Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Is dat verzekering van de organisatie of tussen de rijder en de eigenaar van het huis?

Huis : zit normaal in de brandverzekering: aanraking door voertuigen.
Die vergoeden in nieuwwaarde, en verhalen dan op de aansprakelijke, de rallypiloot.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dagje gehad. Passages gezien in Watou en Dikkebus. De wrc's zijn enorm indrukwekkend. Het zou wel zoveel leuker kunnen geweest zijn met een grotere diversiteit aan wagens. Naast de wrc's slechts 1 Lancer Evo, 500 abarth en e87 en c2.  Voor de rest fiesta's, clio's, alpine's, GT3 rs'en... Geen enkele Impreza, Clio ll of lll, oudere Peugeot of citroen,... 

 

IMG_20210814_153145.jpg

IMG_20210814_165038.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frekkel zei:

  Voor de rest fiesta's, clio's, alpine's, GT3 rs'en... Geen enkele Impreza, Clio ll of lll, oudere Peugeot of citroen,... 

 

 

 

Maar die zitten in alle andere rally's he, jij gaat uitgerekend naar het WRC 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de overstromingen,  knallen ze gewoon  zo je kot binnen.[emoji3061]
434026254_Screenshot_20210814-124034_SamsungInternet.thumb.jpg.aeb880f125d81b314eca74212df40093.jpg

We hebben hier telefoon gehad ervan. Die mevrouw belde naar mijn vrouw dat ze niet ging kunnen komen werken zondag (ploeg).
Ze was er ferm van aangedaan. Die poort zat er 3 dagen in en hun verbouwing afgewerkt. Verzekeraar mocht maar komen kijken vandaag omdat de baan afgesloten was.

Shit happens
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Lotuzzz zei:

Maar die zitten in alle andere rally's he, jij gaat uitgerekend naar het WRC 😛

Maar nu weet ik wat ik belangrijkst vind é.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Balleke zei:

Die poort zat er 3 dagen in en hun verbouwing afgewerkt. Verzekeraar mocht maar komen kijken vandaag omdat de baan afgesloten was.

Shit happens

De fraude is al begonnen zeg 😄 

Maar ze is er al over

Quote

- “Een enorme klap, een grote stofwolk en dan dat onwezenlijke moment: is dit nu écht gebeurd?” Heidi Naeye (49) en schoondochter Britney Lepla (21) verslikten zich zaterdag in hun koffie, toen de rallywagen van Pieter Tsjoen om 10.30 uur tegen hun huis reed bij het Ieperse dorp Hollebeke. De schade was groot, maar Heidi blijft rallyfan en wil een brokstuk van Tsjoens wagen in haar nieuwe garagemuur verwerken. “Als aandenken.”

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, ICM said:

*twijfel*

Het moet daarvoor geen nieuwe poort zijn he om hem er nog maar net weer in gestoken te hebben na verbouwingen 😉 

Anyway, alles komt in orde en ze blijven fan van de rally. Geen slecht woord erover zoals je ziet, dus je hoeft hun verhaal ook niet in twijfel te trekken. Zijt blij dat er mensen zijn die het dan nog opnemen voor de rally nadat ze zoiets tegengekomen zijn. 

aangepast door Balleke
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Balleke said:

Het moet daarvoor geen nieuwe poort zijn he om hem er nog maar net weer in gestoken te hebben na verbouwingen 😉 

Anyway, alles komt in orde en ze blijven fan van de rally. Geen slecht woord erover zoals je ziet, dus je hoeft hun verhaal ook niet in twijfel te trekken. Zijt blij dat er mensen zijn die het dan nog opnemen voor de rally nadat ze zoiets tegengekomen zijn. 

*twijfel*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kp Watou waar ik eerst stond hoorde je ze ook in de limiter gaan. Dus dat moet zo'n 180-190 geweest zijn op een geen eens rechte baan van 2m breed vol zand en kiezels en aan weerskanten een gracht of elentriekpalen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid