Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Waar dienen die punten voor?

Ik heb het er bij mij afgezwierd paar maand geleden maar misschien toch nog is een kans geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jokke_vlo : met dank voor jouw Coyote-verhaal in CH, want daardoor was ik 2 weken geleden zo "slim" om al den aparten boel (Coyote + smartphone + houders + kabeltjes) van de verluchtingsroosters af te nemen voor ik de grens over stak met CH. Gelukkig maar, want aan de grenspost hebben ze echt in 't interieur van de auto gespied en 't dashboard grondig bekeken, en nog eens hetzelfde bij de politiecontrole op de afrit van het eerste autostraderestaurant (controle op vignet + radarverklikkers). *fieuw*

 

Op de eerstvolgende karting trakteer ik je op een gratis passeerbeurt. :D

 

Stel: de hele mikmak hangt nog op je dash/roosters/ruit. Kunnen ze je Coyote zomaar van je afnemen eigenlijk? Omdat je een "radarverklikker" in je wagen hebt hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha neen want ik rijd met de vlo ook op de drukste verkeersassen, daar waar de auto's elke dag opnieuw bumper tegen bumper staan aan te schuiven, gniffel-gniffel. :D

 

In die vuile lucht? 

 

Knettergek! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel: de hele mikmak hangt nog op je dash/roosters/ruit. Kunnen ze je Coyote zomaar van je afnemen eigenlijk? Omdat je een "radarverklikker" in je wagen hebt hangen?

Ja dat is net wat ik heb meegemaakt op de parking van een wegrestaurant !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niks. Ben je ineens van die brol coyote vanaf

 

Heb je ooit al een coyote gehad?

 

Ja dat is net wat ik heb meegemaakt op de parking van een wegrestaurant !

 

Toch wel straf, dat dat op die plaats gebeurt en dat ze u dat zomaar kunnen afpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ooit al een coyote gehad?

Toch wel straf, dat dat op die plaats gebeurt en dat ze u dat zomaar kunnen afpakken.

Lees het coyote topic even ;) mensen die er al een jaar met rondrijden krijgen niet genoeg sterren om meldingen te MOGEN doen. Meldingen die niet doorkomen etc. Geef me dan maar Waze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het coyote topic even ;) mensen die er al een jaar met rondrijden krijgen niet genoeg sterren om meldingen te MOGEN doen. Meldingen die niet doorkomen etc. Geef me dan maar Waze.

 

Gebruik het eens voor je zo fel doet. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het coyote topic even ;) mensen die er al een jaar met rondrijden krijgen niet genoeg sterren om meldingen te MOGEN doen. Meldingen die niet doorkomen etc. Geef me dan maar Waze.

 

En toch hoef je niet per se meningen van anderen te zien als algemene regel. Als dat effectief het geval is, ok, valt dik tegen. Maar zou het graag toch zelf een keer hebben en proberen. Mijn eigen mening telt ook nog altijd. Just my two cents.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het coyote topic even ;) mensen die er al een jaar met rondrijden krijgen niet genoeg sterren om meldingen te MOGEN doen. Meldingen die niet doorkomen etc. Geef me dan maar Waze.

Volgende keer dat mijn coyote staat te tuten op terugweg van een karting zal ik u gewoon laten doorrijden hé :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is zo al eens door het oog van de naald gekropen, ook op de E313 maar toen waren we onderweg naar Landgraaf. Ze stonden nog naast de brugpijler te prutsen met een soort van statief  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel: de hele mikmak hangt nog op je dash/roosters/ruit. Kunnen ze je Coyote zomaar van je afnemen eigenlijk? Omdat je een "radarverklikker" in je wagen hebt hangen?

Inderdaad. Met een fikse boete (niet mals) er bovenop. Uitgesproken door de rechter, en als die 't hard wil spelen slaat 'ie jouw auto ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die vuile lucht? 

 

Knettergek! 

Jamaar ik adem die vuile lucht in, verwerk die in mijnen internen catalysator en stoot die langs vanachter gezuiverd weer uit. Ge kunt die gezuiverde lucht goed herkennen aan de markante geur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Met een fikse boete (niet mals) er bovenop. Uitgesproken door de rechter, en als die 't hard wil spelen slaat 'ie jouw auto ook aan.

 

Dat is wel helemaal waanzinnig. Precies ervan uitgaande dat je auto een onderdeel is van je Coyote terwijl het omgekeerd is  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jamaar ik adem die vuile lucht in, verwerk die in mijnen internen catalysator en stoot die langs vanachter gezuiverd weer uit. Ge kunt die gezuiverde lucht goed herkennen aan de markante geur.

 

Ik stuur BMA om de kwaliteit ervan te analyseren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel helemaal waanzinnig. Precies ervan uitgaande dat je auto een onderdeel is van je Coyote terwijl het omgekeerd is  :P

 

Da's in België ook zo: als je een (verboden) radardetector in je auto hebt, kan de rechter je auto mee met de verklikker verbeurd verklaren. Da's niet onlogisch, omdat de verklikker op zichzelf geen zin heeft: het is een auto mét verklikker die pas toelaat om de controles te omzeilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende keer dat mijn coyote staat te tuten op terugweg van een karting zal ik u gewoon laten doorrijden hé :D

Wanneer zouden die boetes aankomen? Vrees voor eentje in de heenweg aan die wegenwerken.

Ok ik neem het terug. Blijkbaar geeft de coyote toch meldingen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag dan niet onlogisch zijn, vind het ergens wel wat onredelijk (in het geval dat je een Coyote in je wagen hebt hangen). Coyote's zijn toch nog steeds niet illegaal in BE of ben ik daar verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer zouden die boetes aankomen? Vrees voor eentje in de heenweg aan die wegenwerken.

Ok ik neem het terug. Blijkbaar geeft de coyote toch meldingen :D

 

Dat hadden we wel gemerkt moesten we daar op de foto zijn gegaan. Je bedoelt die gigantische grijze kast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch hoef je niet per se meningen van anderen te zien als algemene regel. Als dat effectief het geval is, ok, valt dik tegen. Maar zou het graag toch zelf een keer hebben en proberen. Mijn eigen mening telt ook nog altijd. Just my two cents.

Ik zie in dat topic iedereen maar klagen en zeggen dat ze het vertrouwen verliezen etc. Dan ga ik daar persoonlijk geen geld aan hangen om uiteindelijk tot, waarschijnlijk, dezelfde conclusie te komen. But that's just me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hadden we wel gemerkt moesten we daar op de foto zijn gegaan. Je bedoelt die gigantische grijze kast?

Was eentje met laser meting ofzoiets. Staat in een van de topics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Da's in België ook zo: als je een (verboden) radardetector in je auto hebt, kan de rechter je auto mee met de verklikker verbeurd verklaren. Da's niet onlogisch, omdat de verklikker op zichzelf geen zin heeft: het is een auto mét verklikker die pas toelaat om de controles te omzeilen.

Dat is enkel als de verklikker ingebouwd is in de wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid