Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan niet op woensdagen :( op woensdagen kan je prachtige wedstrijden rijden op FKI zoals ik tot vervelens toe vermeldde

Doen we ook wel eens, gene stress! :D Maar zoals ik gisteren ook al zei: Op dat uur in Machelen geraken is even vroeg vertrekken als om 18u in Rijsel zijn :D

Geplaatst:

Ik kom midden december terug naar BE en met al dat kart geweld van de laatste dagen ontzettend veel zin om nog eens een paar heatjes te gaan rijden in JPR (of ergens anders moesten er nog meewillen)

Geplaatst:

Ik kom midden december terug naar BE en met al dat kart geweld van de laatste dagen ontzettend veel zin om nog eens een paar heatjes te gaan rijden in JPR (of ergens anders moesten er nog meewillen)

Organiseer het Naish-gewijs  :up:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik spreek Antwerps, een wereldtaal, dat zou geen probleem mogen vormen.

Geplaatst:

Woensdag 3 december heb ik 'met potlood' in mijn agenda geschreven. Als er meer mensen zijn die dat zien zitten?

@@Lotuzzz @@Daann @@dragonfly @ ??

Hoe laat begint dat? Want dat is voor mij een ramp locatie hoor. Machelen zou nog lukken maar richting Aarschot staat alles stil :( :(

Geplaatst:

Hoe laat begint dat? Want dat is voor mij een ramp locatie hoor. Machelen zou nog lukken maar richting Aarschot staat alles stil :( :(

Dat zijn gewoon 3 heats he, eerste om 21u ofzo :D
Geplaatst:

Dat zijn gewoon 3 heats he, eerste om 21u ofzo :D

Man da ligt daar ook in 't hol van pluto hé. Zou je dan toch eens niet naar FKI komen? Dan kunnen we samen op ons doos krijgen :)

Geplaatst:

Man da ligt daar ook in 't hol van pluto hé. Zou je dan toch eens niet naar FKI komen? Dan kunnen we samen op ons doos krijgen :)

Kwartierke van Leuven met mijn Opel! Machelen is eigl ook een kwartierke van Leuven met mijn Opel :D
Geplaatst:

Ik wil eigenlijk ook wel eens naar FKI. FKI/Herselt, 't is mij gelijk :)

Geplaatst:

Dus 3december liever naar machelen?

Is daar een min of meer veilige parkeerplaats voor een moto? Dan durf ik het overwegen :-)

Geplaatst:

Ja.

Voor 19.30 aanwezig zijn. 37 euro voor een race van 35 min met race-huurkartjes

Weer of geen weer er wordt binnen en buitengereden. Ook in de sneeuw

Koersen zitten altijd goed vol. Tot 25 deelnemers individueel, indien meer is het met teams. Max aantal deelnemers is 50

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja.

Koersen zitten altijd goed vol. Tot 25 deelnemers individueel, indien meer is het met teams. Max aantal deelnemers is 50

Dat is veels te vroeg voor mij. Ga ik niet redden. Op een weekenddag zie ik dat wel zitten, niet in de week :-(

Het zal Herselt worden.

Geplaatst:

Ja.

Bepaalde skill set required?

Geplaatst:

Neen daarom heet het de welcome race.

Maar onderschat het niveau niet, denk dat @@TomT dat kan getuigen

Geplaatst:

Ik kart 2-3 keer per jaar. Kan ik daar iets komen zoeken zonder rode lantaarn? :D

Geplaatst:

Neen daarom heet het de welcome race.

Maar onderschat het niveau niet, denk dat @@TomT dat kan getuigen

Dat is dus 80kg of max 20kg lood hé?

Geplaatst:

Dat is dus 80kg of max 20kg lood hé?

Nee welcome is zonder lood of gewicht.

Als je het kampioenschap mee doet krijg je wel uw punten met een coëfficiënt gebaseerd op je gewicht. Maar dat is niet van tel als je sporadisch eens komt mee rijden

Geplaatst:

Los daarvan: heb hier iemand die jokke aankan uitgenodigd zich te registreren :D zullen we nog wel merken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid