Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Op 16-10-2016 om 02:42 zei utah:

Sounds familiair....

 

Wie zegt dat dat de mensen zijn die van donderdag tot zondag zich uit de naad hebben gewerkt? Als je tussen de regels leest, weet je dat er genoeg anderen rond liepen. Ik ben in de box geweest, en me er al even snel weer uit de voeten gemaakt. Wegens geen meerwaarde en storend voor degene die er echt toe deden om de wagen draaiende te houden....

Trouwens, deze stelling kwam niet van mij in eerste instantie, maar van iemand uit jullie eigen team. Maar dit geheel terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Inderdaad en de auto ging goed! Ik ben in de late namiddag naar daar geweest en eens kunnen passagieren.
Een geslaagde dag vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was tof gisteren Jokke. Je hebt ervan genoten, dat was duidelijk. En je dochter duidelijk ook. Dus een mooier afscheid kon je niet wensen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die auto die achterste voor stond was oa met Koen Wauters  (denk niet dat hij achter het stuur stond). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt toch heerlijk hè, die M3! Hoe verhoudt de M3 zich ten opzichte van de 991 GT3 Cup in laptimes op Zolder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 sec verschil (valt natuurlijk te zien wie aan welk stuur zit) , tijdens de 24 uur gaat dat 2 sec zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

5 sec verschil (valt natuurlijk te zien wie aan welk stuur zit) , tijdens de 24 uur gaat dat 2 sec zijn 

enorm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, wabe zei:

enorm...

Yup is zo, toch op droog. In de regen was het verschil kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is nog een andere categorie van auto he. Deze is gebouwd op basis van een auto die uitgekomen is in 2000, met een budget dat 1/3e is van een 991 Cup. Dan valt 5 seconden nog heel goed mee.

Een M235i Cup kost een pak meer en dat scheelt meer dan 5 seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Een 235i cup is, goed gereden, 3 sec trager dan de M3

Dat is meer dan ik dacht. 235 cup is nieuwer en dacht ik sneller of op zijn minst even snel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, wabe said:

Dat is meer dan ik dacht. 235 cup is nieuwer en dacht ik sneller of op zijn minst even snel.

 

Dat is gene koersauto, dat is ne camion.

1500+kg he, da spel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he. Mijn Lotus is LETTERLIJK meer koersauto. (En zowat even snel ook nog, op semis vs slicks)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat is gene koersauto, dat is ne camion.

1500+kg he, da spel.

moest ik toch 'ns opzoeken en het klopt. 1440 minimuum gewicht, zonder rijder en naft. :blink:

gegevens van 2016. was niet zo makkelijk te vinden. lopen ze precies niet mee te koop ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, #166 said:

moest ik toch 'ns opzoeken en het klopt. 1440 minimuum gewicht, zonder rijder en naft. :blink:

gegevens van 2016. was niet zo makkelijk te vinden. lopen ze precies niet mee te koop ...

Als je op de juiste plaats zoekt vind je het direct:

https://docs.wixstatic.com/ugd/026ce9_518b45326a1b4315bd42707bd66b885e.pdf

Pagina 4

Quote

The minimum weight of the vehicle is 1440 kg. The weight of the vehicle must be at least this
minimum vehicle weight at all times during the event. The vehicle will be weighed with an
empty fuel tank and without a driver. Utilities may not be refilled.

 

Technisch reglement van de cup gaan zoeken he :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Technisch reglement van de cup gaan zoeken he :) 

yup. kwam ik pas op terecht (die van 2016 dan toch) nadat ik eerst op de belgische cup site was gaan zoeken en daarna op de BMW-motorsport site. op die laatste staan wel enkele technische gegevens, maar niet het gewicht. toch wel straf dat ze die dingen niet lichter kunnen of willen maken. misschien lopen de kosten dan te hoog op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, #166 said:

yup. kwam ik pas op terecht (die van 2016 dan toch) nadat ik eerst op de belgische cup site was gaan zoeken en daarna op de BMW-motorsport site. op die laatste staan wel enkele technische gegevens, maar niet het gewicht. toch wel straf dat ze die dingen niet lichter kunnen of willen maken. misschien lopen de kosten dan te hoog op?

Dat is een omgebouwde straatauto uiteindelijk. Je moet eens zien hoeveel van het originele interieur er nog in zit.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid