Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

16 minutes ago, Maxime S said:

Zo'n droog bericht op zijn facebook. Er moet daar iets gebeurd zijn toch?

Dat is verdekke inderdaad een erg droog bericht. Hij zit 3 dagen terug nog een post te zetten hoe hij met Gilsoul samenwerkt... Dat zou je niet doen, moest er al een tijd een haar in de boter zitten.

Op Gilsoul zijn pagina vallen ze precies ook uit de lucht. Moest hij opgestapt zijn, dan zou ik daar toch een bericht verwachten genre "ik heb besloten een punt te zetten achter mijn carrière en..." 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, The Swede zei:

Dat is verdekke inderdaad een erg droog bericht. Hij zit 3 dagen terug nog een post te zetten hoe hij met Gilsoul samenwerkt... Dat zou je niet doen, moest er al een tijd een haar in de boter zitten.

Op Gilsoul zijn pagina vallen ze precies ook uit de lucht. Moest hij opgestapt zijn, dan zou ik daar toch een bericht verwachten genre "ik heb besloten een punt te zetten achter mijn carrière en..." 

Beetje aan mekaars vrouw zitten foefelen zeker...?! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Maxime S said:

Beetje aan mekaars vrouw zitten foefelen zeker...?! :D 

De tijden van Snijers zijn wel voorbij :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer jammer nieuws inderdaad. De toekomst za het wel uitwijzen zeker of dit een ‘goede’ keuze was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is maar een speculatie, maar Neuville is al veel jaar "net niet" geweest, doorgaans door fouten van de rijder (of de crew).

Misschien wordt er nu radicaal geprobeerd om het probleem zo aan te pakken.

Ik denk als voorbeeld aan McRae destijds waar David Richards Derek Ringer verving omdat hij McRae niet genoeg in controle kon houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, korneeldebruyn said:

En het is zijn laatste jaar dat hij onder contract ligt bij Hyundai.

Aan het tempo dat hij nu gaat, gaat hij nadien het toch niet makkelijk hebben om een nieuw contract te krijgen. De zitjes zijn beperkt en de jongere talenten als Evans, Rovanperä, Lappi en co gaan eerder een kans krijgen, vrees ik, als het weer eens "close but not cigar is". Bij de ervaren piloten heb je al Ogier en Tänak die een titel hebben. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Maxime S zei:

Vorige week waren mijn ouders hun zolder aan het opkuisen en moest ik 'mijnen ouden boel' gaan ophalen of alles vloog in de container.
Amai wat een nostalgie! 

Alles mooi geklasseerd per jaar en nu veilig opgeborgen op mijne zolder. 
Als je begint te bladeren, ben je weg voor uuuuuren... echt heerlijk! :inlove:

In het jaar 96 beginnen verzamelen (was toen 10j) en vanaf 97 heb ik ze nagenoeg nog allemaal! 😊
 

 

 

 

Autonews collectie 2.jpg

Ik heb ze van iemand gekregen ooit, van 1992-1997 ofzo. Die linksboven van 'Snijers nog heel sterk' bijvoorbeeld :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, ir_fuel said:

Zeer vreemd verhaal dit. Lijkt me ook niet echt "in wederzijds overleg" gebeurd te zijn.

Het rare is dat er nooit echt "klachten" naar voor kwamen, bvb dat de co-piloot fouten zou gemaakt hebben of dat hij zijn piloot niet goed genoeg "stuurde". 

Nu, als het geweest was om de crew sterker te maken, dan had ik verwacht dat ze iemand met meer ervaring naast hem zouden zetten - zoas Ringer die destijds door Grist werd vervangen - niet dat er ééntje met eigenlijk haast geen WRC ervaring komt naastzitten (een paar dagen voor de Monte). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Maxime S zei:

Beetje aan mekaars vrouw zitten foefelen zeker...?! :D 

Aan Neuville zijn vrouw zou ik met graagte foefelen, amai :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid