Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Vreemd. Navigeren naar Saas Fee (CH):

 

"Kon geen route vinden."

"Route server timeout."

Wil iemand anders hier even proberen navigeren naar Saas Fee (Zwitserland) en me melden of er een route wordt gevonden, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil iemand anders hier even proberen navigeren naar Saas Fee (Zwitserland) en me melden of er een route wordt gevonden, of niet?

 

Werkt hier ook niet, denk dat de route te groot is voor de app :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil iemand anders hier even proberen navigeren naar Saas Fee (Zwitserland) en me melden of er een route wordt gevonden, of niet?

 

Tijd voor nen iPhone, pauper. Marcheert hier perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor nen iPhone, pauper. Marcheert hier perfect.

Naish z'n iPhone says your statement does not compute!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat werkt perfect. ETA: 23:40, 758 km rijden.

 

Ja dat kreeg ik ook, maar kan je effectief de route berekenen? Dan krijg ik ook zo'n time-out error

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kreeg ik ook, maar kan je effectief de route berekenen? Dan krijg ik ook zo'n time-out error

 

Werkt perfect. Waarom zou dat ook niet werken wegens "te grote route", is amper 700km. Deze zomer met Waze wel naar het zuiden gereden, was meer dan 1000km en ging ook perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier enkel time-out bij trage verbinding. Geen probleem op wifi. (ondertussen vraagt men zich bij Waze af waarom zoveel Vlamingen een route plannen naar daar, maar niemand vertrekt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging 't niet op WiFi (niet al te snel op 't werk, toch niet die voor privé toestellen) noch op 4G (razendsnel). Moet aan iets anders gelegen hebben. Straks nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier enkel time-out bij trage verbinding. Geen probleem op wifi. (ondertussen vraagt men zich bij Waze af waarom zoveel Vlamingen een route plannen naar daar, maar niemand vertrekt)

 

De fiscus weet er al van :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch toevoegen vanuit je contacten op je phone? Dan krijgt die persoon een uitnodiging. Heb er zo eentje naar @@Wax-it.be (al Waze-lid) en @@Simoni (nog niet) gestuurd zaterdag (functie ETA aankondigen), die laatste is nu 'pending'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar ik heb nog minder GSM nummers. Uiteindelijk maakt het niet uit of je nu vriendjes bent of niet. Is gewoon leuk om wat meer actieve mensen te hebben op je ranking :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan enkel voicemail en cardstop toevoegen als vrienden in mijn waze, andere contacten vindt het ding niet.

Alle contacten moeten op uw google account staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan enkel voicemail en cardstop toevoegen als vrienden in mijn waze, andere contacten vindt het ding niet.

Lol, klinkt zielig.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid