Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Spelen jullie daar botsauto mee?

Ik rij duidelijk niet hard genoeg want ik merk daar echt niks van :D

Rijden tussen agressieve prutsers op gewone dagen van de karting: al een paar keer onsportief echt geramd geweest in mijn flank toen ik iemand voorbij ging en hij mij de volgende bocht gewoon als rem gebruikte toen ik instuurde.

En zelfs bij het alleen rijden heb ik het al voor mekaar gekregen mijn ribben te kneuzen, zonder te botsen! (En dat was met een ribbeschermer)

Geplaatst:

Ik heb een rib gekneusd bij een kartongeluk (en nog altijd last van). Onlangs vergat ik mijn ribbeschermer en dat was echt afzien.

Je gebruikt het ook voor het leunen in de kart he, toch wel nodig om je gewicht te zetten als het allemaal wat sneller begint te gaan. 

Geplaatst:

Voor mij is het iets dat ik regelmatiger zou willen doen, maar liefst met een min of meer vaste kliek. Kwestie van samen progressie te maken en ook referentie te hebben.

Alleen gaan karten is ook dat niet. :)

Heb een beetje hetzelfde probleem. Niet echt vrienden die regelmatig (willen) karten. Zou het graag wat meer beginnen doen eens ik aan het werk ben, dus ergens de komende maanden :)

Geplaatst:

Bende bleiters. Ga gewoon karten alleen. Als je dat regelmatig doet ga je daar wel volk leren kennen. Bij mij is dat ook zo gegaan, en ondertussen zijn er al een paar mensen waar ik nekeer een endurance mee rijd enzo. Je zit toch alleen in je kart. En als je progressie wil meten heb je je tijdenblad he.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En vooral, je leert mensen kennen die beter zijn en vraagt hen om te "sparren". In het begin heb ik een paar zelfs een stintje betaald aan een snelle om me voor te rijden en te leren. 

Geplaatst:

En het is vandaag net de moment om naar FKI te komen, want het zomer seizoen is net afgelopen en het herfstseizoen begint vanavond. Dus alle punten staan terug op 0.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stap bij jpr ne keer op ne zaterdag om 15-16 binnen. Piste voor u alleen. Ge kunt stintjes draaien en veel uitproberen.

Gewoon doen manne. Gene bang hebben. Het is een individuele sport. Als je echt wil, dan ga je toch gewoon?

Kan verstaan dat voor studenten het wat duur is maar voor de rest betaalbaar voor eenieder

Geplaatst:

Ik was 16 toen ik begonnen ben en was inderdaad altijd alleen, toen nog in de karting van Lapscheure. Is nu alleen nog bowling want de bomen hadden last van het lawaai :fp:

Geplaatst:

Stap bij jpr ne keer op ne zaterdag om 15-16 binnen. Piste voor u alleen. Ge kunt stintjes draaien en veel uitproberen.

Alleen is goed als je al een bepaald niveau hebt. Als echt complete leek ben je beter tussen ander volk. Je hebt meestal alle niveaus en je gaat wel iemand vinden die net een beetje sneller is, en de vele snellere, daar pik je dan van met je ogen. Niet alleen qua lijnen kijken maar ook hoe ze zich gedragen in de kart zelf over de piste.

Geplaatst:

Onlangs ook zitten denken van eens alleen te gaan wanneer het past. Mij maakt dat bitter weinig uit of er al dan niet mensen bij zijn die ik ken.

Geplaatst:

Ik rij graag achter mensen aan om een beetje te zien waar ik plaats win en dus een ok lijn rij en waar ik terug afstand verlies.

Hoewel op een circuit als herselt met timers op het stuur kan je wel goede progressie maken :)

Geplaatst:

Alleen gaan =/= alleen rijden.

Herselt wil ik gerust eens verkennen een van de.

Geplaatst:

Ook waar natuurlijk.

Ik ga alleen op de promotieavonden :D

Geplaatst:

Tot grote tevredenheid van mijn madamme morgen naar de bedrijvencup in campus Mechelen. Ter vervanging van Nico Verdonck een vrouwenteam gaan coachen :) Raar "circuit" zag ik..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vermits die karting vlakbij was voor mij, ben ik eens gaan kijken.
Ik kwam 20 min na de start aan en Jokke lag toen al aan de leiding.
Na 1u20 kwam hij binnen met 4 ronden voorsprong op P2   :lol:     

Ik stond een tijdje te kijken tussen het publiek en dan is het wel grappig wat je allemaal kunt opvangen, oa "die met zijn witte helm heeft een andere kart, die gaat veel sneller"

Ik heb 2 gsm pics gemaakt ;)

11lqy4g.jpg

1z642mu.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En toen stapte hij in zijn Audi A6 avant en reed naar huis? :D

Geplaatst:

Gezellig zeg, nuja ik ken die bedrijvencups al van vroeger. Siebert mag het hebben :D

Nice drive!

Geplaatst:

Ge moet u daar allemaal zo niet in opjagen Jokke. Da's niet goed voor uwe tikker! Je weet wat je kan, en je bewijst het ook met de regelmaat van de klok. 

Ik snap niet dat ge u laat opjagen door zulke individuen. (deze dus die zeggen dat het niet kan dat je zo snel bent met hetzelfde materiaal)

Dat kieken met zijn groot ego... mja, geen idee hoe lang ik mijn koelte zou kunnen bewaren. Wat een eikel als ik dat zo lees.

Paar jaar geleden in Overmere eens deelgenomen aan zo'n cup met @@CAS in ons team. Ook wisselend weer en bepaalde karters van 1 firma reden ook zeer agressief. We reden even snel maar als ze er u beginnen uit te rijden is de zin in duel voorbij. De heroïsche uitspraken nadien hebben we maar laten zijn wat het was. Als ik me nog goed herinner ging @@CAS toen ook eens een "klapke" gaan doen. :)

Geplaatst:

@@Jokke_vlo... proficiat om jezelf toch nog kalm te houden. 

Ikzelf zou denk ik wel een peer verkocht hebben.  :wacko:

Zelfverklaarde profeten die voor hun werknemers de almachtigen moeten verklaren... Ik kan er alvast niet mee om.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid