in het droge wel heel snel overstuur . In het nat giga veel onderstuur . De setting en uitlijning van je auto is dus (bijna alles). De 997 kan je echt naar je hand zetten in die mate dat op het laatst in ons groepje elke auto echt totaal verschillend stuurde. Los daarvan kan ik die bredere vooras zeker begrijpen de auto zal beter insturen en meer grip vooraan hebben. Dat systeem achteraan ziet er geniaal goed uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Te weinig ervaring om er diepgaand op te antwoorden, maar mijn idee was gewoon dat eens je ervaart hoe goed iets is, je pas beseft waar het vorige tekort schoot. Mijn Audi A4 S-line reed zeer strak tot ik met m'n BMW E92 met M-ophanging reed. Ik vind die E92 super rijden, om dat ik me niet kan inbeelden wat beter kan. Theoretisch ben ik me er wel van bewust dat een Carrera die BMW zal doet verbleken. Idem GT3 tov Carrera. Idem 991 GT3 tov 977 GT3. Makes sense? Ik zou me dringend een 991 kopen om je theorie te staven. Mijn twee frank hé. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Te weinig ervaring om er diepgaand op te antwoorden, maar mijn idee was gewoon dat eens je ervaart hoe goed iets is, je pas beseft waar het vorige tekort schoot. Mijn Audi A4 S-line reed zeer strak tot ik met m'n BMW E92 met M-ophanging reed. Ik vind die E92 super rijden, om dat ik me niet kan inbeelden wat beter kan. Theoretisch ben ik me er wel van bewust dat een Carrera die BMW zal doet verbleken. Idem GT3 tov Carrera. Idem 991 GT3 tov 977 GT3. Makes sense? Maar het is toch simpel: "wauw, deze auto heeft geen onderstuur, de vorige wel" *nieuw model komt uit* "wauw, deze auto heeft geen onderstuur, de vorige wel" Zoek de fout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Mijn 997.2 GT3 had echt geen onderstuur op de baan. Op circuit soms wel maar dat ligt dan aan jezelf, een GT3 vraagt een speciale manier van insturen. Harris zou dat moeten weten. Een 911 is zowiezo wel gevoeliger aan insturen op een oneffen wegdek, er ligt geen motor op de insturende wielen. Nevertheless, die 991 moet een monster zijn, hoewel ik het nog altijd niet snap dat het nu zo moeilijk of kostelijk is voor Porsche om 'm in een overgangsjaar met PDK toch nog met handbak aan te bieden en te bekijken hoeveel van elk er verkocht gaan worden. Spijtig genoeg denk ik dat deze 991 zeer weinig in België te zien gaat zijn. Ik zou precies voorlopig toch nog mijn geld geven aan de RS 4.0. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ik zou me dringend een 991 kopen om je theorie te staven. Mijn twee frank hé. Dat ook ja. FYI een goed gereden 991 haalt normaal 997 GT3 tempo. Ga ervoor zou ik zeggen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.228 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Harris zou dat moeten weten. Die heeft 2 jaar geleden meegedaan met de Carrera Cup in het voorprogramma van de 24h Nordschleife. Ik denk wel dat em weet hoe dat moet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.