Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Ik weet via een vertrouwelijke bron die het kan weten dat Tanak naar Hyundai gaat in 2020. Geruchten kloppen dus. Luister ook even naar het interview van WRC All live met Kris Meeke. Dixit Meek: Tanak heeft de wereldtitel verdient en zal er wellicht nog winnen ALS hij in de juiste auto rijdt. Zijn trouwens tal van andere verwijzigingen geweest dit weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De komende dagen zullen wel nieuwe deals bekend worden gemaakt.

Kalle Rovanpera naar Toyota, misschien heeft Ogier ook iets in zijn contract staan dat hij misschien naar Toyota kan. Wie weet! Misschien neemt Ostberg dan het zitje van Ogier in bij Citroen.

Latvala zal wel één of andere rol bij Toyota blijven spelen. Voor de toekomst van Meeke vrees ik toch.. het hangt volgens mij aan een zijden draadje.

Boeiende tijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeke zit op de wip, dat is zeker.
Ik dacht eigenlijk Latvala ook... echt betrouwbaar is hij toch niet. 

Ogier zijn droom was om te eindigen bij het/een Frans merk. Maar de C3 blijkt toch niet de beste auto... Misschien volgend jaar met de nieuwe Aero? 

Ik kijk wel uit naar Rovanpera !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van geen enkele professionele piloot denk ik.

Ik volg zo Stoffel Vandoorne op Instagram.

Djeezes de uren dat die mens in een vliegtuig zit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, lancer-evo said:

De komende dagen zullen wel nieuwe deals bekend worden gemaakt.

Kalle Rovanpera naar Toyota, misschien heeft Ogier ook iets in zijn contract staan dat hij misschien naar Toyota kan. Wie weet! Misschien neemt Ostberg dan het zitje van Ogier in bij Citroen.

Latvala zal wel één of andere rol bij Toyota blijven spelen. Voor de toekomst van Meeke vrees ik toch.. het hangt volgens mij aan een zijden draadje.

Boeiende tijden!

Rovanperä naar Toyota lijkt me logisch met Latvala als luxe luitenant of testrijder. Ik zie ook EPL die richting uitgaan gezien zijn connectie.

Vraag is hoe Huyndai het wil runnen met Tänak en Neuville. Want dat wordt een Ogier-Loeb scenario. 

Had Ogier niet gezegd dat hij ermee stopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, The Swede zei:

Rovanperä naar Toyota lijkt me logisch met Latvala als luxe luitenant of testrijder. Ik zie ook EPL die richting uitgaan gezien zijn connectie.

Vraag is hoe Huyndai het wil runnen met Tänak en Neuville. Want dat wordt een Ogier-Loeb scenario. 

Had Ogier niet gezegd dat hij ermee stopt?

Ogier rijdt zeker nog 1 seizoen. Of was het nog tem 2021? 

Anyway… Tanak en Neuville in 1 team lijkt me geen goed idee. 
Maar waar kan Neuv nog terecht? 

Als de geruchten kloppen, dwz:
- Tanak > Hyundai
- Ogier > Toyota
Dan kan NEUV enkel naar Citroen als hij de nummer 1 piloot wil blijven. 
Ford (t is te zeggen M-Sport) is er ook nog natuurlijk, maar bon, we weten allemaal dat dat geen goede zet zou zijn;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou Ogier voor zijn laatste seizoen naar Toyota verhuizen? Vooral met Latvala die daar nog rondloopt en de Yaris veel meer gewend is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Waarom zou Ogier voor zijn laatste seizoen naar Toyota verhuizen? Vooral met Latvala die daar nog rondloopt en de Yaris veel meer gewend is...

Ja maar Latvala is geen wk-kampioen meer. te onregelmatig.
Ogier is met eender welke auto snel. Dat heeft ie bewezen met de Fiesta. Zijn aanpassingsvermogen is héél groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/29/2019 at 3:39 PM, Maxime S said:

Ja maar Latvala is geen wk-kampioen meer. te onregelmatig.
Ogier is met eender welke auto snel. Dat heeft ie bewezen met de Fiesta. Zijn aanpassingsvermogen is héél groot. 

Ogier is zeker regelmatiger. Maar was wel overal nummer één toen hij aankwam en mocht de auto naar zijn hand zetten. Ook bij VW was hij er een stuk vroeger bij destijds.

Bij Toyota zou hij in een wagen terechtkomen die is ontwikkeld door Finnen. (We hebben destijds ook gezien dat Loix niet kon aarden in een auto ontwikkeld rond Mäkinen). Tänak, Mäkinen, Latvala hebben allen een gelijkaardige rijstijl die helemaal anders is dan die van de “propere Franse” rijstijl.

Ik zie hem dus niet zomaar aankomen en zijn zin krijgen daar bij de Finse mafia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lachen met de mensen. De meeste van die gasten met een coole oldtimer rallywagen weten best dat ze de vaardigheden niet hebben, ze zijn al blij dat ze met die auto kunnen buitenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Zo lachen met de mensen. De meeste van die gasten met een coole oldtimer rallywagen weten best dat ze de vaardigheden niet hebben, ze zijn al blij dat ze met die auto kunnen buitenkomen.

Dan zou ik het ook niet proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Krikkie zei:

Dan zou ik het ook niet proberen.

Zo zullen er zijn. Anderen die niet teveel de nood voelen om de schijn op te houden doen op dat rondpunt wat er van hen verwacht wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid