Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Maxime S:

klopt inderdaad.

Hij hangt zijn competitiehelm aan de haak, maar die testhelm blijft ie dus nog wel verder aantrekken.

Sowieso, mooi om op een hoogtepunt te stoppen. Zoals ie zelf zegt: veel had ie niet meer te bewijzen in België.

Dat belooft nu al voor Ieper 2017 :D 

Eerlijk gezegd denk ik dat ze nog niet van Loix vanaf zijn volgend jaar in ieper.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft inderdaad gezegd dat hij hier en daar wel nog eens een rally zal rijden... maar Ieper is voor een naam als Loix toch niet zo maar een wedstrijdje waar je eens aan de start komt om je te amuseren.

Het zou leuk zijn, maar als hij zijn helm aan de haak hangt en dan toch aan de start zou komen in Ieper (met een topauto), dan komt zijn 'pensioen' weinig geloofwaardig over.
Mocht hij in de Historics starten of meerijden in een lagere categorie in het kader van die jonge piloot die hij wil steunen, dat is natuurlijk iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat hij marketing manager bij MIG kan en gaat worden speelt wellicht ook een rol in die beslissing. Toch jammer, het BK rally verliest weer een vaste waarde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/16/2016 om 08:41 zei Maxime S:

Het zou leuk zijn, maar als hij zijn helm aan de haak hangt en dan toch aan de start zou komen in Ieper (met een topauto), dan komt zijn 'pensioen' weinig geloofwaardig over.

Vindt ge? Die gasten die stoppen, is dat niet altijd omdat ze de eindeloze miserie van het zoeken naar geld beu zijn? Altijd geloofwaardig wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil niet weten wat 1x meedoen ik Ieper kost... Enkele jaren geleden had hij dacht ik Ieper ook bijna moeten skippen wegens het budget.

 

Ik denk net als Maxime dat die kans ook vrij klein is eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat hij het beu was om te blijven zoeken naar geld. Maar zoeken naar geld voor een volledig programma is nog iets anders dan zoeken naar geld voor uw favoriete rally in België. Ik ben benieuwd, op zich heeft hij in Ieper niks meer te bewijzen, en of hij mannen zoals Lefebvre nog voor kan blijven weet ik niet, misschien best stoppen op het hoogtepunt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 november 2016 om 09:20 zei B3noît:

Sponsoring zoeken is inderdaad een hel, maar eens het allemaal rond is een plezier om te kunnen van genieten.

Gisteren de testdag gehad voor dit weekend de 6u van Kortrijk. Vorig jaar deelgenomen met een fiesta R200, dit jaar upgrade naar de R2T ecoboost.

Magnifiek chassis ligt daaronder :inlove:

Gezien sfeerbeelden altijd leuk kunnen zijn:

 

En tevens wat sluikreclame naar de facebook fanpage voor meer nieuws, updates,...

https://www.facebook.com/RacingBM/

Mooie uitslag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2016 om 13:09 zei Challazer:

Mooi gereden Benoit ! Ik heb jullie een paar keer zien passeren op zondag, je hield er de vaart in ! :D 

Merci Charles, we doen ons best hé :D

Op 2-12-2016 om 13:53 zei Jokke_vlo:

Knap man ! Een droom

Absoluut, net zoals een BGDC wedstrijd dat waarschijnlijk was voor jou (en voor mij :D)

Op 3-12-2016 om 17:35 zei dragonfly:

Gaat al goed vooruit in het donker B)

Baantjes gaan verkennen of is dat puur op pace notes? :blink:

Dit was de derde doortocht, maar inderdaad, op zaterdag 2x verkenning gedaan en er zit een stuk in die we vorig jaar ook konden rijden, weliswaar in omgekeerde richting :)

Maar pace notes heb je uiteraard nodig...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/2/2016 om 11:11 zei B3noît:

 

Pff, in't donker rijden, daar kan ik nu eens niet mee overweg. Overdag daar kan ik mij nog bij voorstellen dat ge met veel training behoorlijk snel kunt gaan zonder veel risico, maar snel gaan zonder goed zicht, eikes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Pff, in't donker rijden, daar kan ik nu eens niet mee overweg. Overdag daar kan ik mij nog bij voorstellen dat ge met veel training behoorlijk snel kunt gaan zonder veel risico, maar snel gaan zonder goed zicht, eikes.


Hoh...
Uiteindelijk is het de 3e passage, en met goeie pace notes/copiloot waar je moet op vertrouwen lukt dat best :-)

Ik verlang al weer naar een eventuele volgende editie [emoji17]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎1‎-‎2017 om 10:36 zei B3noît:

 

 


Hoh...
Uiteindelijk is het de 3e passage, en met goeie pace notes/copiloot waar je moet op vertrouwen lukt dat best :-)

Ik verlang al weer naar een eventuele volgende editie emoji17.png

 

En de bijhorende sponsorzoektocht...? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid