Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

Dan is mijn link wél geldig. :D  Jouw kleur ook, vind ik. Staalgrijs. :D  En extra peper.

Want jij wil niet dat een fucking trein sneller is dan jou. Geef toe.

 

Ik herinner me nog een ritje 's nachts op de E40 van Leuven naar Brussel.

Lefty inclusief RS6, mezelf en ik dacht de Wannes ook nog.

305 kmh langs Bertem, Sterrebeek, de E40 was nog nooit zo kort.

Fuck that trein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALS het zo ver komt - dan is 333 wat mij betreft the magic number.

Op zondagochtend 05:00 richting Dritte Reich.

Hopelijk speelt Duitsland WK finale :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren naar een 700PS exemplaar gaan zien, ze konden nog niet eens vertellen wie de tuner is :roll:

wel idioot :D zijn de meesten in CH niet via AMAG gedaan met de ABT-chip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat het moet dienen, ik ook denk ik. Zou me dan liever nog een extra speeltje kopen denk ik en de a8 nog wat vitamines geven. Maar als het kan, waarom ook niet he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wat godslastering maar zou je A8 boven een RS6 verkiezen.

Wel...net van Krakow naar Brussel aan het rijden, en we beginnen ook weer te twijfelen. ca 1.300km in alle comfort moeiteloos aan 250 met aanvaardbaar verbruik...makes you think.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, ik zou comfort boven Vmax kiezen. En het is nu niet dat die A8 zo onnoemelijk traag is.

 

Om te knallen heb je de CSL nog altijd maar die gaat misschien geen 330+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel...net van Krakow naar Brussel aan het rijden, en we beginnen ook weer te twijfelen. ca 1.300km in alle comfort moeiteloos aan 250 met aanvaardbaar verbruik...makes you think.

Kan je die niet laten delimiteren? Eventueel zelfs een tune? Moet toch richting de 300 op teller te krijgen zijn zo?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die ik ken zit met een gechipte A8 4.2 tdi (wel nieuw model) zonder limiter, meer kan je toch niet nodig hebben om km's af te malen? Koop dan iets erbij om u te amuseren, in de veronderstelling dat je dat nog niet hebt natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet toch niet hoor...boven de 250 voelt dat an sich niet zo veilig aan, begint nogal te zweven zelfs in dynamic waar ie >160 nog een paar mm lager gaat. Verder mort de versnellingsbak op ca 160k kms totaal niet, ik denk dat je de boel te heet gaat stoken met zo'n slagschip.

Nee, ik ga dat rustig stock laten.

 

 

En nog even terzijde - diegenen die beweren dat je in Duitsland niet meer kan doorrijden, die moeten toch dringend hun oostelijke horizon eens verbreden. Ik denk dat we ca 75% v/d tijd legaal +200 hebben gereden, waarvan minstens 25% aan 250.

Trots op mezelf trouwens, want als zeer slechte passagier zijnde het toch gepresteerd iets of wat op m'n gemak naast Porker te zitten B) .

München - Passau op 40 min :lol:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid