Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 20 mei 2019 Geplaatst: 20 mei 2019 30 minutes ago, Maverick said: Net gezien, ik zou enkel woensdagavond kunnen 20uur? Ik bekijk het morgen even en laat nog iets weten 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 20 uren geleden, Monterey Jack zei: Afhankelijk van waar je wil gaan kan ik misschien aansluiten. Niet te ver uit de buurt, van welke kanten kom jij? Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 Op 20/5/2019 om 11:12, Lotuzzz zei: Was via-via uitgenodigd om deel te nemen aan de kartingavond van de mannen van een andere afdeling. Altijd spannend wat je dan in de kuip krijgt maar het was goed te doen 10' practice, 10' kwalif en 20 race. Voor het eerst eens een gopro gemonteerd, sorry maar die stond te laag. Allez ik hou m'n hoofd misschien te laag. https://youtu.be/D6NxJp-SuBk?t=286 Ik crash niet zo vaak, maar als ik het film uiteraard net wel. In de eerste ronde van de race, maar ik zat al 10s vrij dankzij een pile-up bij een foutje van den tweede Oorzaak was ander, meer onderstuurd kartje dan practice en qualif, + dat is een bocht met weinig improvisatiemarge. Bam. https://youtu.be/iXdyPBFQqdk?t=317 All-in-all zeker nuttig om mezelf eens te zien rijden. Vooral tijdens de race veel foutjes van vermoeidheid, al wist ik dat toen al. Binnen valt het allemaal wel mee, maar het beton buiten is vrij intensief. Ik rij er niet echt graag maar denk wel dat het een karting is waar gewicht niet zo heel penaliserend is. Ik heb daar al een aantal wetraces meegereden, is toch altijd fun op dat circuit. Vorig jaar mijn staartbeen nog zwaar gekneusd door bij het buitenkomen onder de kantine de paal aan de rechterkant te raken, dat is dan weer geen aanrader Quote
Fille 798 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 Heb daar vroeger ook 1 wetrace gereden in Olen. Was hilarisch met al dat zeepsop op de baan Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 3 hours ago, Polygoon said: Niet te ver uit de buurt, van welke kanten kom jij? Gent/Brussel, afhankelijk van de moment Maakt voor mij niet echt uit waar, als het niet te vroeg is toch. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 2 uren geleden, Monterey Jack zei: Gent/Brussel, afhankelijk van de moment Maakt voor mij niet echt uit waar, als het niet te vroeg is toch. Eerste week juni zie ik dat wel zitten. Hier is het Antwerpen of BXL na het werk dus laat maar weten . Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 Is er geen onder het viaduct van Vilvoorde ergens? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Geplaatst: 21 mei 2019 21 minuten geleden, Polygoon zei: Is er geen onder het viaduct van Vilvoorde ergens? Machelen op woensdagavond, daar ga je alleszins veel leren! Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 21 mei 2019 Geplaatst: 21 mei 2019 2 minutes ago, Lotuzzz said: Machelen op woensdagavond, daar ga je alleszins veel leren! Ja amai Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 Is daar eens geen AM karting geweest? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 mei 2019 Auteur Geplaatst: 22 mei 2019 7 minuten geleden, PJH zei: Iemand van hier op Genk vanavond? 100 Miles is morgen he. Of ga je oefenen Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 Morgen past niet helaas dan maar sessies rijden, 1e keer dat ik dat doe. Benieuwd of dat wat gaat zijn, want een ronde is er vrij lang en een kwartiertje dus ook zo voorbij. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 mei 2019 Auteur Geplaatst: 22 mei 2019 2 minuten geleden, PJH zei: Morgen past niet helaas dan maar sessies rijden, 1e keer dat ik dat doe. Benieuwd of dat wat gaat zijn, want een ronde is er vrij lang en een kwartiertje dus ook zo voorbij. Ik heb het hier pas ergens gezegd, dat doe ik niet meer. Behalve als het regent misschien Quote
Fille 798 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 Kan jammer genoeg vanavond niet, anders had ik ook wel afgekomen naar Kart after work in Genk. Laat eens weten wat uw laptimes waren als je wil? @PJH Vorige keer samen met @Lotuzzz wel mogen ontdekken dat er toch serieus verschil op de 1 jaar oude karts zitten.. maar liefst 2 a 2,5 seconden verschil! Als je 1:10 - 1:11 kan draaien, dan zit je goed van pace! Misschien volgende keer nog met wat volk van hier teams vormen van 2 of meer volk per team? @Lotuzzz Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 mei 2019 Auteur Geplaatst: 22 mei 2019 4 uren geleden, Fille zei: Kan jammer genoeg vanavond niet, anders had ik ook wel afgekomen naar Kart after work in Genk. Laat eens weten wat uw laptimes waren als je wil? @PJH Vorige keer samen met @Lotuzzz wel mogen ontdekken dat er toch serieus verschil op de 1 jaar oude karts zitten.. maar liefst 2 a 2,5 seconden verschil @Lotuzzz Ah lag dat aan de karts lol Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 4 uren geleden, Fille zei: Misschien volgende keer nog met wat volk van hier teams vormen van 2 of meer volk per team? @Lotuzzz Moogt mij hier altijd taggen. Genk is vrij dichtbij voor mij, dus als ik kan: met alle plezier! 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 Net met @Maverick wat rondjes gaan draaien in Kortrijk, tof baantje 23 hours ago, Polygoon said: Eerste week juni zie ik dat wel zitten. Hier is het Antwerpen of BXL na het werk dus laat maar weten . Ik moet mijn planning bekijken, als ik in België ben wil ik zeker afkomen. Mag dan Noorderlaan zijn of Machelen of Puurs of ... Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 1 uur terug, Monterey Jack zei: Net met @Maverick wat rondjes gaan draaien in Kortrijk, tof baantje Ik moet mijn planning bekijken, als ik in België ben wil ik zeker afkomen. Mag dan Noorderlaan zijn of Machelen of Puurs of ... Slechte karts Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 23 mei 2019 Geplaatst: 23 mei 2019 7 hours ago, Maverick said: Slechte karts Zeker die van jou hé! 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 23 mei 2019 Geplaatst: 23 mei 2019 14 uren geleden, Fille zei: Kan jammer genoeg vanavond niet, anders had ik ook wel afgekomen naar Kart after work in Genk. Laat eens weten wat uw laptimes waren als je wil? @PJH Vorige keer samen met @Lotuzzz wel mogen ontdekken dat er toch serieus verschil op de 1 jaar oude karts zitten.. maar liefst 2 a 2,5 seconden verschil! Als je 1:10 - 1:11 kan draaien, dan zit je goed van pace! Misschien volgende keer nog met wat volk van hier teams vormen van 2 of meer volk per team? @Lotuzzz 't was niet zo plezant Allez, het was lachen en leuk om te battlen, maar laptimes moest je niet zetten. Enorm veel amateurs op de baan, iets wat je met een 100miles niet hebt (dan ben ik de noob ). Soms wat gevaarlijke situaties (mensen die gewoon de lijn oversteken zonder kijken aan een slakkentempo) en daardoor ook zelf 4 keer (!) het gras meegepakt. Ook nooit echt vrij baan gehad, dus tijden zijn niet representatief. 1e heat was met kart nr 16. Die voelde goed aan initieel, en niemand haalde me in. Ik dacht dus dat ik goed bezig was -> fastest: 1.13.412 En toen had ik nochtans wel hier en daar vrije baan. 2e heat dan kart nr 33, een wereld van verschil. Plots moest ik niet meer lossen tussen de twee rechtse bochten na de chicane waar iedereen afsnijdt. De 1e bocht aanremmen was proper en goed doenbaar om naar binnen te komen. De bocht net voor het rechte stuk parallel aan de openbare weg was mooi te nemen... helaas nooit vrije baan gehad Gestrand op 1.11.409. Wel heel raar, de helft van de sessie kwam mijn naam niet op het bord en ook op de print heb ik zogezegd maar 5 rondes gereden, terwijl ze allemaal rond de 1.11-1.12 zitten. Het is dus niet dat ik plots een lap heb van 6min ofzo (niet registreren van start/finish). Begrijp er niks van. Enfin, met 1.11.4 was ik best wel tevreden gezien een PJH die proper gewassen is heden ten dage 104kg weegt. Snelste tijd van de dag was 1.10.4 by the way. 3e heat dan kart 37. Ik heb de tijd niet mee naar huis, maar 't zat ergens rond de 1.15 Dat spel ging echt NIET. Overal onderstuur en ik ben iemand die daar moeilijk rond kan rijden. Dus ja, dat was gewoon wachten op de vlag. Mij enorm geamuseerd wel Alleen was mijn Capgemini kartbuddy zoals altijd weer 0.3 sneller Kerel is wel gemaakt uit lucht denk ik, die weegt niks. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 23 mei 2019 Auteur Geplaatst: 23 mei 2019 14 minuten geleden, PJH zei: Enorm veel amateurs op de baan, iets wat je met een 100miles niet hebt Enkele jaren geleden waren er wel veel amateurs bij de 100 Miles, maar dat is fel geminderd inderdaad Quote
Fille 798 Geplaatst: 23 mei 2019 Geplaatst: 23 mei 2019 20 minuten geleden, Lotuzzz zei: Enkele jaren geleden waren er wel veel amateurs bij de 100 Miles, maar dat is fel geminderd inderdaad Ahum, denk nog eens aan onze laatste 100 miles race? Daar zijn echt stoten uit gehaald door amateurs, echt te zot voor woorden en gevaarlijk. Iedereen op de tribune meermaals “oef, dat schol geen haar.” momentjes Maar idd, wel minder amateurs in de 100 miles races dan bv een 2-3 jaar geleden. Niveau van de 100 miles deelnemers is een pak hoger nu. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.