Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, mrbbs zei:

Is nog altijd iemand die binnen de rally nooit opgeeft en er altijd blijft voor gaan. Zal nooit zijn hoofd laten hangen.

Idem deze morgen, ook al lag hij 20s achter ging hij er volledig voor.

Tussen “ervoor gaan” en “afmaken” is er wel een verschil. McRae was ook zogezegd de snelste. Maar toch werd Mäkinen 4 keer wereldkampioen tijdens de hoogdagen van McRae. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, The Swede zei:

Gewoon gebrek aan discipline en winners mentaliteit. 

Beetje de ziekte van de Belgische sporters tegenwoordig: men zit aan de top in de wereld, dus krijgt men sterallures, maar men vergeet die laatste 5% door te zetten. Geen killerinstinct. 

Ik vrees dat het nooit wat zal worden met hem.

Dat zijn grote woorden.

Ik zou'm dat niet verwijten eerlijk gezegd.
't Is eerder psychologisch icm malchance op cruciale momenten denk ik...

Thierry lijkt me wel iemand die 100% voor zijn sport gaat. 
Alles en iedereen zal of moet wijken voor zijn sport... dat is toch al vaak duidelijk geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat al 7 jaar of zo… op nummer 2. 

En aan de auto gaat het niet liggen want Ogier won ondertussen het wereldkampioenschap met 3 autos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Hij staat al 7 jaar of zo… op nummer 2. 

En aan de auto gaat het niet liggen want Ogier won ondertussen het wereldkampioenschap met 3 autos.

de Hyundai is nochtans de afgelopen twee seizoenen duidelijk minder sterk dan de Toyota. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, The Swede zei:

Gewoon gebrek aan discipline en winners mentaliteit. 

Beetje de ziekte van de Belgische sporters tegenwoordig: men zit aan de top in de wereld, dus krijgt men sterallures, maar men vergeet die laatste 5% door te zetten. Geen killerinstinct. 

Ik vrees dat het nooit wat zal worden met hem.

Ja jij vergelijkt enkel met de Rode Duivels, zal wel snor zitten met Neuville hoor. Een Ogier of Loeb, zo zitten er nu eenmaal geen 7 in een generatie. Wat je daar aanhaalt past eerder bij Duval indertijd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

Ja jij vergelijkt enkel met de Rode Duivels, zal wel snor zitten met Neuville hoor. Een Ogier of Loeb, zo zitten er nu eenmaal geen 7 in een generatie. Wat je daar aanhaalt past eerder bij Duval indertijd.

Klopt inderdaad, die heeft het laten liggen.

Ik wil gerust in Neuville zijn plaats zijn en 5 keer vice wereldkampioenschap op mijn conto zien staan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Ja jij vergelijkt enkel met de Rode Duivels, zal wel snor zitten met Neuville hoor. Een Ogier of Loeb, zo zitten er nu eenmaal geen 7 in een generatie. Wat je daar aanhaalt past eerder bij Duval indertijd.

Duval was zoals Latvala: als kind met zijn gat in de boter gevallen, erg getalenteerd, maar geen echte sportman.

Bij Neuville is hij wel een sportman, maar dat laatste tikkeltje doorzetting (en da’s niet enkel snel rijden maar ook rekenen) is er toch niet helemaal. 

Ik denk niet dat Ogier meer talent heeft of sneller is. Het is gewoon een sluwere gast die meer rekent, manipuleert, politiek druk uitoefent,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen fan van Ogier, maar een mens kan alleen respect voor de gast hebben. Wanneer hij er moet staan, staat hij er 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Maxime S zei:

Fak, dat is leuk om naar te kijken :inlove:

 

Banden warm rijden in de winter zou verplicht moeten zijn vind ik. Voor een veiliger verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/11/2021 om 10:22, Lotuzzz zei:

Hij maakt wel gewag van 'end of an era' maar dat gaat over de auto's he, niet over zichzelf.

Ik dacht dat hij einde contract was. Niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid