Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

Het is eerder in de we-vorm aangezien het een soort companycar voor @@Porker en mezelve zou zijn.

Ik had ook al eerder geschreven dat de A8 zuinig en snel rijdt, maar er is gewoon totaal geen emotie. Het gaat me daar eerder om het Fahrgefühl, dat spreekt me niet meer aan. Rijden als een boot met 0 feeling - ook al is het verdomd efficiënt.

De V8 RS6 was nu ook niet bepaald een bochtenkoning, maar het is toch wat anders qua beleving he. En als ik de top en passant nog kan verhogen van 275 in de A8 naar 330 in een RS6....én het is wsl 1 vd laatste V10 motoren in dergelijke wagens, én de prijzen zijn stevig gezakt, én serious speeding wordt minder en minder mogelijk...

én je wil gewoon genieten!

 

 

Lefty for President :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

DRC, durft wel eens te lekken...bij m'n V8 op 175-200K

 

Is dat een grote ramp (i.e. dure reparatie) ? Want een paar leidingen die lekken, lijkt me nu niet het einde van de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat "meer" niet leuk is. Maar als je een beperkt budget hebt van bvb 8-10K, dan toch misschien eerst de remmen, ophanging en co aanpassen als de begrenzing eraf gaat ipv puberiaans enkel aan vermogen te denken. ;)

True, al had je voor 8-10k net 1/3 van de prijs voor zo'n ombouw kit tot 800+ pk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat een grote ramp (i.e. dure reparatie) ? Want een paar leidingen die lekken, lijkt me nu niet het einde van de wereld.

Jep....prijzige boel, en aftermarket iemand vinden die daar deftig mee overweg kan is niet altijd evident. Special tools needed etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: gewoon een suffe vraag: Hoe hard zou je de A8 kunnen tunen om zijn topsnelheid omhoog te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: gewoon een suffe vraag: Hoe hard zou je de A8 kunnen tunen om zijn topsnelheid omhoog te halen?

 

 

Ik denk dat dat vrij makkelijk naar 300 te krijgen is, maar ik vrees anderzijds dat je de versnellingsbak gaat frituren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mugello= heerlijk

Je wil een oem-exemplaar, geen getunede? Ga je zelf nog tunen?

 

 

Ik zou daar toch een beter gevoel bij hebben, 't is geen dealbreaker maar wordt toch geprefereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik, excuses voor de onduidelijkheid!

Dan is mijn link wél geldig. :D  Jouw kleur ook, vind ik. Staalgrijs. :D  En extra peper.

Want jij wil niet dat een fucking trein sneller is dan jou. Geef toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij dan sneller, is altijd leuk. Als ik me niet vergis rijdt ie 235-240?

Enigste rotte op die baan zijn de constante gaps in de middenberm waar ze kunnen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij dan sneller, is altijd leuk. Als ik me niet vergis rijdt ie 235-240?

Enigste rotte op die baan zijn de constante gaps in de middenberm waar ze kunnen staan.

 

Gehomologeerd tot 300 km/h. Maar kennelijk rijden ze niet zo snel daar. Je zal er niet ver naast zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid