Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Ik heb hem ook weer eens beginnen opzetten de laatste ritten.

 

Een verbetering tot ervoor is dat hij nu wel meldt dat er een flitspaal zit aan te komen of een andere waarschuwing. En dat kan ik zelfs op de audio van de auto laten komen en dat is alweer beter dan de coyote.

 

Maar is het mogelijk om die stomme tekst te laten vervangen door een signaal of zo?

En is het mogelijk om bij nivagatie enkel waarschuwingen te krijgen voor flitspalen en dergelijke en geen aanwijzingen om te rijden, want ik haat dat...

 

Enige wat ik dan nog mis is de toegelaten snelheid wat in ongekende gebieden soms eens handig kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 En dat kan ik zelfs op de audio van de auto laten komen en dat is alweer beter dan de coyote.

 

 

 

Is dat niet enkel wanneer je naar bleutooth audio luistert? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet enkel wanneer je naar bleutooth audio luistert? 

 

Ik heb in Waze ingesteld dat hij voorkeur moet geven aan bleutooth audio in plaats van de eigen speaker.

 

Als ik nu aan het rijden bn en ik lusiter naar radio of media van de auto, dan wordt dat gepauzeerd en komt die Waze ertussen...

 

EDIT: loopt wel via telefoon koppeling want ik krijg zogezegd iedere keer een oproep van 'mijn nummer' en als je aan telefoon bent dan slaat waze haar klepper ertussen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in Waze ingesteld dat hij voorkeur moet geven aan bleutooth audio in plaats van de eigen speaker.

 

Als ik nu aan het rijden ben en ik lusiter naar radio of media van de auto, dan wordt dat gepauzeerd en komt die Waze ertussen...

 

Cool. Kwamen zo'n features maar door voor Windows... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in Waze ingesteld dat hij voorkeur moet geven aan bleutooth audio in plaats van de eigen speaker.

 

Als ik nu aan het rijden ben en ik lusiter naar radio of media van de auto, dan wordt dat gepauzeerd en komt die Waze ertussen...

 

serieus? ik moet specifiek op bleutooth audio staan of ik hoor niemendal.

 

iphone feature zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn bleutooht link is ook altijd actief, als ik telefoon krijg gaat ie daar automatisch naartoe... maar waze doet dat niet hoor, zelfs met die setting aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik wil enkel meldingen krijgen voor zoiets, de navi gebruiken voor files te voorzien. Maar ik moet geen aanwijzingen krijgen :(

Kan je dat niet uitschakelen in de algemene settings? (vage herinneringen en geen zin en tijd om nu te checken)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dat niet uitschakelen in de algemene settings? (vage herinneringen en geen zin en tijd om nu te checken)

 

Nope, niet gevonden...

 

Probleem is als je niet navigeert dat het spel ook geen rekening houdt met al zijn info natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, niet gevonden...

Probleem is als je niet navigeert dat het spel ook geen rekening houdt met al zijn info natuurlijk...

Dat is ook mijn redeneringering. Heb laatst ook eens gekeken en had de indruk dat het instellingenmenu gewijzigd was met de laatste update(s). Durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen info op de matrixborden van het ongeval in Aalter en de hinder.

 

Ik check de gps en die geeft niets weer. Op de radio ook melding en slechts 1 rijstrook vrij dus gegarandeerd veel miserie. Waze meldt het probleem wel en de file ook --> Positief...

 

Ik neem afrit Beernem en rij langs mijn sluipwegje tot in Aalter waar ik vlak aan de oprit uitkom (anders sta je daar in file op die grote banen naar oprit). Ik zie dat het verkeer nog stilstaat aan de oprit/afrit dus ongeval is er zeker voorbij. Maar gezien de situatie daar waarschijnlijk een ongeval door de invoegers...

Mijn gps geeft nog steeds niets en ik check waze en die zegt dat de file staat tot aan de afrit van Nevele.

 

Ik neem het zekere voor het onzekere en steek verder binnendoor naar Nevele om er daar pas terug op te rijden. Maar dat was een fout... Zoals verwacht vlak na de oprit een ongeval en dus was ik sneller geweest om er daar op te gaan en dan vrije snelweg na het ongeval te hebben.

Ik had iets nauwkeurigere info verwacht van locatie van Waze. Dat die TMC met segmenten werk ja, maar Waze moet toch perfect weten waar er file is en waar niet --> Negatief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen info op de matrixborden van het ongeval in Aalter en de hinder.

Ik check de gps en die geeft niets weer. Op de radio ook melding en slechts 1 rijstrook vrij dus gegarandeerd veel miserie. Waze meldt het probleem wel en de file ook --> Positief...

Ik neem afrit Beernem en rij langs mijn sluipwegje tot in Aalter waar ik vlak aan de oprit uitkom (anders sta je daar in file op die grote banen naar oprit). Ik zie dat het verkeer nog stilstaat aan de oprit/afrit dus ongeval is er zeker voorbij. Maar gezien de situatie daar waarschijnlijk een ongeval door de invoegers...

Mijn gps geeft nog steeds niets en ik check waze en die zegt dat de file staat tot aan de afrit van Nevele.

Ik neem het zekere voor het onzekere en steek verder binnendoor naar Nevele om er daar pas terug op te rijden. Maar dat was een fout... Zoals verwacht vlak na de oprit een ongeval en dus was ik sneller geweest om er daar op te gaan en dan vrije snelweg na het ongeval te hebben.

Ik had iets nauwkeurigere info verwacht van locatie van Waze. Dat die TMC met segmenten werk ja, maar Waze moet toch perfect weten waar er file is en waar niet --> Negatief...

Waze moet dat weten? Zolang er niemand een melding maakt van traag verkeer weet waze niets he.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid