Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

grappig hoe jij als bmw liefhebber en kenner een post vol mercedessen aanhaalt.

ik ken inderdaad niet zoveel van mercedes als van bmw, maar ben wel ook een mercedes-liefhebber, zeker als het over de grote benzen gaat

in dit topic is er naar mijn mening nauwelijks een bmw die in aanmerking komt, op een 760i met biturbo na

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken inderdaad niet zoveel van mercedes als van bmw, maar ben wel ook een mercedes-liefhebber, zeker als het over de grote benzen gaat

in dit topic is er naar mijn mening nauwelijks een bmw die in aanmerking komt, op een 760i met biturbo na

Ja... En die kwam van mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Grappig. Als AMG rijder, verkies ik de 7 om over de snelwegen te stormen. Hij is minder luidruchtig en minder nerveus dan de S63.

Dat gezegd zijnde, misschien dat hij met 525pk ipv 367 ook nerveuzer zou reageren.

Die 7 is geen M-doos eh... En met +150pk verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft zo een beest van 580pk nog tuning nodig?

 

Ik zou eerder denken dat je gewoon de begrenzing eraf wil en dan wil zorgen dat banden, ophanging en vooral remmen de geseling aankunnen van het versnellen naar 300 en weer vertragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gohja je krijgt al net over de 700pk met gewoon een chip, en dan met MRC/ITG filters en bv Milltek-uitlaat ga je naar 760-780pk... dan twijfel je toch niet? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat hebt ge aan 700 pk als dat ding meer dan 2 ton weegt

das gelijk de lotto winnen en dan erachter komen dat er 80% belasting op zit

 

ik weet dat het toch wel goed zal knallen op de snelweg, maar ik zou er niet mee kunnen leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat hebt ge aan 700 pk als dat ding meer dan 2 ton weegt

das gelijk de lotto winnen en dan erachter komen dat er 80% belasting op zit

 

ik weet dat het toch wel goed zal knallen op de snelweg, maar ik zou er niet mee kunnen leven

Een lichte wagen heeft het moeilijk om zo'n vermogen op de baan te krijgen. Bij de snelheden die in dit topic genoemd worden, heeft het gewicht niet echt veel invloed meer. Het is juist een plus plunt, daar het de stabiliteit ten goede komt.

 

En wees gerust, dat voelt snel genoeg aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 snachts op biljartvlakke franse autostrade is snel, maar doenbaar ... 330 overdag op duitse a autostrade, fak dat moet you zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je de kostprijs van een motortuning bij Brabus toch gaat onderschatten. :)

 

De tuning van de G63 (biturbo) naar 620pk kostte 18.000 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft zo een beest van 580pk nog tuning nodig?

 

Ik zou eerder denken dat je gewoon de begrenzing eraf wil en dan wil zorgen dat banden, ophanging en vooral remmen de geseling aankunnen van het versnellen naar 300 en weer vertragen.

Na reeds paar keer gepassagierd te hebben in 800 pk + voituren, tuurlijk datte.... Genoeg bestaat niet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier al gepost, maar ik denk dat dit de beste oplossing voor je wensen gaat zijn:

 

-Audi RS6 C6: <40K te vinden in goede staat met deftige kmstand. voorbeeld

-Tuning: Stage 3 bij bruno: 850pk en 1000 Nm. Prijs staat er niet bij, pakweg 8K?

 

Dit moet vlot 330 km/u doen:

 

 

Volgens dit filmpje doet een getunede RS6 met 'maar' 730pk al 355k km/u op de gps, met 850pk zal je daar dan nog wel over kunnen :)

 

 

THE Reason it is 0-333 is because the Car Digital speedometer Display does not show more than 333km/h... On A GPS the maximum speed of the car is 355km/h.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben voorstander van de S 65 AMG

 

 

Veel maar dan ook veel te duur in onderhoud, banden, etc.

Tenminste, naar wat ik er al van gehoord/gezien heb. Ik veronderstel dat jij er nog wel wat meer tegenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na reeds paar keer gepassagierd te hebben in 800 pk + voituren, tuurlijk datte.... Genoeg bestaat niet :lol:

Ik zeg niet dat "meer" niet leuk is. Maar als je een beperkt budget hebt van bvb 8-10K, dan toch misschien eerst de remmen, ophanging en co aanpassen als de begrenzing eraf gaat ipv puberiaans enkel aan vermogen te denken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel maar dan ook veel te duur in onderhoud, banden, etc.

Tenminste, naar wat ik er al van gehoord/gezien heb. Ik veronderstel dat jij er nog wel wat meer tegenkomt.

Ik vrees dat >2000kg en 600pk in een Audi even duur gaat zijn in banden en remmen als in een Mercedes van 2000kg en 600pk. En dát is de dooddoener in een S AMG, niet het onderhoud zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat >2000kg en 600pk in een Audi even duur gaat zijn in banden en remmen als in een Mercedes van 2000kg en 600pk. En dát is de dooddoener in een S AMG, niet het onderhoud zelf.

Ik ken zeer weinig RS6 V10's met een nieuwe motor, om maar een voorbeeld te geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid