Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Al een paar x zo'n 'ghost' gepasseerd en dan krijg ik 3 punten en een feestelijke tune.

Ik heb geen idee wat ik er mee ben maar 'k vind het fantastisch :up:

Ik verstond het niet dat heel mijn kaart vol met van die onnozele "dikke witte komma's" stond met een smileygezichtje op. En nog erger toen dat van zichzelf begon te fanfaren, ja! Ongevraagd! De onbeschaamdheid! Spoken dan ook uit gezet op scherm, nu weer rust in mijn hoofd op mijn kaart. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Play te game.

 

Je kan ook "toeteren" naar andere Wazers. Ik vind dat ze een soort van rode lamp op hun auto zouden mogen hebben. Dan weetje verdorie tenminste wie het was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind alleen het grafische wel een beetje "kleuterklas". :D

 

Kijk mij kijk mij, ik ben een boterbloempje! Of nee, een schattig Wazekatje! Purrrrrrrrrrr! Purrrrrrrrrr! :lolz:

 

 

 

 

 

doet me trouwens hieraan denken:

 

heimlich.jpg

 

Heimlich: "Look at me! I'm a pretty little butterfly!"

 

:lolz:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet direct waar Waze ontstaan is maar het gaf mij een Amerikaanse indruk. Meestal staat dat gewoon standaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Play te game.

 

Je kan ook "toeteren" naar andere Wazers. Ik vind dat ze een soort van rode lamp op hun auto zouden mogen hebben. Dan weetje verdorie tenminste wie het was!

Nog niet overtuigd. Niet in het minst omdat ik nog geen goeie positie gevonden heb in de auto voor m'n smartphone dicht bij de hand en goed zichtbaar (zonder te ver de ogen te moeten afwenden). Heb een beschermcase gekocht en daar zo'n magneetje op gehangen van m'n Tetrax. Maar dan "moet" 'ie tvv m'n Coyote en dat wil ik (nog) niet. En een tweede Tetrax kan maar dan hangen m'n beide middelste verluchtingsmonden vol en geen idee of ik dat wil.

 

Heb al eens getoeterd naar @@Alexx denk ik, en kreeg er twee terug. Waaw. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Why not? Blijft werken, alvast. Denk niet dat er veel magnetisch metaal in een smartphone zit? Geen idee eigenlijk. :oops:

 

Lap! Klootzak! Nou ga 'k dat natuurlijk nooit meer doen :rolleyes: :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet overtuigd. Niet in het minst omdat ik nog geen goeie positie gevonden heb in de auto voor m'n smartphone dicht bij de hand en goed zichtbaar (zonder te ver de ogen te moeten afwenden). Heb een beschermcase gekocht en daar zo'n magneetje op gehangen van m'n Tetrax. Maar dan "moet" 'ie tvv m'n Coyote en dat wil ik (nog) niet. En een tweede Tetrax kan maar dan hangen m'n beide middelste verluchtingsmonden vol en geen idee of ik dat wil.

Heb al eens getoeterd naar @@Alexx denk ik, en kreeg er twee terug. Waaw. :D

Ik gebruik geen Waze :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen Waze :P

Huh, dan wazzet nen anderen alex! Shit, wie dan? :shock:

 

En ik die dacht dat ik een honkje teruggekregen had van een M135i :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gelezen. Mjah. I'll take my chances. De phone is pas in de buurt van die neodynium magneet (of hoe heet dat ook alweer) als 'ie in de auto hangt. En tot nu toe deed 'ie daar niet raar door. M'n Coyote werkt ook niet beter of anders wanneer 'ie in de magnetische houder zit, dan daarbuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed voor je klassement. Met die competitiegeest van sommigen hier leidt dat automatisch tot veelgebruik van Waze, net wat de bedoeling is!

En volgens mij kunnen ze zo data verzamelen over minder gereden routes. 

Het is me toch al opgevallen dat Waze reistijden aanpast hieraan. Neem nu veel gereden routes naar je werk of je ouder of... Ik heb zo hier en daar een shortcut die nooit door een routeplanner zou voorgesteld worden maar die wel degelijk sneller is. Als je die een paar keer rijdt neemt Waze automatisch die en de reistijd klopt dan ook. Interessant om zien soms.

Hier is dat dus niet zo. Vind ik wel jammer. Het zijn wel short-cuts waar ik gewoon een straat vroeger/later in sla. Misschien denk hij dan gewoon dat ik verkeerd ben, ipv een betere route neem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar tijdsberekening vind ik Waze best accuraat naar aankomsttijden toe. 

Al veel geprobeerd slimmer te zijn, maar met gemiddeld succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar tijdsberekening vind ik Waze best accuraat naar aankomsttijden toe. 

Al veel geprobeerd slimmer te zijn, maar met gemiddeld succes. 

 

Ik heb eigenlijk maar 1 plaats waar dat lukt en dat is een oprit enkel voor prioritaire voertuigen en dus niet volgens de wet. Anders is dat bij mij inderdaad altijd super accuraat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is dat dus niet zo. Vind ik wel jammer. Het zijn wel short-cuts waar ik gewoon een straat vroeger/later in sla. Misschien denk hij dan gewoon dat ik verkeerd ben, ipv een betere route neem.

 

 

Naar tijdsberekening vind ik Waze best accuraat naar aankomsttijden toe. 

Al veel geprobeerd slimmer te zijn, maar met gemiddeld succes. 

 

Misschien afhankelijk van situatie tot situatie. 

In mijn geval snij ik een hele hoek af langs smalle baantjes. Misschien dat mijn gemiddelde snelheid daar hoger ligt dan wat Waze daar normaal voor voorziet en daarmee aanpast. Dat was me in ieder geval opgevallen. (wie weet is het een alleenstaand geval :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien afhankelijk van situatie tot situatie.

In mijn geval snij ik een hele hoek af langs smalle baantjes. Misschien dat mijn gemiddelde snelheid daar hoger ligt dan wat Waze daar normaal voor voorziet en daarmee aanpast. Dat was me in ieder geval opgevallen. (wie weet is het een alleenstaand geval :D)

Bij mij juist omgekeerd. Hij wil mee soms langs een paar kleine baantjes sturen. Op papier geef ik hem gelijk, maar in de praktijk moet je enorm vertragen voor 2 korte 90° bochten, waardoor je te veel tijd verliest. En toch wilt hij mij elke keer langs daar sturen.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, dan wazzet nen anderen alex! Shit, wie dan? :shock:

 

En ik die dacht dat ik een honkje teruggekregen had van een M135i :cry:

 

Gij hebt alvast eens naar mij getoeterd :). Uiteraard gepast geantwoord. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is nu 12 dagen sinds aanmelding, een dikke 1.000 km bijeen gekard, en vandaag plots alle punten e.d. kwijt? :angry: Kan ik dat terugclaimen oid?

Kan je de weergave (kleuren) aanpassen van de nachtweergave? Dat paarse lijntje op die donkergrijze achtergrond zie ik niet goed (kleurenblindheid), zou liever iets groen of geel hebben als route.

Oef! Dacht al dat 't enkel voor mij zo vervelend was! Dat paars zie ik gewoon niet :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij juist omgekeerd. Hij wil mee soms langs een paar kleine baantjes sturen. Op papier geef ik hem gelijk, maar in de praktijk moet je enorm vertragen voor 2 korte 90° bochten, waardoor je te veel tijd verliest. En toch wilt hij mij elke keer langs daar sturen.

Misschien moet je hem eens 'leren' dat het trager is langs daar door het een paar keer te rijden? Net zoals ik hem geleerd heb dat het sneller is door de kouter?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij juist omgekeerd. Hij wil mee soms langs een paar kleine baantjes sturen. Op papier geef ik hem gelijk, maar in de praktijk moet je enorm vertragen voor 2 korte 90° bochten, waardoor je te veel tijd verliest. En toch wilt hij mij elke keer langs daar sturen.

Exit-oversteer. Waze heeft gewoon gelijk :D die route is de beste ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid