Ga naar inhoud

2014 Porsche 911 GT3


tato

Aanbevolen berichten

Ook niet te vergeten dat die PDK goed helpt om de CO²-uitstoot naar beneden te krijgen.   Iets wat ook niet onbelangrijk is als je probeert met iet-of-wat succes een sportwagen te verkopen.

 

Wat een gelul.

 

Deze GT3 heeft een uitstoot van 289g CO2. Wauw, wat een revolutie tov de vorige .... We gaan van heel veel naar iets minder heel veel ... Ik had eigenlijk al meer winst verwacht puur van de DFI motor, laat staan gekoppeld aan PDK. Ze hebben zich daar duidelijk geen bal van aangetrokken bij de ontwikkeling van deze auto. Puur performance (zoals het hoort).

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu nog de lotto winnen.

 

:D

 

Bij mij is er wel minstens 1x per week iemand die zo binnenkomt bij ons... :D

 

OT: Vette bak !! En die PDK rijdt geweldig, onlangs met een 997 Turbo met PDK gereden, echt een geweldige versnellingsbak ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is het clubsport pakket trouwens???

Ik dacht in 't Evo filmpje gehoord te hebben dat de kuipen niet toegelaten worden omdat die geen zijdelingse airbags hebben.

Hopelijk ben ik verkeerd.

 

Edit: kar in het filmpje hééft kuipen, zal het dus verkeerd begrepen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kuipen in mijn GT3 hadden nochtans airbags.

De vaste zoals in Jokke zijn kar niet nee.

 

Denk dat die sportkuipen zoals in uw GT3 nog de enige verkrijgbare kuipzetels zullen zijn, vanwege veiligheidsnormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo het gevoel dat die achterlichten minder goed uitkomen met die sportieve achterbumper en spoiler dan bij de 997. Voor de rest vette bak en heb er geen bezwaar tegen dat deze enkel in pdk beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gelul.

 

Deze GT3 heeft een uitstoot van 289g CO2. Wauw, wat een revolutie tov de vorige .... We gaan van heel veel naar iets minder heel veel ... Ik had eigenlijk al meer winst verwacht puur van de DFI motor, laat staan gekoppeld aan PDK. Ze hebben zich daar duidelijk geen bal van aangetrokken bij de ontwikkeling van deze auto. Puur performance (zoals het hoort).

 

 

Sorry maar dit is pas gelul.

 

 

Porsche kan zich niet 'permitteren' om zich niets aan te trekken van uitstoot en milieu.   Het is één van de grote onderdelen uit hun spreuk 'Intelligent Performance'. 

 

Als die kar geen DFI en geen PDK zou hebben, wees maar gerust dat de uitstoot een PAK hoger zou zijn dan de vorige serie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de RS niet normaal de C4 wielkassen?

 

Voor de rest: wauw :inlove:

 

PDK-only.. beetje jammer dat ze toch niet een handbak aanbieden. Kan mij niet inbeelden dat die nieuwe 7-bak veel minder zuinig zou zijn dan de PDK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is het clubsport pakket trouwens???

Wie neemt dat nu nog ? Een M pakket zou een groter commercieel succes zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de RS niet normaal de C4 wielkassen?

 

Voor de rest: wauw :inlove:

 

PDK-only.. beetje jammer dat ze toch niet een handbak aanbieden. Kan mij niet inbeelden dat die nieuwe 7-bak veel minder zuinig zou zijn dan de PDK.

 

GT3 heeft nu idd. recht op de widebody. Voor de Turbo en GT3 RS zou een nog bredere koetswerk-variant voorbehouden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt benieuwd wat ze met de RS gaan doen deze keer.

De achterruit vervangen door plexi, en er 25k€ bijlappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet spul. I'll take one. Een aquablauwe, als 't niet teveel gevraagd is. En dat mag met PDK zijn. Een lichtgewicht klassieke mechanische sportauto, die zou ik met manuele bak willen ... maar als een ding toch al zo tjokvol electronics zit, dan kan je maar beter meteen de superduper vbak erbij nemen ook denk ik zo?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar dit is pas gelul.

 

 

Porsche kan zich niet 'permitteren' om zich niets aan te trekken van uitstoot en milieu.   Het is één van de grote onderdelen uit hun spreuk 'Intelligent Performance'. 

 

Als die kar geen DFI en geen PDK zou hebben, wees maar gerust dat de uitstoot een PAK hoger zou zijn dan de vorige serie.

 

 

Ehm

 

De vorige RS heeft 309g/ km CO2 uitstoot, met 450PK, een gewone handbak en een motor van de "jaren stillekes".

 

http://www.porsche.com/belgium/nl/models/911/911-carrera-s/featuresandspecs/

 

De 991 manueel: 224 gram

De 991 PDK: 205 gram

 

met dezelfde nieuwe DFI motor, scheelt PDK 19 gram, op een motor die al gebouwd is met lage CO2 uitstoot.

 

Dus met een compleet nieuwe motor tov de Mezger, een PDK bak en 5% extra vermogen konden ze maar 20 gram winnen?

 

Make that the cat wise.

 

Was volgens mij geen prioriteit, anders zouden ze ook een lange 7e versnelling gestoken hebben zoals in de Carrera, en geen "race" bruikbare 7e.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik er ook van. Uitstoot is belangrijk, maar voor de gehele vloot. Daar mag een uitzondering tussen zitten, als het motorkarakter e.d. dat vereist. En een GT3 vereist zoiets wel.

 

Ik vind 'm erg "bulky", zeer opvallend anders dan de gewone 991. Het verschil is groter dan bij de 997 en 996 generatie, heb ik 't gevoel.

 

Straks 'es 't persdossier lezen, maar in 't Duits, dat leest leuker. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ge de 45k dat uwen tracteur nog waard is, ingeruild hebt, bedoelt ge? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, geconfigureerd naar mijn wensen met club sport pakket kom ik aan 110.000 pond..

 

Paar percentjes korting en ik zit aan een 125K ruw gerekend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid