Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

avant op de standaard wielen (zie je erg weinig) is ook zoveel knapper imo.

I concur. Vorig weekend 2 exemplaren tegengekomen aan zee tijdens 't lopen (een daytonagrijze met NL platen, en een zwarte (denk ik) op BE platen - allebei met de standaardwielen). Super; knapper dan met de optionele 20".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken zeer weinig RS6 V10's met een nieuwe motor, om maar een voorbeeld te geven...

Ik ken ook bitter weinig AMGs met een nieuw blok. Maar die bakken zijn natuurlijk niet dikgezaaid en ik ben ook een dealerslet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken zeer weinig RS6 V10's met een nieuwe motor, om maar een voorbeeld te geven...

 

Ik weet niet hoe de S65 is, maar de 63 motor is nogal een delicate :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redelijk makkelijke en straightforward (punt not intended) vraag:

 

Wat koop je als je enigste doel is om 's nachts de Deutsche Autobahnen te bezoeken? Je wil hard gaan, echt hard. Ik spreek 300 en harder.

 

Ik heb al vaker over deze kwestie nagedacht, omdat m'n daily best zoiets zou mogen zijn.

RS6 V10? M6 V10?

 

Leg uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Echt discreet, etc.

 

De vraag is wat de betrouwbaarheid gaat zijn van zo een wagen nu hij al 130000km heeft. Begin daar eens 40000 per jaar bij te doen? Vraagteken.

Ik weet niet waarom maar ik heb een goed gevoel bij de V10. Wat het eerste stuk gaat is wsl weer ophanging, maar rest lijkt me vrij bulletproof indien je regelmatig Getriebe-Öl etc vervangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechte lijn, schrijffout, soort synoniem voor een hypothetische situatie?

 

'k Weet wel dat je bedoelde dat het hypothetisch was... maar iets zegt me dat je echt aan het denken bent een RS6 te kopen en je A8 te vervangen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom maar ik heb een goed gevoel bij de V10. Wat het eerste stuk gaat is wsl weer ophanging, maar rest lijkt me vrij bulletproof indien je regelmatig Getriebe-Öl etc vervangt.

 

Wat gaat er kapot aan die ophanging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Weet wel dat je bedoelde dat het hypothetisch was... maar iets zegt me dat je echt aan het denken bent een RS6 te kopen en je A8 te vervangen :D

Het is eerder in de we-vorm aangezien het een soort companycar voor @@Porker en mezelve zou zijn.

Ik had ook al eerder geschreven dat de A8 zuinig en snel rijdt, maar er is gewoon totaal geen emotie. Het gaat me daar eerder om het Fahrgefühl, dat spreekt me niet meer aan. Rijden als een boot met 0 feeling - ook al is het verdomd efficiënt.

De V8 RS6 was nu ook niet bepaald een bochtenkoning, maar het is toch wat anders qua beleving he. En als ik de top en passant nog kan verhogen van 275 in de A8 naar 330 in een RS6....én het is wsl 1 vd laatste V10 motoren in dergelijke wagens, én de prijzen zijn stevig gezakt, én serious speeding wordt minder en minder mogelijk...

én je wil gewoon genieten!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid