ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Guys, vergeet niet dat jullie die auto's technisch dissecteren - voor sommigen weegt de emotie zwaarder door mk2 RS is bruter, mooier en sneller dan de mk1RS. Bij deze zijn alle subjectieve en objectieve criteria gecovered. I rest my case Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Doe mij maar een GT2 RS. Just to scare myself shitless continuously. Genoeg emotie voor je? Te weinig emotie in de sound Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Heb trouwens net op joe tuub eens zitten snuisteren "fast laps" zijn allemaal rond de 2.49 - 2.52 ook door die eigenaar van RSR bevoorbeeld. Ik herhaal dat je verdomme aan een stuur moet kunnen draaien om het verschil te maken en vandaar dat ik nog niet Gij hebt er wel een handje van weg van nog drie paragrafen bij een post te editten als we al 5 posts verder zitten he En 2:52 is geen fast lap in een RS, dat is amper een fast lap in een mk2 GT3 te noemen. Er rijden dan ook veel toeristen rond op circuit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 tool op de MP3-stick en de Bose op max, genoeg emotie in de sound dan, en zo hoor je de stofzuiger ook ni meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Guys, vergeet niet dat jullie die auto's technisch dissecteren - voor sommigen weegt de emotie zwaarder door Ik heb op emotie gekozen, technisch gezien had ik voor de recentere GT3MKII moeten kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Wat is er emotioneler aan een Mk.I RS dan aan een Mk.II non-RS? (ik betwijfel niet, ik stel gewoon een eerlijke open vraag) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Mij persoonlijk gaat het niet om beter tussen mk1 en mk2, de rijder en de kennis hebben er het meeste mee te maken imo. What I said @@gTa Zo een zaken zijn natuurlijk puur subjectief. Ik probeer te antwoorden . Laat me duidelijk zijn mocht ik moeten kiezen (bij gelijk budget) tussen de twee RSen koos ik voor de MKII omwille van de technische eigenschappen maar niet omwille van de looks. Ik ben bv geen liefhebber van de meccano spoiler op de RsMKII. De stickers (klinkt dom voor een sticker) en de kleurencombinaties van die stickers op de MKII vond ik trouwens ook steeds NIET geslaagd. Je moet al echt gaan personaliseren met andere kleuren van velgen en stickers om hem de looks te geven die ik mooi zou vinden. Zelfs het ook door jou mooi gevonden aquablauw, met die gouden of rode velgen/stickers maakt de looks imo voor een stuk kapot. Om één of ander reden klopt het geheel, qua looks, gewoon beter bij de MKIRS hoewel die technisch dan weer veel te weinig scheelt van de gewone GT3MKI. Vandaar dus de emotionele, niet technische keuze. Nog altijd krijg ik kippenvel als ik zo een oranje MKI RS met zwarte stickers en velgen zie..........maar ook de kermit versie en de zwarte met oranje accenten geven me dat speciale gevoel. Deze wagen heeft die "emotie" voor mij : Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Koop dan een, ikzegmaarwat, uitgebouwde E36 M3 op slicks he, daar rijdt ge ook 85% van de mensen die tracken met een GT3 mee naar huis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Wat is er emotioneler aan een Mk.I RS dan aan een Mk.II non-RS? (ik betwijfel niet, ik stel gewoon een eerlijke open vraag) Dat gaat puur over de looks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Edit, ah ok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 En looks geven nu eenmaal emoties...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Dan volg ik. Mij kan zo'n oranje of groene Mk.I RS nauwelijks boeien. Ik ben niet voor die kleuren te vinden en de technisch té identieke specs met de gewone GT3 doen daar nog extra aan af. Dan vind 'k een gewone Mk.I GT3 in 't zilver met de zilveren GT3-velgen 't knapst. Of een aquablauwe. Ik vond de kleurencombinaties bij de Mk.II RS ook niet zo denderend, maar daar helpt de techniek gans de yummieness van die kar naar een hoger niveau. Ik kan emotionaliteit niet loskoppelen van techniek. Technische dingen zijn voor mij echt ook zuivere emotie. En dan zou ik een blauwe met gouden accenten verdragen, en liever nog een witte met rood. Maar ook daar: 100 keer liever een GT-zilveren. Dus: Mk.I RS, voor mij enkel in 't zilver met verwijderde stickers of met de zwarte stickers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Koop dan een, ikzegmaarwat, uitgebouwde E36 M3 op slicks he, daar rijdt ge ook 85% van de mensen die tracken met een GT3 mee naar huis Waarom onderschat je dat zo Ik zeg op Zolder 99% en Zandvoort 100% Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 En looks geven nu eenmaal emoties...... Ik vergeet nooit het ritje dat ik met je RS mocht doen, ALLES klopte aan die kar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Motor laten afstellen (anti-pingelregeling helpt tegen 't kloppen). En wiellagers vervangen. En ophangingsrubbers. En synchro's. Dan klopt dat al wat minder. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Motor laten afstellen (anti-pingelregeling helpt tegen 't kloppen). En wiellagers vervangen. En ophangingsrubbers. En synchro's. Ja lap, de wonde was net wat genezen, hebt gij ze weer helemaal opengereten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Ik weet niet wat je wil zeggen eigenlijk? Laat staan wat het nut er van is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Fuel, passende wraak voor je misleidende initiële "witte GT3"-foto. Jokke, don't bother, 't is gezever. (ik borduurde verder op "je kar klopte helemaal") Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.995 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Fuck man, wel een PAK duurder geworden toen de mijne uitkwam kostte die basisprijs 118K in Duitsland. Den deze begint vanaf 137k! Geen clubsportpakket in Nomex meer Enkel leder+alcantara. Ik kom aan 148K voor eentje in Duitsland. Dat is een serieuze slok meer dan de vorige. Waarom zou je in DE shoppen? Aan huidige koers komt hij basis in de UK op 115K euro en mijn config erop kwam ik op een 130K... Ik vrees wel dat korting krijgen wat optimistisch is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Korting krijgen zal wel lukken denk ik, als je bij onafhankelijke garages terecht kan. Ergens tussen 5 en 7% lijkt realistisch. Niet dat ik een kortingloper ben, maar bij zulke wagens geeft dat toch een serieus verschilleke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Bij mij in UK config op 110k pond oftewel 120k euro. Wel veel dingen standaard precies... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 En de opties zijn in de UK intrinsiek goedkoper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.534 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Volgens Alexanderr bedoel je 'expressief goedkoper'. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Juist ja! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Waarom zou je in DE shoppen? Aan huidige koers komt hij basis in de UK op 115K euro en mijn config erop kwam ik op een 130K... Ik vrees wel dat korting krijgen wat optimistisch is Omdat als je dat ding daar bestelt de facelift uit is tegen dat hij geleverd wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.