Ga naar inhoud

2014 Porsche 911 GT3


tato

Aanbevolen berichten

Niet overdrijven...

 

Ik zou wel eens willen weten als je er hier nu eentje besteld hoe lang het duurt eer je hem hebt ( @@Alexanderr ???)

 

En in DE, ik zal eens vissen in UK ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus 6 maand na de eerst geleverde GT3 in DE/BE komt er al een facelift?

 

EDIT: bovendien moet je ook wel opmerken dat bij de 991 de GT3 variant wel heel snel in het aanbod is gekomen in vergelijking met de vorige generaties. Daar ging je stelling al iets meer opgaan. 

Beetje zoals Audi die vroeger met hun RS6 kwam als het nieuwe model al op de salons stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus 6 maand na de eerst geleverde GT3 in DE/BE komt er al een facelift?

 

Nee maar itt de Carrera wordt de GT3 altijd maar een beperkte periode gemaakt, en dan heb je altijd een periode waarin er geen GT3 beschikbaar is voor de nieuwe er aan komt.

 

EDIT: bovendien moet je ook wel opmerken dat bij de 991 de GT3 variant wel heel snel in het aanbod is gekomen in vergelijking met de vorige generaties.

 

Neen

De 996 is uitgekomen in 1998

de 996 GT3 in 1999

 

De 997 is uitgekomen in 2005

De 997 GT3 in 2006

 

De 997 facelift is uitgekomen in 2008

De 997 GT3 facelift in 2009

 

De 991 is uitgekomen in 2011

De 991 GT3 in 2013

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Dus idd altijd na een goed jaar komt de GT3 uit.

Naar mijn gevoel is hij er nu precies rapper. Vroeger kwam toch ook meestal eerst de turbo er en dan pas de GT3? Of heb ik dat ook verkeerd op?

 

Nu ja, ik blijf erbij dat ik voor 20 a 25K met plezier een 6 maand extra wacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Dus idd altijd na een goed jaar komt de GT3 uit.

Naar mijn gevoel is hij er nu precies rapper. Vroeger kwam toch ook meestal eerst de turbo er en dan pas de GT3? Of heb ik dat ook verkeerd op?

Nu ja, ik blijf erbij dat ik voor 20 a 25K met plezier een 6 maand extra wacht!

In 2006 stonden de Turbo en de GT3 samen op Genève
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja, ik blijf erbij dat ik voor 20 a 25K met plezier een 6 maand extra wacht!

 

Alles hangt van de periodes af, met zo een auto reken je niet in jaren maar seizoenen (enfin ik toch). Ik heb bv mijn GT3 geen 3 jaar gehad, maar er wel 3 seizoenen mee gedaan.

Als de standaard levertijd je een auto zou geven in oktober, en je UK bestelling je een auto zou bezorgen in april zie ik er ook geen graten in. Als het echter gaat over april hier en oktober via de UK verlies je "een jaar" want je gaat de auto pas krijgen als het seizoen voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck man, wel een PAK duurder geworden

 

toen de mijne uitkwam kostte die basisprijs 118K in Duitsland. Den deze begint vanaf 137k!

 

 

Geen clubsportpakket in Nomex meer :( Enkel leder+alcantara.

 

 

Ik kom aan 148K  voor eentje in Duitsland. Dat is een serieuze slok meer dan de vorige.

Op de configurator van UK kan ik enkel leder+alcantara kiezen, op de configurator van DE kan ik enkel alcantara kiezen, zonder leder??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik gelezen heb is het alcantara zitting met de randen in leder.

 

zo dus

 

p97069.jpg

 

Als je leder kiest is die binnenkant ook leder ipv alcantara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik gelezen heb is het alcantara zitting met de randen in leder.

 

zo dus

 

p97069.jpg

 

Als je leder kiest is die binnenkant ook leder ipv alcantara.

Blijkt ook zo te zijn als je gewoon "alcantara" aanklikt in de DE configurator en dan kijkt naar de 360°... Maar wat zaten die stoelen toch goed, niet de lichtste maar wel goeie zithouding, steun en toch comfortabel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic: de nieuwe GT3 gaat imo in een totaal andere klasse spelen. De vraag is en blijft wie gaat dat nog kunnen leggen in ons land en dan ook het lef en de centen hebben om dat regelmatig los te laten op de plaatsen waar hij zich thuis voelt?

 

Ik hou van je nuchterheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fuel: clubsport kan wel hoor ... (weet niet of je het al zag)

 

Ja

 

Het verbaasde me dat de auto op de persfoto's er geen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is dat. Een GT3 is nu een eco-auto hé, dus dat wordt gebruikt als forenzerskar. En dan heb je 18-voudig elektrisch verstelbare stoelen nodig. En stembediening. En een WiFi-hotspot in je auto. Ha ja.

 

Pas vanaf de RS wordt het sportief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand via welke Porschedealer je in UK kan importeren, ik had begrepen dat Porsche dit niet meer ging doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ze dat ding niet met xDrive hebben, he @@gTa

 

:D

 

Dat heet "911 turbo" en ik heb al een officiële pre-order telefonisch beloofd!

Nu snel nog even langs Cofidis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie denkt ge dan "nee, ik tank liever dikwijls"?

 

2 opties:

- van die zotten die liever met minder naft rondcrossen omwille van het gewicht (niet lachen, ik ken er zo), en toch nooit 90 liter tanken.

- je wilt meer plaats in de koffer om te gaan shoppen in Knokke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag het niet...

 

Geezer stelt zicht de vraag en ik zet 'gewicht???' met de bedoeling dat hij daar misschien eens kan aan denken...

 

MiereNneuker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid