Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Die stembegeleiding zegt zoiets voor je vertrekt. Ze zou beter dat zeggen :)

 

Ik heb - na het bij @@Asserti gehoord te hebben - de boysband stem opstaan. Fucking hilarisch als je passagiers meehebt. :D

 

In two-hun-dred meeeeters, keeeeep riiiiiiighhht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag @@Naish op Waze gezien in mijn onmiddellijke buurt (flyover Gent Zuid)! Live niet te spotten, helaas. Wou nog nen toeter doen of een chatbericht, via Waze allemaal, maar om één of andere reden slaagde ik daar niet in (ben nog niet helemaal mee met de community-feautures van Waze).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag @@Naish op Waze gezien in mijn onmiddellijke buurt (flyover Gent Zuid)! Live niet te spotten, helaas. Wou nog nen toeter doen of een chatbericht, via Waze allemaal, maar om één of andere reden slaagde ik daar niet in (ben nog niet helemaal mee met de community-feautures van Waze).

 

Ik heb u online zien komen! Da's ook al iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las ooit ergens in een pop-up "je ziet je vrienden enkel op de kaart (live) als ze bij jou in de buurt zijn".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan precies niet he, iemand van je vrienden live zien op de kaart (tenzij je de kaart gaat afspeuren tot je ze gevonden hebt).

 

Kan wel hoor. Mijn Waze stond eens op in de auto, en @@Yaqub zat naast me, toen hij zijn Waze aanzette zag ik hem en hij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag @@Naish op Waze gezien in mijn onmiddellijke buurt (flyover Gent Zuid)! Live niet te spotten, helaas. Wou nog nen toeter doen of een chatbericht, via Waze allemaal, maar om één of andere reden slaagde ik daar niet in (ben nog niet helemaal mee met de community-feautures van Waze).

 

Heb van jou wel een toetertje gehad vanmorgen! Leuk :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel hoor. Mijn Waze stond eens op in de auto, en @@Yaqub zat naast me, toen hij zijn Waze aanzette zag ik hem en hij mij. 

 

 

Omdat je bij mekaar in de buurt zit.

 

Onderweg naar Limbourg was @@Jokke_vlo ook in de buurt, zagen dat een heel tijdje op de Waze van @@Polygoon en toen zat ie zeker niet naast ons :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In portret modus zie je dan zelfs een progress bar waarop je kan zien hoe ver je vrienden van de gemeenschappelijke bestemming zitten

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er voor 3 euro eentje besteld bij aliexpres. 2 keer gebruikt nu, best content van. Anders moet je hem maar eens bekijken bij mij.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die Kenu Airframe, wel de + voor toestellen tot 6 inch. Ook wel tevreden van, blijft goed zitten aan de ronde ventilatiemonden van de A1. Ik heb er wel wat meer voor betaald dan dat.  :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even nagekeken, ik heb de mijne op 02-12 besteld en die is tussen kerst en nieuwjaar gearriveerd als ik het goed heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die Kenu Airframe, wel de + voor toestellen tot 6 inch. Ook wel tevreden van, blijft goed zitten aan de ronde ventilatiemonden van de A1. Ik heb er wel wat meer voor betaald dan dat.  :o

 

Die Kenu houder op aliexpress is namaak, daarom kost hij zoveel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duurt natuurlijk wel zeker een maand voor het er is ....

 

Ik ben ook al lang aan het wachten op iets van Ali Express. 't Is de eerste en de laatste keer geweest en omdat het van moetes was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid