Ga naar inhoud

Rijplezier... Wat betekent het voor jou?


janvkn

Aanbevolen berichten

Vandaag naar DE een auto gaan kopen voor een vriendin: deze morgen om 9u vertrokken en om 22u30 weer thuis.

Enkel autostrade, in BE eerst semi-legaal, in NL niet te wild, in DE best OK verkeer gehad (Waze = top) en echt door kunnen peren.

De twee dames op de achterbank, tetterend en kirrend. Ondertussen leuke deuntjes door de speakers.

200 waar het kon (best vaak), vaak volgas hernemend. Supercomfy voor iedereen, de dames hadden niks door.

Nauwelijks snelle bochten genomen, enkel rechtdoor. Niet getiphield, wegens automatic.

Superheet buiten, binnen in de auto chillen in gekoelde lucht.

Prachtig weer, weinig verzuurde Belgen op baan.

Continu gelachen en gebabbeld.

Heel wat stukken (werken, file of vertraagd verkeer, België in terugrit) op distanzkontrolle gereden, dus bitter weinig "input" van mij.

 

Wat een dag. :inlove:

 

Ook dat is voor mij rijplezier.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recent nog gehad toen ik van een brolremmen naar nieuwe Brembo's rondom ging...Nu nog als ik rem geniet ik van dat verschil  :)

 

Vreemd.

Ik heb nog nooit genoten van remmen.

 

 

*BAN HIM*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het rijden de slappe lach krijgen door met een onbekende gelijkgezinde mens te raggen. Onlangs nog voorgehad: ik met een kangoo en in de andere hoek een brave vader in een ford galaxy, ergens tussen Tienen en Glabbeek maar dat is nu binnendoor omdat ze aan het werken zijn aan de steenweg. Ik maar sleuren met dat ding en hij volgen, hij had duidelijk meer peekaatjes want ik heb er maar 75 maar in de bochten ging dat nog redelijk gelijk op, ondertussen hem in mijn achteruitkijkspiegel zien schaterlachen en zelf beginnen meelachen :D daar wordt ne mens vrolijk van se, ook een vorm van rijplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks op terugweg naar huis op de autostrade van 1e naar 2e rijstrook gegaan om een NL Volvo 740 in te halen die achter een camionet reed. En meteen van 2e naar 3e, ondanks dat er niemand voor mij op de 2e rijstrook reed, omdat ik 'm de plaats wou geven om die camionet in te halen zonder van 't gas af te moeten. Net op het moment dat ik langszij de Volvo kom zit 'ie halverwege tussen 1e en 2e rijstrook, 'ie had m'n manoeuver duidelijk in 't snotje en gaf me 'n dikke thumbs up. Was 'n peet van 55-60 jaar met duidelijk wat verkeersinzicht. Zo heel af en toe even een thumbs up krijgen voor je eigen verkeersinzicht en hoffelijkheid is toch ook tof. :-)

 

Da's ook rijplezier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, er zitten nog goede chauffeurs op baan. Maar ik heb al gemerkt als je jezelf zo positief en verdraagzaam mogelijk opstelt, je ze veel beter ziet.

Dat maakt dat ik na een dag van 300, 400 of 500 km soms echt wel genoten kan hebben van de ritten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik, mijjn machine, mechanische geluiden van een oude benzinemotor, een leuk interieur in dode koe en regenwoud om naar te kijken en een toffe baan met wat bomen. Mag zelf een oertrage auto zijn, dat boeit me niet. Maar niks is wel grappiger om met een fossiel een nieuwe kar af te drogen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zelfs genieten van een busrit op een leuke baan, ben ik nu is blij dak ne carriereswitch gedaan heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genieten van alle soort karakters van auto's zowel traag als snel

Een keer goed gas geven in de polders is genieten net zoals de eifel en ardennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel.

 

Inderdaad, in jouw geval wil remmen zeggen "ik had power over en tja, wat doe je dan he".

 

Genieten van alle soort karakters van auto's zowel traag als snel

Een keer goed gas geven in de polders is genieten net zoals de eifel en ardennen

 

polderbaantjes :inlove:

vele tientallen aanwezig, in de kring Torhout-Middelkerke-Nieuwpoort-Diksmuide alleen al genoeg om een dag te vullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid