Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
20 minutes ago, brjefs said:

Ga je je niet dood ergeren aan de beperkte powerband van zo’n kart? @gTa

Ge hebt er tegenwoordig die zelfs speciaal een diesel kopen om te tracken :fp: 

Geplaatst:
6 minutes ago, ir_fuel said:

Mooiste karting van België. Maar ook by far de zwaarste piste.

Is dat buiten of binnen?

Geplaatst:
11 uren geleden, msxx zei:

En nu toch JPR-en? :D 

Wou hetzelfde zeggen! Wat een talent!

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik ga dit nog even hier zetten :)

Morgenavond organiseren we onze jaarlijks kartwedstrijd ten behoeve van het goede doel van onze sponsor Carglass Duitsland. Het deelnemersveld wordt zoals elk jaar gevuld met sponsors en relaties. Tot vanmorgen zat ik dan ook met een vol deelnemersveld.

Ondertussen heb ik echter door ziekte (etc) 2-3 teams vrij gekregen. Wie heeft dus zin om morgenavond een 120" wedstrijd in Genk te komen rijden, zich te amuseren en ondertussen het goede doel te steunen.

Teams betalen normaal € 475 ex. (incl. 3 piloten / BBQ) maar voor AM ploegen tel ik kostprijs (€ 300 voor 3 incl. BBQ).

Iemand zin ?

GHK raceforcharity karting 19 flyer.jpg

GHK raceforcharity karting 19 programma.jpg

Geplaatst:
53 minuten geleden, Fille zei:

@Lotuzzz   tijd en goesting morgenavond? :D

Heb volgende week al ne kartingrace! En wie is dan de nr3 :D

Geplaatst:

Van het forum is @HIM-250 ook aanwezig dus AM ploegje is mogelijk ? (als hij natuurlijk met jullie het stuur wil delen ? )

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Graag, maar haal het niet. Kan ten vroegste om 17.00 uit Frankfurt vertrekken.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Was via-via uitgenodigd om deel te nemen aan de kartingavond van de mannen van een andere afdeling. Altijd spannend wat je dan in de kuip krijgt maar het was goed te doen :D 10' practice, 10' kwalif en 20 race.

Voor het eerst eens een gopro gemonteerd, sorry maar die stond te laag. Allez ik hou m'n hoofd misschien te laag.

https://youtu.be/D6NxJp-SuBk?t=286

Ik crash niet zo vaak, maar als ik het film uiteraard net wel. In de eerste ronde van de race, maar ik zat al 10s vrij dankzij een pile-up bij een foutje van den tweede :lol: Oorzaak was ander, meer onderstuurd kartje dan practice en qualif, + dat is een bocht met weinig improvisatiemarge. Bam.

https://youtu.be/iXdyPBFQqdk?t=317

All-in-all zeker nuttig om mezelf eens te zien rijden. Vooral tijdens de race veel foutjes van vermoeidheid, al wist ik dat toen al. Binnen valt het allemaal wel mee, maar het beton buiten is vrij intensief. Ik rij er niet echt graag maar denk wel dat het een karting is waar gewicht niet zo heel penaliserend is.

Geplaatst:
7 minutes ago, Lotuzzz said:

Ik crash niet zo vaak, maar als ik het film uiteraard net wel. In de eerste ronde van de race, maar ik zat al 10s vrij dankzij een pile-up bij een foutje van den tweede :lol: Oorzaak was ander, meer onderstuurd kartje dan practice en qualif, + dat is een bocht met weinig improvisatiemarge. Bam.

https://youtu.be/iXdyPBFQqdk?t=317

Dat is loemp he :lolz: 

En kijk eens wat minder rond :D 

Geplaatst:
8 minutes ago, Lotuzzz said:

maar denk wel dat het een karting is waar gewicht niet zo heel penaliserend is.

Dat bestaat niet.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat bestaat niet.

Minder dan in Herselt bv. DENK ik he. Moet ik nog eens testen tegen @Daann ofzo.

Rondkijken: ik vroeg me af waar de rest bleef, was echt een rare racestart vanuit de pits en ik wou het nog spannend maken.

Geplaatst:

Ik ga donderdagavond nog eens in Herselt met wat collega's, jaren geleden dat ik daar nog geweest ben.

Vorige week de 1e keer in Bilzen geweest, één van de betere indoorcircuits die ik al gedaan heb.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, Kartfreak zei:

Ik ga donderdagavond nog eens in Herselt met wat collega's, jaren geleden dat ik daar nog geweest ben.

Vorige week de 1e keer in Bilzen geweest, één van de betere indoorcircuits die ik al gedaan heb.

Amai jij lijkt me wel een kartfreak ofnie? 

:D

Geplaatst:

Bilzen is naar het schijnt fel veranderd? Ik ben daar al lang niet meer geweest.

Geplaatst:

Zaak is een tijdje geleden overgenomen, vandaar misschien de veranderingen.

Geplaatst:

Wie heeft er zin om voor de 19de nog eens ergens vrij te gaan rijden? Kwestie van niet hélémaal af te gaan als een gieter :D 

Geplaatst:

Ik moet zondag met het werk gaan rijden, maar zou eerst nog even willen gaan oefenen :D Iemand goesting om deze week op een avond naar kortrijk af te komen?

Geplaatst:
4 hours ago, Polygoon said:

Wie heeft er zin om voor de 19de nog eens ergens vrij te gaan rijden? Kwestie van niet hélémaal af te gaan als een gieter :D 

Afhankelijk van waar je wil gaan kan ik misschien aansluiten. 

Geplaatst:
2 hours ago, Maverick said:

Ik moet zondag met het werk gaan rijden, maar zou eerst nog even willen gaan oefenen :D Iemand goesting om deze week op een avond naar kortrijk af te komen?

Wanneer zou je gaan, nog nooit in Kortrijk geweest. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Wanneer zou je gaan, nog nooit in Kortrijk geweest. 

Net gezien, ik zou enkel woensdagavond kunnen 20uur?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid