Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Die Kenu houder op aliexpress is namaak, daarom kost hij zoveel minder.

 

Kans is groot, maar hij werkt en ik ben er goed mee :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet het hier maar: Enige aanbevelenswaardige airvent-houders? 

Ik heb zo'n Tetrax X-ding van bij Coolblue. 'k Vind 'm (zeer) duur, maar 'ie is ook (zeer) goed.

 

Voordeel (vind ik) is dat je dan geen zo'n gatlelijk plastic houderspellement hebt zoals op bovenstaande foto's. Gewoon een extra case kopen voor je phone, waarop je achteraan zo'n metalen "bolletje" kleeft, en de airvent-houder werkt met zo'n neodymmagneet. Ik zie dus niks van houder rond m'n phone, m.u.v. het ultradunne randje van de phone case.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb u online zien komen! Da's ook al iets.

GODVERDOMME, IK MOET DRINGEND MIJN WEBCAM AFPLAKKEN MET TAPE !!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van jou wel een toetertje gehad vanmorgen! Leuk :D

Kan het zijn dat jij eerst toeterde, en na mijn wedertoeter nog eens toeterde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat jij eerst toeterde, en na mijn wedertoeter nog eens toeterde?

 

Dat klopt! Want toen jij wazewedertoeterde, verscheen er bij mij nog de knop 'wazewedertoeteren' en ik vond dat te verleidelijk :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo ooit eens met @@Lefty een voortdurendwazewedertoeterconcert gehouden. 'k Zag 'm zó voor me met een dikke smile achter 't stuur zitten. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor de puntenpakkers! Brandstofprijzen updaten of bevestigen levert (per keer) 8 punten op. Dus als je getankt hebt of als je in de file staat naast een tankstation staat --> pinnetje (rechtsonder) --> brandstofzuiltje --> Waze zoekt welke er bij je in de buurt zitten --> kies de juiste --> de 4 brandstofprijzen (95, 98, LPG, diesel) worden getoond + de vraag "Zijn deze correct?" met 2 mogelijkheden: Ja of Nee --> indien "Ja" = 8 punten, indien "Nee" kan je de 4 updaten en verzenden = 8 punten.

 

Heb zo 'es heel de Brusselsesteenweg in Gent in de file afgelegd en omdat ik dan een 8-tal tankstations passeerde was dat best lucratief qua Waze-punten. :D

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net dit besteld voor mijn Nexus, HAICOM CAR HOLDER VENT MOUNT

 

 

 

Ik heb dezelfde voor men Nexus, in de zomer ergens gekocht, speciaal om Waze te gebruiken. Ik ben er tevreden van :)

 

 

Die community features moet ik precies toch eens in het oog houden, heb ik nog niet veel van gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Waze nog niet gekoppeld aan FB en ik vind het prima zo. Ik hoop dat ze ooit de mogelijkheid bieden om wazers toe te voegen zonder FB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor de puntenpakkers! Brandstofprijzen updaten of bevestigen levert (per keer) 8 punten op. Dus als je getankt hebt of als je in de file staat naast een tankstation staat --> pinnetje (rechtsonder) --> brandstofzuiltje --> Waze zoekt welke er bij je in de buurt zitten --> kies de juiste --> de 4 brandstofprijzen (95, 98, LPG, diesel) worden getoond + de vraag "Zijn deze correct?" met 2 mogelijkheden: Ja of Nee --> indien "Ja" = 8 punten, indien "Nee" kan je de 4 updaten en verzenden = 8 punten.

 

Heb zo 'es heel de Brusselsesteenweg in Gent in de file afgelegd en omdat ik dan een 8-tal tankstations passeerde was dat best lucratief qua Waze-punten. :D

 

Kan je zelfs vanop de fiets! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Waze nog niet gekoppeld aan FB en ik vind het prima zo. Ik hoop dat ze ooit de mogelijkheid bieden om wazers toe te voegen zonder FB.

 

Hoe kan je dan je statistieken bijhouden? 

 

Ik heb al keiveel punten jong! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je zelfs vanop de fiets! 

LOL !  Maar dan gaat Waze obv mijn lage snelheid mogelijk detecteren dat er in de straten waar ik fiets, file of minstens vertraagd verkeer is. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL !  Maar dan gaat Waze obv mijn lage snelheid mogelijk detecteren dat er in de straten waar ik fiets, file of minstens vertraagd verkeer is. :D

 

Nog een voordeel! 

 

Dan zijn de echte sluipwegen ook terug vrij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha neen want ik rijd met de vlo ook op de drukste verkeersassen, daar waar de auto's elke dag opnieuw bumper tegen bumper staan aan te schuiven, gniffel-gniffel. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jokke_vlo : met dank voor jouw Coyote-verhaal in CH, want daardoor was ik 2 weken geleden zo "slim" om al den aparten boel (Coyote + smartphone + houders + kabeltjes) van de verluchtingsroosters af te nemen voor ik de grens over stak met CH. Gelukkig maar, want aan de grenspost hebben ze echt in 't interieur van de auto gespied en 't dashboard grondig bekeken, en nog eens hetzelfde bij de politiecontrole op de afrit van het eerste autostraderestaurant (controle op vignet + radarverklikkers). *fieuw*

 

Op de eerstvolgende karting trakteer ik je op een gratis passeerbeurt. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid