Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

17 hours ago, mrbbs said:

Image

 

Vriend en mentor Mikkelsen heeft ook Covid19 en kon daardoor niet deelnemen aan de WRC ronde in Portugal. Vraag mij af of het gerelateerd is.

In ieder geval heeft OCV een serieuze sanctie gekregen.

De andere zijde van het verhaal:

Image

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die madam daar die den bocht moet bewaken eerst nog den tijd pakken om haar saf uit te doen ... en dan een "tis wel ol zeekerst 25 jaar geleen dakkik nog moen lopen eb zne!"-sprintje richting plaats des onheils ... classic :lol: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn... met de N24 en de F1 afgelopen weekend quasi vergeten dat er nog WRC was ook. 

Niet veel gemist heb ik de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
21 uren geleden, mrbbs zei:

91 en aan het WRC deelnemen in de Safari rally :) Zalig toch!

Image

Die is nog goed! Ik hoop wel dat hij het houdt. Een mens wordt toch veel kwetsbaarder met de leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 20 jaar rijden we terug de Safari rally in het WRC. Na 3 proeven alweer wat drama gezien. Het zal een rally zijn van overleven met grote tijd verschillen tussen rijders!

Evans heeft een steen geraakt en is al out voor de dag. Ogier heeft waarschijnlijk ook schokdemper schade achteraan zijn Yaris en Dani Sordo heeft aan hoge snelheid van de baan gegaan. Voor hem is het ook gedaan voor vandaag.

Maar wat een scenery daar in Safari! Moet enorm moeilijk zijn om daar je ritme te vinden en te weten wanneer je mag pushen en wanneer je het kalmer aan moet doen. Heel veel ruts aanwezig en dat zal er niet beter op worden bij de tweede doortocht!

 Evans stopped

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Hyundai speciale front grille bescherming die moet voorkomen dat er geen bladeren opgehoopt worden, maar ook geen stenen de radiator in gaan.

 

Image

Ander design bij Toyota:

Image

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Drama in Safari!

Lekke band links achter voor Neuville die comfortabel de snelste van de dag was. Hij had een voorsprong van 10s op Rovanpera maar behoudt toch de leiding!

Ook Tanak reed een lekke band links voor en verloor 55s tov Ogier.

Rovanpera heeft zich vast gereden op de proef en zit met de helft van zijn wielen in het losse zand. Uiteindelijk is de proef geannuleerd om Rovanpera vrij te trekken daar hij de weg versperde.

En dan moeten de echte Safari proeven morgen nog komen. TBC!

 

Rovanperä update

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid