Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Neuville terug de finish niet gehaald, dit jaar zal hij ook geen kampioen worden :(

Deze keer geen fout van Neuville maar wel donderwolken bij Hyundai.  Wereldtitel voor Toyota zal nu ook wel binnen zijn.

Image

270621_Thierry-Neuville_01_af896_f_1400x788.jpg

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke rally is anders, elke rally is moeilijk, elke rally heeft zijn eigen kenmerken... maar op het einde wint Ogier!

Het is een beetje saai aan het worden in het WRC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Maxime S said:

Elke rally is anders, elke rally is moeilijk, elke rally heeft zijn eigen kenmerken... maar op het einde wint Ogier!

Het is een beetje saai aan het worden in het WRC.

Misschien moeten ze hem en Hamilton van stoel wisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Misschien moeten ze hem en Hamilton van stoel wisselen?

De F1 is dit jaar alleszins spannender dan het WRC! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Niet zo netjes van Neuville nadat hij problemen had met de startmotor en zijn Hyundai niet gestart kreeg:

Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zoals sommige onder jullie misschien al wisten, neem ik binnen een week of 3 deel aan een manche van het WRC! 
Meer bepaald in WRC Ypres... :D 

De ambitie was om met een R5 of ander leuke vierwieler te starten.
Maar door het WRC is de rally enorm veel langer en dus duurder geworden. 
Dit in combinatie met een razende drukte op mijn werk (en dus amper tijd om op sponsorjacht te gaan), hebben me 'doen' beslissen dat ik 'gewoon' terug een vertrouwde, laatste generatie Fiesta R2 (of nu Rally 4) kies als rallywapen. En zelfs zo'n relatief eenvoudig rally autootje is voor een wedstrijd als Ieper eigenlijk best wel al (pokke)duur! :o 

Maar goed... we zijn gemotiveerd! Heel benieuwd om eens zo'n WRC Circus mee te maken!

Ik heb ook meteen een oproep: zijn hier mensen die zin zouden hebben om met busjes rond te rijden op vrijdag 13/08 en/of zaterdag 14/08? Bedoeling is om mensen van een parking naar de KP te brengen en terug. Inkom kaart, eten en drinken worden voorzien! PM indien interesse. 

 

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn oa Ogier, Tanak en Neuville ( die met zijn rode Lambo met MC-plaat tot hier reed) reeds aan het testen geslagen hier in de streek.

Ogier gaat echt wel oerend hard. 

 

Morgen testen Rovanpera en wss ook Breen....

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 uren geleden, ir_fuel zei:

Gene @B3noît te bespeuren als deelnemer?

Klopt, onze focus ligt iets anders na corona. Zeker toen we vorig jaar hoorden dat er, omwille van de WRC, er geëindigd ging worden in Spa hebben we toen al beslist niet deel te nemen. Mede ook gezien ik liever de WRC's ook zelf eens ah werk zou zien. Komt daarbij ook de zware extra noodzaken inzake FIA regulaties,...
Desalniettemin staat het zeker nog op het programma, maar wil ik zeker nog wat koersen gereden hebben in de streek vooraleer deel te nemen voor eigen publiek. Ge wilt niet meemaken af te gaan op bv de markt waar je pa als jezelf huisarts zijt 😅.

Maar binnenkort, als ik volledige zekerheid heb, post ik hier alvast leuk nieuws 😉

Succes nogmaals @Maxime S!

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, dragonfly zei:

Zo ver zat ik al. Maar ik bedoelde daar buiten. Vroeger had ik een collega die uit de buurt was en die wist alle plekjes waar je schitterend zicht had buiten de gangbare toeschouwerszones. Maar ik heb die mens in geen jaren meer gehoord. En ik vermoed dat ik die plekjes nooit van zijn leven terug kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Frekkel zei:

Zo ver zat ik al. Maar ik bedoelde daar buiten. Vroeger had ik een collega die uit de buurt was en die wist alle plekjes waar je schitterend zicht had buiten de gangbare toeschouwerszones. Maar ik heb die mens in geen jaren meer gehoord. En ik vermoed dat ik die plekjes nooit van zijn leven terug kan vinden.

Vrees ervoor dit jaar, publiek beperkt toegelaten door Covid.

Maar Maxime of Benoit kunnen je zeker helpen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het circus in Ieper en omstreken gaat hier beginnen. Om 13:36 start de eerste proef! Can't wait.. zal zaak worden om op de baan te blijven en geen platte te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ga ik ook eens kijken. Iemand een idee of dat daar druk gaat zijn aan die shop om de tickets in te wisselen? En moet er een bewijs van vaccinatie voorgelegd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Frekkel said:

Morgen ga ik ook eens kijken. Iemand een idee of dat daar druk gaat zijn aan die shop om de tickets in te wisselen? En moet er een bewijs van vaccinatie voorgelegd worden?

Best zorgen dat je daar vroeg bent. Zou daar wel eens druk kunnen zijn. Je moet geen vaccinatie bewijs voorleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Best zorgen dat je daar vroeg bent. Zou daar wel eens druk kunnen zijn. Je moet geen vaccinatie bewijs voorleggen.

Ca va, ik probeer er tegen 8u te zijn. Eerste passage Dikkebus is pas om 10u dus dat zou wel moeten lukken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid